Welcome to Tuning Styling Forum Srbija

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Countdown until New Years!
Buy VPN
Sign in to follow this  
Followers 0
NemanjaS

Velika Potrosnja Goriva

Na zastavi 128 mi je velika potrosnja goriva.trosi negde oko 15-17l benzina a plin negde oko 17-18l a nekad i vise u gradskoj voznji.ja mislim da je to mnogo za zastavu.

Kada bih zamenio karburator da li bi manje trosila i koji da stavim?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidi da ti neko nasteluje smesu na karburatoru posto ti trosi i mnogo benzina,da je u pitanju samo plin rekao bih da su membrane na isparivacu,ali posto je i benzin onda proveri obavezno karburator i ugo paljenja.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kako si dosao do tog podatka i gde je ta potrosnja, u gradu, na otvorenom ?

Pa potrosnja mi je u gradu.istosim sve plin i sipem oko 18l i vozim dok se ne istrosi i ocitam kilometrazu i to je negde oko 17l na 100km plin,a bezin trosi oko 16-17l a nekad i vise.

Na otvorenom je malo manja potrosnja.

Paljenje je stelovano i dobro pali.Nema da se gusi lepo ide i na bezin i na plin i ima snagu kod uspona ali i ima veliku potrosnju.Ja bi malo da smanjim tu potrosnju ali kako?

Edited by NemanjaS
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zameni filter za vazduh, pogledaj da nije redukovan usis, da nije nesto upalo u onu surlu kucista filtera (ako imas fabricko kuciste), proveri leptir sauha, cesto se desava da se pojede osovinica, dobije lufta pa zaglavljuje i leptir ostane na pola, pa obogacuje smesu i povecava potrosnju, a moguce i da neko nije dobro namestio sajlu, pa ne otvara do kraja kad spustis sauh.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ipak su zimski uslovi u pitanju, tako da iz iskustva prijatelja, u proseku potrosnja plina oko 15-16l/100km, benzina oko 11-12l/100km, ali da potpuno isto trosi i benzin i plin to je prakticno nemoguce, strucnjaci su merili i dokazali da je potrosnja plina u proseku veca 10-20%, znam da su u pitanju labaratorijski uslovi, ali ipak potvrdjeni u praksi.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ono sto mozes da uradis je da zamenis svecice i kablove ako nisi dugo... i k`o sto neko rece pregledaj usis vazduha i leptir sauha.

Mnogo je to potrosnje ali barem ide dobro sto cesto nije slucaj kada auto rasipa gorivo.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razlika izmedju plina i benzina nije velika zato sto plin nije preko ploce ugradjen vec je karburator busen,a cuo sam da preko ploce hoce malo vise da trosi,a benzin kada bi manje trosio onda bi razlika bila 10-20%plin-benzin po mom misljenju.Jedino neka dizna da nije u redu.

Jer kada palim na benzin moram obavezno sauh pa povucem do kraja i ne smem da mu pritiskam gas jer se gusi dok je motor hladan a kod plina je drugacije:kada je sauh negde do polovine povucen pali i radi ok,ali cim se povuce malo vise od polovine gusi se.

Ja bi zamenio ipak karburator ali jedno pitanje

Na auto pijaci u Nisu prodaju reparirane karburatore cena je nede oko 2200din. dok je nov 4600din.pa navise

Sta mislite dali valjaju ti reparirani(oni su reparirani u fabrici i izgledaju ko novi)

A jer zna neko gde ima u Nisu da se nadje malo jeftiniji novi karburator?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne valjaju ni jedni ni drugi, ja sam kupio nov u radnji za 3100 din. i nikakav nije, jeste da trosi malo, ali ne moze lepo da se nasteluje ler, ne reaguje uopste na sraf, 500 km bio na autu i skinuo sam ga, stoji mi u garazi.

Posle sam stavio Weber i razlika k'o nebo i zemlja, reaguje i na najmanje pomeranje srafa, a performanse ne mogu da se uporede, drasticna razlika.

Mozes da ubodas koliko toliko dobar, ali pitanje je, nikad ne znas kakav je. Te reparirane nemoj ni da gledas, dzabe sto su kao novi, kad imaju previse lufta u osovini leptira, tu vuce fals vazduh i nepravilno radi.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za sauh je normalno jer plinu ni ne treba sauh kada pali.

Da je do karburatora to se ne bi odrazilo na potrosnju plina jer plin ne koristi dizne vec venturi suzenje na karbu i trosi koliko motoru treba-ni vise ni manje.

Zasto tvoj motor vuce toliko plina ne znam ali sam siguran da ne sagori sve sto uvuce u cilindre. Mozda treba stegnuti membrane na isparivacu pa ce onda isporucivati manje plina u svim rezimima rada(sraf iza isparivaca).

Da li osecas plin u kabini?

Da li, kada je zagrejan motor, ler padne na minimum, tj. da li vraca sauh?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne oseca se plin.proverio sam kompletno instalaciju i sve je ok.

Nije kod mene automatski sauh, vec manuelni i kada je motor zagrejan mora biti povucen malo sauh jer mu je prenizak ler na plinu,a na benzin je ok.

trebam da idem i do neki servis gde imaju neku spravu za stelovanje one opruge za ler gas na isparivacu jer ne moze da se nasteluje najbolje ler bez toga a i nesto zeza vakum na isparivacu.

Ali mi i sumnjivo kada sipam plin,kao da kradu na tocenju jer kada ukucaju na aparatu za koliko pare sipujes plin kada se crevo prikljuci na autu i puste dugme za tocenje ne cuje se odmah da ide plin vec negde oko 200-300din kad bude na aparatu cuje se da se toci.Ne znam sada da li i kako mogu da kradu na tocenju ali predpostavljam da mogu da uvek zabuse na tocenju.

Na kojim pumpama sipujete plin?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj sraf sluzi da se podesi osetljivost membrane a time i ler gas. Pre stelovanja obavezno zameni filter vazduha.

Sto je sraf otpusteniji membrana je slobodnija/elasticnija i isporucuje vise plina u svim rezimima rada a tada je ler po pravilu jako mali. U zavisnosti od podpritiska u usisu koji zavisi od spremnosti motora ta membrana se prilagodjava, u tvom slucaju manuelno - dakle ako je venturi efekat jaci treba malo zategnuti membranu a ako je slab treba je otpustiti dok se ne nadje zlatna sredina a tada je ler najmirniji i zvuk motora je pun.

Sistem je sigurno rastelovan ako nemas ler,

Najbolje je da ga upgrad-ujes na LK(lambdacontroled)-umesto pomenutog srafa ugradi se motorcic/ventil koji u zavisnosti od broja obrtaja isporucuje plin. Znaci sam ga steluje u toku voznje i zato je smesa uvek optimalana a time i potrosnja/snaga.

U medjuvremenu sam eksperimentisi,

Zabelezi prvo trenutnu poziciju srafa,

Sto se tice plina - puni do kraja pa ako stane vise nego je fizicki moguce... zaobilazi pumpu, lomi vilice ili menjaj zakone fizike.. :D

Edited by ThundeR
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ne otvaram novu temu i ja imam slican problem sa floridom 1.3 (jednogrlni karb.) i trosi mi plin 25l /100 km !!!!! Koliko se ja razumem to je mnogo bio sam da mi nasteluju ali opet isto, auto ide isto i na plin i na benzin nema razlike samo u potrosnji :( shta da mu radim?? pozdrav

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se pohvalim zamenio sam karburator i sada se smanjila potrosnja goriva i plina.

Kupio sam repariran za 1500din.od coveka iz Kragujevca koji prodaje delove na pijaci u Nisu.

Jedino je moralo malo da se pristeluje i da se izbusi rupa za plin i sada radi ok.Ler gas je super.Ne gusi se na plin kada se povuce sauh a i nema potrebe da povlacim sauh kada vozim na plin jer je ler gas dobar i bez njega,a i pali na plin kada je hladan motor za razliku dok sam imao stari karburator kod koga niasm mogao da upalim auto na plin u zimske uslove.

Jos nisam testirao koliko tacno trosi ali se smanjila potrosnja otprilike za 30% od potrosnje koju je trosio pre zamene

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0