• Announcements

    • TuningStyling

      Osnovna Pravila Foruma

      OSNOVNA PRAVILA FORUMA: Niko ne voli pravila i mi ne volimo da članove primoravamo na njih, ali da bi bili sigurni da će ovaj forum biti i ostati zanimljiv pročitajte nekoliko jednostavnih pravila koja očekujemo da poštujete! OBAVEŠTENJE ČLANOVIMA: Administratori i Moderatori kontrloišu sobe onako kako ih vidite i njihove odluke su konačne i neopozive. Oni će editovati i/ili izbrisati postove i/ili njihove delove da bi bili u skladu sa pravilima foruma. Kako Moderatori razumeju pravila foruma je samo na njima i sve zavisi od slučaja do slučaja. Njihova odluka je konačna. Ako mislite da je njihova odluka pogrešna, stavite sebi do znanja da oni ovo posmatraju kao treća strana i da svoje odluke sprovode na činjenicama, a ne emocijama. Protestvovanje protiv tih odluka neće doneti promenu. To vam može samo "doneti" upozorenje (warn). Spamovanje Administratora i Moderatora sa protestvovanjem u vezi postova koji edituju/pomeraju/brišu i zaključavaju može samo rezultirati upozorenjem (warnom). Novi članovi su dužni da se predstave u sobi "Novi članovi" najkasnije u roku od 7 dana od njihovog prvog prijavljivanja na Forum, ili će biti obrisani sa spiska članova bez prethodnog upozorenja. Savetujemo novim članovima da pre nego što počnu da šalju postove pretraže Forum samo zato što je neko već možda ranije odgovorio na ono što oni žele da pitaju. Time izbegavamo "dupliranje" tema i zaključavanje/brisanje ponovljenih. Da bi ste se registrovali na Forum, potrebno je da imate e-mail adresu kod nekog provajdera zato sto besplatne e-mail adrese (Hotmail/MSN, Yahoo, Gmail i slicni) ne mogu biti autorizovane! KAKO IZBEĆI UPOZORENJA (WARNove): Jednostavno! Vodite računa o sebi samima. Ako ste upozoreni jednom za povredu pravila, naučite nešto. Ako opet povredite pravila bićete još jednom upozoreni. Ako i dalje nastavite sa istim ponašanjem, to će dovesti do privremenog "udaljavanja" člana koji krši pravila (bann). Dok poštujete pravila biće sve u redu. NEMOJTE: - da se svađate i prepirete sa Moderatorima/Administratorima, - spamovati (slati vecu količinu beskorisnih postova) forum, - da se svađate sa ostalim članovima foruma, - "pljuvati" po članovima foruma i njihovim postovima, - koristiti pogrdne, proste i one reči koje bi mogle nekog da uvrede. - reklamirati druge sajtove konstantno i - razgovarati o politici, veri, rasizmu i ostalim stvarima koje bi mogle izazvati svakakve rasprave. Ovo je forum o tuningu... Administratori zadržavaju pravo da vas momentalno bannuju ukoliko teže prekršite pravila! AVATARI I POTPISI: Avatari: Pozeljno/preporuceno bi bilo da Vam avatar bude vezan za Vas auto ili slicno, ali u krajnjem slucaju ako nemate svoj auto, radite sa njima sve sto zelite, samo ne postavljajte slike koje su XXX sadrzaja/prirode ili asociraju na upotrebu ilegalnih supstanci... Potpis: Kako je ovo forum koji je posvecen automobilima i njihovom tuningu i stylingu, kao vaš potpis dozvoljeno je postaviti isključivo sliku vašeg (ličnog ili porodičnog) limenog ljubimca (dimenzija 300x150 piksela hostovanu na nekom od free servera), a ne nekakvog automobila koji bi svako na ovoj planeti rado posedovao ili bilo kakve sličice. Ne treba se stideti ukoliko smatrate da vozite auto koji ne zaslužuje da bude "okačen" kao potpis ili ukoliko uopšte nemate auto. U potpis nije dozvoljeno ubacivati reči i/ili slike u kojima ima pornografije, asocijacija na drogu i druge nelegalne supstance. Psovanje i sve što se može nazvati "lošim" rečima takode nije dozvoljeno. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća u vezi postavljanja vašeg avatara/potpisa, pošaljite privatnu poruku Administratorima/Moderatorima i oni će vam odgovoriti i pomoći u odluci. Uputstvo za slike u potpisu: Ako želite da postavite nekakvu sliku (bolje receno sličicu) u vaš potpis, pronadite sajt koji ce vam je hostovati (www.imageshack.us ili www.photobucket.com) ili je postavite na svoj web-prostor. Slike dimenzija većih od 300x150 piksela nisu dozvoljene. Maksimalna veličina slike je 20kB. Nekoliko linija teksta u potpisu je dozvoljeno, ali nemojte preterivati (Moderatori zadržavaju pravo da procene količinu teksta i upozore vas da ga smanjite ako preterate). Vodite računa o ovome zato što većina članova foruma pristupa preko Dial-Up linija. BROJ VAŠIH POSTOVA: Broj postova nekog člana NE ZNAČI NIŠTA! Ako imate 10 ili 10000 postova nema nikakve veze - vaš status na ovom Forumu nema nikakve veze sa brojem postova! To naravno ne znači da možete da spamujete sobe (rooms) da bi dostigli određeni broj, a ako neko od članova krene tim putem Administratori/Moderatori će se pobrinuti. Učestvujte u punom smislu ali tako da ne morate da odgovorite baš na svaki post. Postove šaljite u za to određene tematske sobe, ili ce Administratori/Moderatori biti prisiljeni da ih pomeraju i/ili brišu "ručno" i na silu. Ako imate nekome nešto lično da kažete - koristite U2U poruke (PM/PP, ICQ, YM, MSNM, bilo šta) ili e-mail poruke. JEZIK: Zvanični jezik ovog Foruma je Srpski, ali naravno da možete koristiti i ostale jezike koji su slični (Hrvatski, BHS, Makednosnki),a pismo latinica. Ovo ne važi za sobu "Foreign Office" u kojoj je jedini jezik koji se može i sme koristiti Engleski. VAŠ MAILBOX ZA PRIVATNE PORUKE: Molimo da održavate vaš mailbox, što bi (otprilike) značilo da pročitane "nevažne" poruke obrišete opcijom "obriši poruku", kako ne bi zauzimale dragoceni prostor i gušile server provajdera. Hvala i uživajte! Admin/Mod Team
    • TuningStyling

      Opsta pravila svake sobe!

      Opsta pravila za sobe: Pravilo 1 Pre nego sto otvorite novu temu, procitajte teme sa istom tematikom da vasa tema ne bi dobila lock ako se nesto ponavlja. Takodje ukoliko vas nesto zanima, koristite "Search" opciju foruma da proverite da li je vec bilo reci o tome. Pravilo 2 Pri smisljanju naslova teme imajte u vidu da je to neki naziv koji je poznat svima tj sam izraz i isto tako da jasno i glasno pretstavlja sustinu vase teme da kad neko bude koristio opciju "Search" imajuci zelju da pronadje nesto na tu temu da i vasa tema bude ukljucena. Pravilo 3 Suzdrzite se off topicharenja i pokretanja pod-teme u okviru teme.Zato postoji "Post new topic" Pravilo 4 Svaka rasprava sa moderatorom/administratorom oko pravila u okviru ovog foruma nema smisla i povlaci posledice
Sign in to follow this  
Followers 0
rajkooo

Automatsko Otvaranje Vrata

17 posts in this topic

Svaka cast, imas li za dugme za svaka vrata ili se sva otvaraju istovremeno?..malo ce biti smor zatvarati svaki put suvozaceva i gepek kad mu pridjes...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne samo za vozaceva sam napravio, sve ostalo ide rucno... i to se ne otvaraju odmah po deaktivaciji alarma i otkljucavanja vec samo ako zadrzim dugme jos 2 sekunde

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klasican motor ali ne onaj sa buvljaka (ealemaster i to) vec sa nekog stranca skinut, imao je veoma dobru redukciju unutra, i veci hod, malo sam granicnike unutra sastrugao (koliko su zupcanici dozvoljavali) da bi mu jos produzio hod. Od elektronike ima reduktor napona sa zastitom od kratkog spoja, jer kad motor dodje u krajnji polozaj vuce mnogo vise struje (dok ga ne pusti relej) zbog zakocenosti...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Klasican motor ali ne onaj sa buvljaka (ealemaster i to) vec sa nekog stranca skinut, imao je veoma dobru redukciju unutra, i veci hod, malo sam granicnike unutra sastrugao (koliko su zupcanici dozvoljavali) da bi mu jos produzio hod. Od elektronike ima reduktor napona sa zastitom od kratkog spoja, jer kad motor dodje u krajnji polozaj vuce mnogo vise struje (dok ga ne pusti relej) zbog zakocenosti...

Pitam, jer sam našao te el. poteznice za otvaranje gepeka sve sa sajlom i košta nekih 15€kom. Ja sam to pokušao da odradim isto sa motorom za C.B. ali nije imao snage da otvori.

Ima tu još jedna caka.

Naime, ima da se uzmu moduli za C.B. sa daljinskim otključavanjem. Na njima imaš tri tastera, jedn za lock , unlock, i za otvaranje gepeka. Taj modul može da se iskoristi taman za otvaranje troje vrata /vozačev, suvozačev, gepek/, tako što se vezuje kao da upravlja sa fabrički ugradjenom C.B. kao kod opela.

kad pritisneš lock po jednoj žici /zelenoj/ šalje signal za zaključavanje i to se iskoristi za prekinuti vod do motora za otključavanje, kad stisneš unLock šalje signal po drugoj žici za upravljanje /ljubičastoj/ to se iskoristi za drugi motor i imaš za otvaranje gepeka to je za gepek.

Inače taj modul sa daljincima je oko 25€

P.S. Svaka čast na kreativnosti

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala. Znam, video sam te module (locere) pre 10 dana kada sam bio u Pancevo, tamo su 20e i dosta su dobro odradjeni privesci, cak mislim da sam video i sa vise od 3 kanala sto je jos bolje... vise mogucnosti. Probaj neki motor sa jacom redukcijom.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast za poslic.

Ja jos uvek nisam najbolje shvatio kako je izvedeno ovo...

Mozes li detaljnije da objasnis, i mozda semicu da bacis sta se na sta vezuje.

Ili sam danas izrazito glup, ili mi je mozak negde daleeeeeko!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Motor ide na sistem za otvaranje vrata (slikacu kada sledeci put budem skidao tapacire). Sa alarma ide komandni signal za relej koji prosledjuje 12V. E sad posto alarm drzi sigurno bar 2-3 sekunde relej, motor bi se mnogo iscimao i ostao predugo zakocen, pa sam resio malo da ga usporim i da mu ogranicim snagu (da nebi cimao sistem za otvaranje bez potrebe) obicnim stabilizatorom na 8V sa zastitom od kratkog spoja.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

lepa forica svidja mi se :P izvinte za off al aj mi reci kolko bi me kostalo da ugradim elektronsko podizanje stakala? upitanju je opel kadett suza malo teze idu stakla ako to nesto znaci...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zemljak,ti si napravio sistem za otvaranje vrata,a meni treba za prozore.Elem,kod mene ne postoji,kao kod vecine automobila,automatsko spustanje vozacevog prozora,vec moram da drzim prekidac dok se ne spusti staklo.Razmisljao sam o tome da izvedem jedan prekidac posebno,cijim cu pritiskom automatski otvoriti vozacev pozor.Sto se tice zatvaranja,nije mi problem,jer u alarmu imam modul za el. pod.,pa kad zakljucam auto na daljinski,svi prozori se zatvore.Ali me ubi ovo leto,jer recimo stajem na 5 mesta u gradu,u roku od pola sata,zakljucam auto,obavim sta treba,i krecem.A ako necu da pozelenim,neophodno je otvaranje prozora...Ako imas bilo kakvu ideju...Drugar i ja smo kontali nesto sa relejima,ali...Slusham :P!

PoZz!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Zemljak,ti si napravio sistem za otvaranje vrata,a meni treba za prozore.Elem,kod mene ne postoji,kao kod vecine automobila,automatsko spustanje vozacevog prozora,vec moram da drzim prekidac dok se ne spusti staklo.Razmisljao sam o tome da izvedem jedan prekidac posebno,cijim cu pritiskom automatski otvoriti vozacev pozor.Sto se tice zatvaranja,nije mi problem,jer u alarmu imam modul za el. pod.,pa kad zakljucam auto na daljinski,svi prozori se zatvore.Ali me ubi ovo leto,jer recimo stajem na 5 mesta u gradu,u roku od pola sata,zakljucam auto,obavim sta treba,i krecem.A ako necu da pozelenim,neophodno je otvaranje prozora...Ako imas bilo kakvu ideju...Drugar i ja smo kontali nesto sa relejima,ali...Slusham :P!

PoZz!

probaj da stavis u vrata neki taster koji ce staklo da stisne i zaustavi se kad sidje skroz dole

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji alarm imas? Jel ima kanal koji nisi iskoristio (npr. za otvaranje gepeka)? Najprostije je da taj kanal povezes ili direktno na prekidac za stakla ili preko releja... sve zavisi kakav signal daje i koliko dugo drzi.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0