Find us on Google+

Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google Sign In
  • Create Account
Welcome to Tuning & Styling Forum Srbija
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Velika Potrosnja Goriva


Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!


  • Please log in to reply
17 replies to this topic

#1
NemanjaS

NemanjaS
  • Stage: Stock
  • 32 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Nis
  • Automobil / Model Telefona:Golf Varijant
    Zastava 128

Na zastavi 128 mi je velika potrosnja goriva.trosi negde oko 15-17l benzina a plin negde oko 17-18l a nekad i vise u gradskoj voznji.ja mislim da je to mnogo za zastavu.
Kada bih zamenio karburator da li bi manje trosila i koji da stavim?
  • 0

#2
Buly

Buly
  • Stage: Customizer
  • 236 posts
  • 0 thanks
  • Automobil / Model Telefona:Zastava Yugo Skala 55
Vidi da ti neko nasteluje smesu na karburatoru posto ti trosi i mnogo benzina,da je u pitanju samo plin rekao bih da su membrane na isparivacu,ali posto je i benzin onda proveri obavezno karburator i ugo paljenja.
  • 0
Bolje umreti od jela nego umreti gladan!

#3
miljan

miljan
  • Stage: Extreme
  • 1,268 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Nis
  • Automobil / Model Telefona:YUGO Skala 55, YUGO Koral 45
Kako si dosao do tog podatka i gde je ta potrosnja, u gradu, na otvorenom ?
  • 0
Posted Image

#4
NemanjaS

NemanjaS
  • Stage: Stock
  • 32 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Nis
  • Automobil / Model Telefona:Golf Varijant
    Zastava 128

Kako si dosao do tog podatka i gde je ta potrosnja, u gradu, na otvorenom ?

Pa potrosnja mi je u gradu.istosim sve plin i sipem oko 18l i vozim dok se ne istrosi i ocitam kilometrazu i to je negde oko 17l na 100km plin,a bezin trosi oko 16-17l a nekad i vise.
Na otvorenom je malo manja potrosnja.
Paljenje je stelovano i dobro pali.Nema da se gusi lepo ide i na bezin i na plin i ima snagu kod uspona ali i ima veliku potrosnju.Ja bi malo da smanjim tu potrosnju ali kako?

Edited by NemanjaS, 07 January 2008 - 01:28 PM.

  • 0

#5
miljan

miljan
  • Stage: Extreme
  • 1,268 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Nis
  • Automobil / Model Telefona:YUGO Skala 55, YUGO Koral 45
Zameni filter za vazduh, pogledaj da nije redukovan usis, da nije nesto upalo u onu surlu kucista filtera (ako imas fabricko kuciste), proveri leptir sauha, cesto se desava da se pojede osovinica, dobije lufta pa zaglavljuje i leptir ostane na pola, pa obogacuje smesu i povecava potrosnju, a moguce i da neko nije dobro namestio sajlu, pa ne otvara do kraja kad spustis sauh.
  • 0
Posted Image

#6
MarkoFaca

MarkoFaca

    Dežurni zajebant

  • Prijatelji
  • 1,209 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Kod žene u potkrovlju...
  • Interests:Ma budala...
  • Automobil / Model Telefona:Fiat Punto Mk2 1.9D
A vidi da ti ne laže cajger kao mom drugaru, kada se istripovao da mu auto troši 20 litara :jester:
  • 0

Lord of the offtopic
[url="http://"http://www.sminkanje.com""]Posted Image[/url]
www.zafrkancije.netwww.sminkanje.com


#7
golfgtd

golfgtd
  • Stage: Customizer
  • 95 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Volkswagen Golf IV 1.9 TDI 2000
Ipak su zimski uslovi u pitanju, tako da iz iskustva prijatelja, u proseku potrosnja plina oko 15-16l/100km, benzina oko 11-12l/100km, ali da potpuno isto trosi i benzin i plin to je prakticno nemoguce, strucnjaci su merili i dokazali da je potrosnja plina u proseku veca 10-20%, znam da su u pitanju labaratorijski uslovi, ali ipak potvrdjeni u praksi.
  • 0

#8
ThundeR

ThundeR
  • Stage: Extreme
  • 605 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Interests:Ne verujem da me nesto ne interesuje
  • Automobil / Model Telefona:Peugeot 205
Ono sto mozes da uradis je da zamenis svecice i kablove ako nisi dugo... i k`o sto neko rece pregledaj usis vazduha i leptir sauha.

Mnogo je to potrosnje ali barem ide dobro sto cesto nije slucaj kada auto rasipa gorivo.
  • 0
Posted Image

#9
NemanjaS

NemanjaS
  • Stage: Stock
  • 32 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Nis
  • Automobil / Model Telefona:Golf Varijant
    Zastava 128
Razlika izmedju plina i benzina nije velika zato sto plin nije preko ploce ugradjen vec je karburator busen,a cuo sam da preko ploce hoce malo vise da trosi,a benzin kada bi manje trosio onda bi razlika bila 10-20%plin-benzin po mom misljenju.Jedino neka dizna da nije u redu.
Jer kada palim na benzin moram obavezno sauh pa povucem do kraja i ne smem da mu pritiskam gas jer se gusi dok je motor hladan a kod plina je drugacije:kada je sauh negde do polovine povucen pali i radi ok,ali cim se povuce malo vise od polovine gusi se.

Ja bi zamenio ipak karburator ali jedno pitanje
Na auto pijaci u Nisu prodaju reparirane karburatore cena je nede oko 2200din. dok je nov 4600din.pa navise
Sta mislite dali valjaju ti reparirani(oni su reparirani u fabrici i izgledaju ko novi)
A jer zna neko gde ima u Nisu da se nadje malo jeftiniji novi karburator?
  • 0

#10
miljan

miljan
  • Stage: Extreme
  • 1,268 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Nis
  • Automobil / Model Telefona:YUGO Skala 55, YUGO Koral 45
Ne valjaju ni jedni ni drugi, ja sam kupio nov u radnji za 3100 din. i nikakav nije, jeste da trosi malo, ali ne moze lepo da se nasteluje ler, ne reaguje uopste na sraf, 500 km bio na autu i skinuo sam ga, stoji mi u garazi.
Posle sam stavio Weber i razlika k'o nebo i zemlja, reaguje i na najmanje pomeranje srafa, a performanse ne mogu da se uporede, drasticna razlika.

Mozes da ubodas koliko toliko dobar, ali pitanje je, nikad ne znas kakav je. Te reparirane nemoj ni da gledas, dzabe sto su kao novi, kad imaju previse lufta u osovini leptira, tu vuce fals vazduh i nepravilno radi.
  • 0
Posted Image

#11
ThundeR

ThundeR
  • Stage: Extreme
  • 605 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Interests:Ne verujem da me nesto ne interesuje
  • Automobil / Model Telefona:Peugeot 205
To za sauh je normalno jer plinu ni ne treba sauh kada pali.

Da je do karburatora to se ne bi odrazilo na potrosnju plina jer plin ne koristi dizne vec venturi suzenje na karbu i trosi koliko motoru treba-ni vise ni manje.
Zasto tvoj motor vuce toliko plina ne znam ali sam siguran da ne sagori sve sto uvuce u cilindre. Mozda treba stegnuti membrane na isparivacu pa ce onda isporucivati manje plina u svim rezimima rada(sraf iza isparivaca).

Da li osecas plin u kabini?

Da li, kada je zagrejan motor, ler padne na minimum, tj. da li vraca sauh?
  • 0
Posted Image

#12
NemanjaS

NemanjaS
  • Stage: Stock
  • 32 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Nis
  • Automobil / Model Telefona:Golf Varijant
    Zastava 128
Ne oseca se plin.proverio sam kompletno instalaciju i sve je ok.
Nije kod mene automatski sauh, vec manuelni i kada je motor zagrejan mora biti povucen malo sauh jer mu je prenizak ler na plinu,a na benzin je ok.

trebam da idem i do neki servis gde imaju neku spravu za stelovanje one opruge za ler gas na isparivacu jer ne moze da se nasteluje najbolje ler bez toga a i nesto zeza vakum na isparivacu.
Ali mi i sumnjivo kada sipam plin,kao da kradu na tocenju jer kada ukucaju na aparatu za koliko pare sipujes plin kada se crevo prikljuci na autu i puste dugme za tocenje ne cuje se odmah da ide plin vec negde oko 200-300din kad bude na aparatu cuje se da se toci.Ne znam sada da li i kako mogu da kradu na tocenju ali predpostavljam da mogu da uvek zabuse na tocenju.
Na kojim pumpama sipujete plin?
  • 0

#13
miljan

miljan
  • Stage: Extreme
  • 1,268 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Nis
  • Automobil / Model Telefona:YUGO Skala 55, YUGO Koral 45
Cim ti je sauh povucen malo, obogacujes smesu i trosi vise.
  • 0
Posted Image

#14
ThundeR

ThundeR
  • Stage: Extreme
  • 605 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Interests:Ne verujem da me nesto ne interesuje
  • Automobil / Model Telefona:Peugeot 205
Taj sraf sluzi da se podesi osetljivost membrane a time i ler gas. Pre stelovanja obavezno zameni filter vazduha.
Sto je sraf otpusteniji membrana je slobodnija/elasticnija i isporucuje vise plina u svim rezimima rada a tada je ler po pravilu jako mali. U zavisnosti od podpritiska u usisu koji zavisi od spremnosti motora ta membrana se prilagodjava, u tvom slucaju manuelno - dakle ako je venturi efekat jaci treba malo zategnuti membranu a ako je slab treba je otpustiti dok se ne nadje zlatna sredina a tada je ler najmirniji i zvuk motora je pun.
Sistem je sigurno rastelovan ako nemas ler,
Najbolje je da ga upgrad-ujes na LK(lambdacontroled)-umesto pomenutog srafa ugradi se motorcic/ventil koji u zavisnosti od broja obrtaja isporucuje plin. Znaci sam ga steluje u toku voznje i zato je smesa uvek optimalana a time i potrosnja/snaga.

U medjuvremenu sam eksperimentisi,
Zabelezi prvo trenutnu poziciju srafa,

Sto se tice plina - puni do kraja pa ako stane vise nego je fizicki moguce... zaobilazi pumpu, lomi vilice ili menjaj zakone fizike.. :D

Edited by ThundeR, 12 January 2008 - 01:34 PM.

  • 0
Posted Image

#15
NemanjaS

NemanjaS
  • Stage: Stock
  • 32 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Nis
  • Automobil / Model Telefona:Golf Varijant
    Zastava 128
Hvala ThundeR
Probacu da pristelujem pa videcemo kako ce da se odvija potrosnja
  • 0

#16
JankoNis

JankoNis
  • Stage: Customizer
  • 83 posts
  • 0 thanks
  • Interests:***
  • Automobil / Model Telefona:Yugo Florida 1.3
da ne otvaram novu temu i ja imam slican problem sa floridom 1.3 (jednogrlni karb.) i trosi mi plin 25l /100 km !!!!! Koliko se ja razumem to je mnogo bio sam da mi nasteluju ali opet isto, auto ide isto i na plin i na benzin nema razlike samo u potrosnji :( shta da mu radim?? pozdrav
  • 0

#17
NemanjaS

NemanjaS
  • Stage: Stock
  • 32 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Nis
  • Automobil / Model Telefona:Golf Varijant
    Zastava 128
Da se pohvalim zamenio sam karburator i sada se smanjila potrosnja goriva i plina.
Kupio sam repariran za 1500din.od coveka iz Kragujevca koji prodaje delove na pijaci u Nisu.
Jedino je moralo malo da se pristeluje i da se izbusi rupa za plin i sada radi ok.Ler gas je super.Ne gusi se na plin kada se povuce sauh a i nema potrebe da povlacim sauh kada vozim na plin jer je ler gas dobar i bez njega,a i pali na plin kada je hladan motor za razliku dok sam imao stari karburator kod koga niasm mogao da upalim auto na plin u zimske uslove.
Jos nisam testirao koliko tacno trosi ali se smanjila potrosnja otprilike za 30% od potrosnje koju je trosio pre zamene
  • 0

#18
DejanN12

DejanN12
  • Stage: Stock
  • 27 posts
  • 0 thanks
  • Automobil / Model Telefona:Nissan Cherry N12 GTI
    Corrado 1.8 16V
Provjeri da li je plovak ustiman mozda ti preljeva karburator!To je previse za Zastavu!
  • 0



Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!



0 user(s) are browsing this forum

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

ExactSeek: Relevant Web Search