Find us on Google+

Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google Sign In
  • Create Account
Welcome to Tuning & Styling Forum Srbija
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Sta prvo na Yugu 55 a u cilju extra 15KS


Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!


  • Please log in to reply
70 replies to this topic

#51
Uros Piperski

Uros Piperski
  • Stage: Customizer
  • 465 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Interests:Trkacki motori sus
  • Automobil / Model Telefona:Dedra 1.8 karavan
    NSU

Prilikom strujanja fluida preko glatke ravne povrsine, sloj fluida uz samu povrsinu se ne krece nego miruje.
Kod hrapavog kanala se dobija kovitlac u tankom sloju uz zid kanala, a u unutrasnjosti se krece. Bitno je da se kod hrapavog svi slojevi krecu...
  • 0

#52
Uros Piperski

Uros Piperski
  • Stage: Customizer
  • 465 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Interests:Trkacki motori sus
  • Automobil / Model Telefona:Dedra 1.8 karavan
    NSU
Samo da dodam da ovo nije samo moja teorija nego da tako rade svi veci tjuneri sa kojima sam imao prilike da pricam...
  • 0

#53
OMP

OMP
  • Stage: Customizer
  • 352 posts
  • 0 thanks
  • Location:Krusevac-BG
  • Interests:automobili i auto trke
  • Automobil / Model Telefona:sierra 2.0
dobro ok nisam ni mislio da pricas bezveze,vidim da imas iskustva u tome samo sam ja rekao uzimajuci primer trkackih jugica tj glava i jos nisam naleteo na tako odradjene kanale svi do sada su bili full ispolirani ima logike i u tvojoj teoriji,samo kazem a sam dosta imao kontakata sa tjunerima koji spremaju trkacke jugice pritom i sampionske pa sam gledao dosta tako odradjenih glava ,mislim na full ispolirane ali ok sto kazes to su trkacki jugici to je druga prica tuninga u odnosu na serijske automobile.......
  • 0
M motorsport

#54
Rubi

Rubi
  • Stage: Customizer
  • 79 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Toyota Yaris 1.3
Posto sam apsolutni pocetnik na ovom polju, molio bih da mi neko ukratko objasni sve sto treba da se uradi da bi se u jugov motor (55KS) ubacio kvogrli mehanicki karburator. Ne znam da li je ovo vazno, ali cu reci da moj matori tempo 1.1 datira jos iz davne '96e godine proslog veka. Karburator sam vec nekoliko puta cistio, ali se vrlo brzo uprlja i auto, kada je motor dostigao idealnu temperaturu, dosta drhti. Ne znam da li je to zbog nekvalitetnog benzina ili karburatora, ali u svakom slucaju zelim da uzmem nesto jace i bolje. Da li neko moze da mi kaze koji dvogrli mehanicki karburator najbolje "leze" na originalno mesto da ne bi treba da busim dodatne rupe za ucvrscenje. Sta posle ugradnje karburatora treba jos da se odradi? Da li se menja i originalni filter za vazduh sa njegovim poklopcem?
Veliki pozdrav svima.
  • 0

#55
cosworth

cosworth
  • Stage: Extreme
  • 1,975 posts
  • 0 thanks
  • Location:BG
  • Automobil / Model Telefona:Yugo
Treba ti karburator Weber DMTR, verovatno u izvedbi IPM-a, jer ces kod nas uglavnom njih nalaziti nove, u Bubnju su 3-5000dinara.
Treba ti jos i usisna grana za dvogrli weber, i kuciste filtera (mada bih njega ja napravio sam)...
  • 0
XXX

#56
Rubi

Rubi
  • Stage: Customizer
  • 79 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Toyota Yaris 1.3
cosworth, hvala na odgovoru.
da li mozda ima neko sliku yugicevog motora sa takvim (neoriginalnim) karburatorom i kucistem filtera za vazduh?

I jos jedno pitanje da li je taj Weber-ov karburator 40ica kao na ovim slikama?

Posted Image
Posted Image
  • 0

#57
ruki

ruki
  • Banned
  • 159 posts
  • 0 thanks
  • Location:beograd
  • Interests:drag
sto si ti naivan. Naravno da nije.
A mogao bi ja da ti prodam dvogrli originalni karb sa mog 1.3 posto ja hocu da stavim 32-32 ; 32-34
  • 0
Troje u kolima i svi preziveli.
corado 16V

#58
Rubi

Rubi
  • Stage: Customizer
  • 79 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Toyota Yaris 1.3
Ne zelim originalni jer, koliko znam, kod njega su obe strane otvorene, a kod mehanickog se druga strana otvara po potrebi i tako se, koliko je to moguce, stedi u potrosnji goriva. Moj jugo vec u ovom trenutku trosi 9ku po gradu :jawdrop:

Ako sam u prethodnom postu pogresio slike, da li sam sada pogodio? :ninja:

Posted Image
  • 0

#59
Rubi

Rubi
  • Stage: Customizer
  • 79 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Toyota Yaris 1.3
Sada, kada sam malo bolje pogledao i pretrazio ovaj forum nasao sam sve sto me interesuje. Samo zelim da nesto zakljucim. Znaci, trebalo bi da se nadje neki kvalitetni dvogrli mehanicki Weberov karburator (moze i polovan) 32/32 ili 32/34 ili 34/34, odgovarajuca usisna grana i odgovarajuce kuciste filtera za vazduh. Samo nisam uspeo nigde da nadjem misljenje o kvalitetu novih IPM karburatora. Da li je bolje uzeti nov ili polovan? I koliko sam mogao da shvatim, svi ovi delovi se mogu najpovoljnije naci subotom na pijaci u Bubanj potoku.
  • 0

#60
cosworth

cosworth
  • Stage: Extreme
  • 1,975 posts
  • 0 thanks
  • Location:BG
  • Automobil / Model Telefona:Yugo

Da li je bolje uzeti nov ili polovan?


U principu, ja sam za nov. Naravno, sem ako ti uleti neki polovan da znas da je dobar i da je jeftin.

Ne mora da znaci da je na Bubnju jeftinije. Recimo, mire je u Auto-Miki u zemunu uzeo do j**a weber za oko 50-ak evra, a ja par nedelja kasnije na bubnju nisam mogao da ih najdem ispod 5 soma, kod Kragujevcana. Naravno, pricamo o novim...
  • 0
XXX

#61
Uros Piperski

Uros Piperski
  • Stage: Customizer
  • 465 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Interests:Trkacki motori sus
  • Automobil / Model Telefona:Dedra 1.8 karavan
    NSU
Rubi, druge slike su ti dobre.
Cos, NOV Weber karburator, bilo gde, bilo za koje pare??? Jesi li siguran da je originalni weber? Ja nikada nisam video na bubnju nove webere, samo neke kopije.
  • 0

#62
Rubi

Rubi
  • Stage: Customizer
  • 79 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Toyota Yaris 1.3
Urose, da li mozes da mi kazes gde u BG-u mogu da se nadju novi kvalitetni originalni Weber karburatori?
  • 0

#63
cosworth

cosworth
  • Stage: Extreme
  • 1,975 posts
  • 0 thanks
  • Location:BG
  • Automobil / Model Telefona:Yugo
Ne bas.
Nisam gledao da li je original, jer ono-svaki je karburator weber, svaki izduv Remus... B) ;) :drool:
Salim se, naravno...
Mislim da su ovi bili u italijanskoj izvedbi (tako kaze lik, isti jedan koji rece da su amortizeri koje prodaje sa Tajlandskih ostrva).
Mada, 5000 dinara ne dam za karburator na Bubnju. Preko 3 soma im ne bih dao tamo.
  • 0
XXX

#64
Rubi

Rubi
  • Stage: Customizer
  • 79 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Toyota Yaris 1.3
Danas su mi kragujevcani na pijaci u Bubnju nudili dvogrlog mehanickog Webera za 5 soma. Zbunjuje me sto za istu cenu moze da se nadje 2 tipa i to 19/23 i 30/32. Koji je bolji da se uzme za Jugica koji se svakodnevno vozi?
  • 0

#65
Uros Piperski

Uros Piperski
  • Stage: Customizer
  • 465 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Interests:Trkacki motori sus
  • Automobil / Model Telefona:Dedra 1.8 karavan
    NSU
Meni to lici na jedan isti karburator. 30/32 su precnici grla (leptira), a 19/23 precnici difuzora.
Ako nije isti, ove manje mere su sigurno dimenzije difuzora jer bi to bio smesno mali karburator za neki automobilski motor preko jednog litra zapremine.

Nadji polovan karb sa grlima 32/32 ili 32/34 ili 34/34. Difuzore koje nadjes, ne mozes bas mnogo da biras. 5k je puno po meni.
  • 0

#66
Zloca

Zloca
  • Stage: Customizer
  • 350 posts
  • 0 thanks
  • Location:Kragujevac
  • Automobil / Model Telefona:Renault 19 1.8 16v
Ako nekome zatreba, imam prijatelja koji je do pre 10-tak godina vozio trke, a sada radi i odrzava trkacke jugice. Inace, potpredsednik je Mobil drustva, a i meni je prodao BMW-a. Znaci, veliki je strucnjak. Pa ako neko planira da radi neke radikalnije promene na jugicu, mogu da ga pitam koliko bi kod njega kostalo.
  • 0
Posted Image

#67
mire

mire
  • Stage: Stock
  • 283 posts
  • 0 thanks
  • Location:BG
  • Interests:linux, kola ;)
  • Automobil / Model Telefona:yugo 1600
a da mu pokazesh kako da se ukljuci na ovaj forum?
  • 0

#68
Zloca

Zloca
  • Stage: Customizer
  • 350 posts
  • 0 thanks
  • Location:Kragujevac
  • Automobil / Model Telefona:Renault 19 1.8 16v
Iskreno, ne verujem da ima vremena da chatuje po forumu, mada ko zna, mogu i da mu predlozim. :blink:
  • 0
Posted Image

#69
Guest_mala maja_*

Guest_mala maja_*
  • Guests
  • 0 thanks
moj savet ti je grana i karburator od tipa 1.4 bregasta druga i razvodnik i eto ti oko 70 konja
  • 0

#70
Rubi

Rubi
  • Stage: Customizer
  • 79 posts
  • thanks
  • Location:Novi Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Toyota Yaris 1.3
Da li neko zna gde tacno moze da se nadje kuciste filtera za vazduh za dvogrlog Webera? Prosao sam sve otpade u Zemunu i NBgd-u i nista. Nasao sam samo neki stari, zardjali i polomljeni na starom "Kecu" koji nisam hteo da uzmem jer ne verujem da bi mi pomogao. Pretpostavljam da to kuciste datira iz ranih 80ih. Zeleo bih ipak nesto novije.
  • 0

#71
Guest_mala maja_*

Guest_mala maja_*
  • Guests
  • 0 thanks
imam ja oreg :D inal
  • 0



Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!



0 user(s) are browsing this forum

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

ExactSeek: Relevant Web Search