• Announcements

    • TuningStyling

      Osnovna Pravila Foruma

      OSNOVNA PRAVILA FORUMA: Niko ne voli pravila i mi ne volimo da članove primoravamo na njih, ali da bi bili sigurni da će ovaj forum biti i ostati zanimljiv pročitajte nekoliko jednostavnih pravila koja očekujemo da poštujete! OBAVEŠTENJE ČLANOVIMA: Administratori i Moderatori kontrloišu sobe onako kako ih vidite i njihove odluke su konačne i neopozive. Oni će editovati i/ili izbrisati postove i/ili njihove delove da bi bili u skladu sa pravilima foruma. Kako Moderatori razumeju pravila foruma je samo na njima i sve zavisi od slučaja do slučaja. Njihova odluka je konačna. Ako mislite da je njihova odluka pogrešna, stavite sebi do znanja da oni ovo posmatraju kao treća strana i da svoje odluke sprovode na činjenicama, a ne emocijama. Protestvovanje protiv tih odluka neće doneti promenu. To vam može samo "doneti" upozorenje (warn). Spamovanje Administratora i Moderatora sa protestvovanjem u vezi postova koji edituju/pomeraju/brišu i zaključavaju može samo rezultirati upozorenjem (warnom). Novi članovi su dužni da se predstave u sobi "Novi članovi" najkasnije u roku od 7 dana od njihovog prvog prijavljivanja na Forum, ili će biti obrisani sa spiska članova bez prethodnog upozorenja. Savetujemo novim članovima da pre nego što počnu da šalju postove pretraže Forum samo zato što je neko već možda ranije odgovorio na ono što oni žele da pitaju. Time izbegavamo "dupliranje" tema i zaključavanje/brisanje ponovljenih. Da bi ste se registrovali na Forum, potrebno je da imate e-mail adresu kod nekog provajdera zato sto besplatne e-mail adrese (Hotmail/MSN, Yahoo, Gmail i slicni) ne mogu biti autorizovane! KAKO IZBEĆI UPOZORENJA (WARNove): Jednostavno! Vodite računa o sebi samima. Ako ste upozoreni jednom za povredu pravila, naučite nešto. Ako opet povredite pravila bićete još jednom upozoreni. Ako i dalje nastavite sa istim ponašanjem, to će dovesti do privremenog "udaljavanja" člana koji krši pravila (bann). Dok poštujete pravila biće sve u redu. NEMOJTE: - da se svađate i prepirete sa Moderatorima/Administratorima, - spamovati (slati vecu količinu beskorisnih postova) forum, - da se svađate sa ostalim članovima foruma, - "pljuvati" po članovima foruma i njihovim postovima, - koristiti pogrdne, proste i one reči koje bi mogle nekog da uvrede. - reklamirati druge sajtove konstantno i - razgovarati o politici, veri, rasizmu i ostalim stvarima koje bi mogle izazvati svakakve rasprave. Ovo je forum o tuningu... Administratori zadržavaju pravo da vas momentalno bannuju ukoliko teže prekršite pravila! AVATARI I POTPISI: Avatari: Pozeljno/preporuceno bi bilo da Vam avatar bude vezan za Vas auto ili slicno, ali u krajnjem slucaju ako nemate svoj auto, radite sa njima sve sto zelite, samo ne postavljajte slike koje su XXX sadrzaja/prirode ili asociraju na upotrebu ilegalnih supstanci... Potpis: Kako je ovo forum koji je posvecen automobilima i njihovom tuningu i stylingu, kao vaš potpis dozvoljeno je postaviti isključivo sliku vašeg (ličnog ili porodičnog) limenog ljubimca (dimenzija 300x150 piksela hostovanu na nekom od free servera), a ne nekakvog automobila koji bi svako na ovoj planeti rado posedovao ili bilo kakve sličice. Ne treba se stideti ukoliko smatrate da vozite auto koji ne zaslužuje da bude "okačen" kao potpis ili ukoliko uopšte nemate auto. U potpis nije dozvoljeno ubacivati reči i/ili slike u kojima ima pornografije, asocijacija na drogu i druge nelegalne supstance. Psovanje i sve što se može nazvati "lošim" rečima takode nije dozvoljeno. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća u vezi postavljanja vašeg avatara/potpisa, pošaljite privatnu poruku Administratorima/Moderatorima i oni će vam odgovoriti i pomoći u odluci. Uputstvo za slike u potpisu: Ako želite da postavite nekakvu sliku (bolje receno sličicu) u vaš potpis, pronadite sajt koji ce vam je hostovati (www.imageshack.us ili www.photobucket.com) ili je postavite na svoj web-prostor. Slike dimenzija većih od 300x150 piksela nisu dozvoljene. Maksimalna veličina slike je 20kB. Nekoliko linija teksta u potpisu je dozvoljeno, ali nemojte preterivati (Moderatori zadržavaju pravo da procene količinu teksta i upozore vas da ga smanjite ako preterate). Vodite računa o ovome zato što većina članova foruma pristupa preko Dial-Up linija. BROJ VAŠIH POSTOVA: Broj postova nekog člana NE ZNAČI NIŠTA! Ako imate 10 ili 10000 postova nema nikakve veze - vaš status na ovom Forumu nema nikakve veze sa brojem postova! To naravno ne znači da možete da spamujete sobe (rooms) da bi dostigli određeni broj, a ako neko od članova krene tim putem Administratori/Moderatori će se pobrinuti. Učestvujte u punom smislu ali tako da ne morate da odgovorite baš na svaki post. Postove šaljite u za to određene tematske sobe, ili ce Administratori/Moderatori biti prisiljeni da ih pomeraju i/ili brišu "ručno" i na silu. Ako imate nekome nešto lično da kažete - koristite U2U poruke (PM/PP, ICQ, YM, MSNM, bilo šta) ili e-mail poruke. JEZIK: Zvanični jezik ovog Foruma je Srpski, ali naravno da možete koristiti i ostale jezike koji su slični (Hrvatski, BHS, Makednosnki),a pismo latinica. Ovo ne važi za sobu "Foreign Office" u kojoj je jedini jezik koji se može i sme koristiti Engleski. VAŠ MAILBOX ZA PRIVATNE PORUKE: Molimo da održavate vaš mailbox, što bi (otprilike) značilo da pročitane "nevažne" poruke obrišete opcijom "obriši poruku", kako ne bi zauzimale dragoceni prostor i gušile server provajdera. Hvala i uživajte! Admin/Mod Team
    • TuningStyling

      Opsta pravila svake sobe!

      Opsta pravila za sobe: Pravilo 1 Pre nego sto otvorite novu temu, procitajte teme sa istom tematikom da vasa tema ne bi dobila lock ako se nesto ponavlja. Takodje ukoliko vas nesto zanima, koristite "Search" opciju foruma da proverite da li je vec bilo reci o tome. Pravilo 2 Pri smisljanju naslova teme imajte u vidu da je to neki naziv koji je poznat svima tj sam izraz i isto tako da jasno i glasno pretstavlja sustinu vase teme da kad neko bude koristio opciju "Search" imajuci zelju da pronadje nesto na tu temu da i vasa tema bude ukljucena. Pravilo 3 Suzdrzite se off topicharenja i pokretanja pod-teme u okviru teme.Zato postoji "Post new topic" Pravilo 4 Svaka rasprava sa moderatorom/administratorom oko pravila u okviru ovog foruma nema smisla i povlaci posledice
Sign in to follow this  
Followers 0
EHHO

Preporuka Za Amortizere

24 posts in this topic

Hocu da menjam sva cetiri amortizera, ali se dvoumim koje da uzmem tj. treba mi preporuka za neke koji su se dobro pokazali. Naletao sam na Kayaba amortizere (u pitanju su Premium) koji imaju 2 god. garancije, ali ne znam kakvi su, pa svi koji imaju neke informacije o istim molim da napisu, ili me prepurucite neke druge.

I koja je razlika izmedju gasnih i uljnih tj. koji su meksi posto jedni kazu uljni drugi gasni pa reko da proverim ovde. Takodje mi je jedan lik u prodavnici rekao da ne uzimam gasne posto nisu toliko dobri za nase puteve pa koliko je ovo istina.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

kupio sam pre par godina kayaba gasne zadnje mortizere za fijata na preporuku majstora(extra majstor da ga sad ne hvalim i pisem o njemu) dobio sam 2 god garanciju. garancija je istekla ali mortizeri su i dalje odlicni, odlicno sluze nisam se pokajao i mogu ih iz svog iskustva svima preporuciti.

a sto se tice razlika ima ih dosta potrazi negde uporedne testove gasnih i uljnih pa ces videti, sto se tice mekoce to je osecaj kod ljudi koji vara ja nisam znao ali kad sam se malo proucio prica u kratkim crtama je da su tvrdoce skoro iste ali uljni sporije reaguju i kasnije vracaju auto u ispravan polozaj a gasni su brzi i pre vrate auto u ispravan polozaj zato ljudi imaju osecaj da su gasni tvrdji.sto se tice stabilnosti auta gasni su mnogo bolji.

moj glas definitivno je za KAYABU GASNE.

Edited by filipi
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A da li neko zna ko je zastupnik za Kayaba amortizere za Srbiju, jer u radnji u kojoj sam gledao danas, Kayabu nabavljaju iskljucivo po porudzbini.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Moze Kayaba, Sachs, od Monro bezi kao djavo od krsta!

Samo mi objasni zasto tako mislis?

A da li neko zna ko je zastupnik za Kayaba amortizere za Srbiju, jer u radnji u kojoj sam gledao danas, Kayabu nabavljaju iskljucivo po porudzbini.

Pa znas kako, da bi napravio lager svih mortizera za sva vrsta vozila treba ti brdo para da ulozis a i treba dosta mesta da to smestis i zato 95% prodavnica auto delova materijal koji nije cesto potrosan nabavljaju po narudzbini musterije.

Sad, neke prodavnice imaju cene iste kao i zastupnici i rade samo za rabat i popust veleprodaje dok neki na to dodaju svoj procenat.

U prinicipu ako ti treba da odes do drugog grada da bi kupio mortizere kod zastupnika to ti se ne isplati jer dok ti platis putne troskove (benzin, putarina, parking) taman ti to dodje na isto.

E to je onaj procenat sto dodaju maloprodajne prodavnice auto delova.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jer su se do sada pokazali kao jako losi, pojedinacnih iskustava ima i dobrih ali generalno gledano su jako losi!

Bolje kupiti Sachs, Bilstein, KYB, jeste da se vise u startu plati ali tu cenu oni poptuno opravdaju! A barem za Golf II ima amortizera!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kayaba su ti odlicni amortizeri, fabricka ugradnja u dosta japanskih vozila.....ali im je i cena dosta visoka

Imas ih u zemunu u ***-u.......verovatno po narudzbini

Razlika izmedju uljnih i gasnih ti je kao nebo i zemlja! Ko je navikao na uljne tesko da ce ikada preci na gasne, jer auto je neuporedivo tvrdji i neudobni i trese po neravninama i rupama, skakuce, ali zato nema naginjanja u krivini i ekstra drzi....

Monroe su prilicno jeftini i mislim da vrede te pare, recimo kod nas je prosli mesec bila akcija 3+1 (po ceni tri dobijes sva 4) gde je recimo za Stili JTD sva 4 amortizera oko 13000din (toliko je kostao jedan gasni kayaba za moju toyotu)

evo recimo na jednom autu sam 1998 stavio monroe prednje i evo tek sada su za zamenu (procurelo ulje) a zadnje stavio 2003 monroe gasne i jos uvek su ekstra.......

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne mozes uporedjivati tojotu i fiata, a kayaba gasne mortizere koje sam ja kupio za fiata bili su sa razlika oko 5 evra po komadu od ostalih ali nisi bili najskuplji nego u sredini od nekih su bili skuplji od nekih marki jeftiniji oko 5evra, kupio sam ih u beogradu.

a pre 10ak godina na kadetu sam ugradio monro senzatrak ako se dobro secam to su pola uljni pola gasni i fenomenalni su bili posle 5 god sam prodao auto mortizeri nisu popustili a mislim da ih vlasnik ni dan danas nije menjao,ali tad kad su kupljeni bili su najskuplji model.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

hmmm

kao sto rekoh po pojedinacnim ugradnjama ne moze da se gleda nego se pravi suma sumaru i dobija se da bas i nisu kvalitetni! I mislim da je serija sensatrac bila koliko toliko kvalitetnija! A u Srbiji se kupuju zato sto su jeftiniji u odnosu na ostale! Uzmi primer za moj auto, zadnji Sachs kosta 4500 din a monroe je 2100 din, dok iz prve ugradnje (brazilski) je 3300 din!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja napred imam Bilstajn i babaroga su i nisu bili nesto skupi ali otpozadi sam uzeo Koni i cekaju ugradnju , kostali su oko 7000 din. po komadu.

Imao Monro i procurio mi za pola godine na reklamaciji su mi rekli da je to od losih puteva. :D:angry:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kayaba su ti odlicni amortizeri, fabricka ugradnja u dosta japanskih vozila.....ali im je i cena dosta visoka

Da li neko moze da kaze kolika je otprilike cena ako je neko skoro menjao, jer u ovoj radnji gde sam gledao prednji uljni samo ulozak kosta oko 2500 din, dok je gasni nesto jace od 3000 din, dok je uljni kompletan 3500 din. I da li neko moze da mi kaze sta se sve podrazumeva pod kompletnim amortizerom.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Amortizeri su za auta klase i godista Golfa II oko 40-50 evra.

Moja preporuka je Kayaba a Monroe treba izbegavati. To je prema mojim iskustvima.

Uljani amortizeri mogu da se pune, dok kod gasnih, to je sto je.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta onda preporučujete za moj auto, Punto Mk2 dizel?! Ne znam ni kada su menjani zadnji put amortizeri...

EDIT: Evo nađoh u knjižici, pre više od 3 godine i oko 30.000km, samo prednji, a zadnji? Jok ja :angry:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam za Vectru uzeo Sachs i platio nekih 160Evra sva 4 amortizera gasna dvosmerna i ultra sam prezadovoljan, pre toga sam na Vectri imao Konijeve podesavajuce koji su izdrzali 1.5 godinu voznje - garanciju mi nisu priznali a i nisu cak ni u startu bili toliko dobri kao Sachs

Na Juga sam isto stavio Sachs i platio sva 4 oko 100Evra i totalno je drugaciji auto a nije da kzes tvrd ili neudoban...

moja iskrena preporuka Sachs (odnosno ZDF koji je proizvodjac mnogih delova za prve ugradnje u nemacka vozila)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa to i nije losa cena, 160 za 4 dobra gasna amortizera. Recimo onda da bi za slicne automobile nemce tih godista bile slicne cene, to i nije lose.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

O KYB-i : koliko se sećam fabrički su ugrađeni i na mojoj corolli staroj , skoro, 13 godina i ko zna dokle će još trajati! A za 7 godina ugrađivanja u Toyote, samo 2 "reklamacije" i to obe prouzrokovane "dragim nam" kraterima na putu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo danas sam obisao jos jednu prodavnicu u kojoj imaju bilstajna za 2000 din i sa garancijom od 1 god, dok kaze ima i neke jeftinije Mezer (ili tako nesto) proizvodnja u Austriji za 1600 din, ali za cudo ima 2 god garancije. Iza mene bili jos neki likovi u prodavnici i kad su culi nisu mogli da veruju da bilstajn ima manju garanciju od tamo neke firme za koju prvi put cujem (mozda i gresim mozda je taj mezer i neki gigant ko ce ga znati).

Najverovatnije uzimam Kayabu, jedino sto mi je truba sto ne mogu da ih vidim jer otkud mogu da znam da nisu neka kopija i kako se moze razlikovati kopija od originala.

P.S.

Da li moze neko da mi ostavi broj telefona u PP za pomenutu firmu u jednom postu koja je zastupnik za Kayabu, da se cujem sa njima da mi posalju postom jer su valjda koliko toliko sigurniji.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Evo danas sam obisao jos jednu prodavnicu u kojoj imaju bilstajna za 2000 din i sa garancijom od 1 god, dok kaze ima i neke jeftinije Mezer (ili tako nesto) proizvodnja u Austriji za 1600 din, ali za cudo ima 2 god garancije. Iza mene bili jos neki likovi u prodavnici i kad su culi nisu mogli da veruju da bilstajn ima manju garanciju od tamo neke firme za koju prvi put cujem (mozda i gresim mozda je taj mezer i neki gigant ko ce ga znati).

Najverovatnije uzimam Kayabu, jedino sto mi je truba sto ne mogu da ih vidim jer otkud mogu da znam da nisu neka kopija i kako se moze razlikovati kopija od originala.

P.S.

Da li moze neko da mi ostavi broj telefona u PP za pomenutu firmu u jednom postu koja je zastupnik za Kayabu, da se cujem sa njima da mi posalju postom jer su valjda koliko toliko sigurniji.

Ja sam licno imao Kayaba amortizere kad sam imao dvojku, cetiri godine eksploatacije i dosta predjenih kilometara bez posledica, a sto se tice tog Mezera licno nisam nikad cuo za tu firmu, nikad ne bih razmisjao za tih 5 evra, Bilstein je ipak Bilstein.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0