• Announcements

    • TuningStyling

      Osnovna Pravila Foruma

      OSNOVNA PRAVILA FORUMA: Niko ne voli pravila i mi ne volimo da članove primoravamo na njih, ali da bi bili sigurni da će ovaj forum biti i ostati zanimljiv pročitajte nekoliko jednostavnih pravila koja očekujemo da poštujete! OBAVEŠTENJE ČLANOVIMA: Administratori i Moderatori kontrloišu sobe onako kako ih vidite i njihove odluke su konačne i neopozive. Oni će editovati i/ili izbrisati postove i/ili njihove delove da bi bili u skladu sa pravilima foruma. Kako Moderatori razumeju pravila foruma je samo na njima i sve zavisi od slučaja do slučaja. Njihova odluka je konačna. Ako mislite da je njihova odluka pogrešna, stavite sebi do znanja da oni ovo posmatraju kao treća strana i da svoje odluke sprovode na činjenicama, a ne emocijama. Protestvovanje protiv tih odluka neće doneti promenu. To vam može samo "doneti" upozorenje (warn). Spamovanje Administratora i Moderatora sa protestvovanjem u vezi postova koji edituju/pomeraju/brišu i zaključavaju može samo rezultirati upozorenjem (warnom). Novi članovi su dužni da se predstave u sobi "Novi članovi" najkasnije u roku od 7 dana od njihovog prvog prijavljivanja na Forum, ili će biti obrisani sa spiska članova bez prethodnog upozorenja. Savetujemo novim članovima da pre nego što počnu da šalju postove pretraže Forum samo zato što je neko već možda ranije odgovorio na ono što oni žele da pitaju. Time izbegavamo "dupliranje" tema i zaključavanje/brisanje ponovljenih. Da bi ste se registrovali na Forum, potrebno je da imate e-mail adresu kod nekog provajdera zato sto besplatne e-mail adrese (Hotmail/MSN, Yahoo, Gmail i slicni) ne mogu biti autorizovane! KAKO IZBEĆI UPOZORENJA (WARNove): Jednostavno! Vodite računa o sebi samima. Ako ste upozoreni jednom za povredu pravila, naučite nešto. Ako opet povredite pravila bićete još jednom upozoreni. Ako i dalje nastavite sa istim ponašanjem, to će dovesti do privremenog "udaljavanja" člana koji krši pravila (bann). Dok poštujete pravila biće sve u redu. NEMOJTE: - da se svađate i prepirete sa Moderatorima/Administratorima, - spamovati (slati vecu količinu beskorisnih postova) forum, - da se svađate sa ostalim članovima foruma, - "pljuvati" po članovima foruma i njihovim postovima, - koristiti pogrdne, proste i one reči koje bi mogle nekog da uvrede. - reklamirati druge sajtove konstantno i - razgovarati o politici, veri, rasizmu i ostalim stvarima koje bi mogle izazvati svakakve rasprave. Ovo je forum o tuningu... Administratori zadržavaju pravo da vas momentalno bannuju ukoliko teže prekršite pravila! AVATARI I POTPISI: Avatari: Pozeljno/preporuceno bi bilo da Vam avatar bude vezan za Vas auto ili slicno, ali u krajnjem slucaju ako nemate svoj auto, radite sa njima sve sto zelite, samo ne postavljajte slike koje su XXX sadrzaja/prirode ili asociraju na upotrebu ilegalnih supstanci... Potpis: Kako je ovo forum koji je posvecen automobilima i njihovom tuningu i stylingu, kao vaš potpis dozvoljeno je postaviti isključivo sliku vašeg (ličnog ili porodičnog) limenog ljubimca (dimenzija 300x150 piksela hostovanu na nekom od free servera), a ne nekakvog automobila koji bi svako na ovoj planeti rado posedovao ili bilo kakve sličice. Ne treba se stideti ukoliko smatrate da vozite auto koji ne zaslužuje da bude "okačen" kao potpis ili ukoliko uopšte nemate auto. U potpis nije dozvoljeno ubacivati reči i/ili slike u kojima ima pornografije, asocijacija na drogu i druge nelegalne supstance. Psovanje i sve što se može nazvati "lošim" rečima takode nije dozvoljeno. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća u vezi postavljanja vašeg avatara/potpisa, pošaljite privatnu poruku Administratorima/Moderatorima i oni će vam odgovoriti i pomoći u odluci. Uputstvo za slike u potpisu: Ako želite da postavite nekakvu sliku (bolje receno sličicu) u vaš potpis, pronadite sajt koji ce vam je hostovati (www.imageshack.us ili www.photobucket.com) ili je postavite na svoj web-prostor. Slike dimenzija većih od 300x150 piksela nisu dozvoljene. Maksimalna veličina slike je 20kB. Nekoliko linija teksta u potpisu je dozvoljeno, ali nemojte preterivati (Moderatori zadržavaju pravo da procene količinu teksta i upozore vas da ga smanjite ako preterate). Vodite računa o ovome zato što većina članova foruma pristupa preko Dial-Up linija. BROJ VAŠIH POSTOVA: Broj postova nekog člana NE ZNAČI NIŠTA! Ako imate 10 ili 10000 postova nema nikakve veze - vaš status na ovom Forumu nema nikakve veze sa brojem postova! To naravno ne znači da možete da spamujete sobe (rooms) da bi dostigli određeni broj, a ako neko od članova krene tim putem Administratori/Moderatori će se pobrinuti. Učestvujte u punom smislu ali tako da ne morate da odgovorite baš na svaki post. Postove šaljite u za to određene tematske sobe, ili ce Administratori/Moderatori biti prisiljeni da ih pomeraju i/ili brišu "ručno" i na silu. Ako imate nekome nešto lično da kažete - koristite U2U poruke (PM/PP, ICQ, YM, MSNM, bilo šta) ili e-mail poruke. JEZIK: Zvanični jezik ovog Foruma je Srpski, ali naravno da možete koristiti i ostale jezike koji su slični (Hrvatski, BHS, Makednosnki),a pismo latinica. Ovo ne važi za sobu "Foreign Office" u kojoj je jedini jezik koji se može i sme koristiti Engleski. VAŠ MAILBOX ZA PRIVATNE PORUKE: Molimo da održavate vaš mailbox, što bi (otprilike) značilo da pročitane "nevažne" poruke obrišete opcijom "obriši poruku", kako ne bi zauzimale dragoceni prostor i gušile server provajdera. Hvala i uživajte! Admin/Mod Team
    • TuningStyling

      Opsta pravila svake sobe!

      Opsta pravila za sobe: Pravilo 1 Pre nego sto otvorite novu temu, procitajte teme sa istom tematikom da vasa tema ne bi dobila lock ako se nesto ponavlja. Takodje ukoliko vas nesto zanima, koristite "Search" opciju foruma da proverite da li je vec bilo reci o tome. Pravilo 2 Pri smisljanju naslova teme imajte u vidu da je to neki naziv koji je poznat svima tj sam izraz i isto tako da jasno i glasno pretstavlja sustinu vase teme da kad neko bude koristio opciju "Search" imajuci zelju da pronadje nesto na tu temu da i vasa tema bude ukljucena. Pravilo 3 Suzdrzite se off topicharenja i pokretanja pod-teme u okviru teme.Zato postoji "Post new topic" Pravilo 4 Svaka rasprava sa moderatorom/administratorom oko pravila u okviru ovog foruma nema smisla i povlaci posledice
Sign in to follow this  
Followers 0
pionir

Odlepljeno Nebo

19 posts in this topic

Nebo u kolima je pocelo polako da se odlepljuje, malo po malo. Sad je odlepljeno nekih 2/3. Da malo bolje objasnim,samo platno se odlepilo od one njegove ploce (neznam kako da ga nazovem drugacije). Cime bihg mogao to da zalepim? Padalo mi je na pamet lepak za tapete ili sto koriste ovi sto presvlace namestaj, ali me strah da ne ostanu neke fleke od lepka. Daje neki savet. Auto je u mom vlasnistvu vec 5-6 godina i nebo nikad nije imalo potrebu da se pere, nije se odlepilo od vlage.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje bi ti bilo da skines nebo i pretapaciras ga, jer ovako neces moci da ga zategnes kako treba, a usput promenis i platno! Uglavnom su lepili neostikom ili bilo kojim lepkom sto koriste majstori sto presvlace a to ces najbolje saznati kad odes u prodavnicu gde prodaju materijale!

Edited by bata
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Skini komplet plocu i promeni platno.

Ja sam uradio kod mene, skinuo sam platno kupio lepak u kantici, kupio plisano platno i sve lepo zalepio i zategnuo. Sada je kao novo.

Lepak sam kupio u farbari i izaslo me je kantica+tubica oko 500din. Platno me je kostalo 350din. Ja sam radio tako da majstora nisam placao, ali posao je toliko prost i jednostavan da nema potrebe za da se trazi majstor, osim ako te mrzi da potrosis malo vremena.

Plafon ploca je od nekog kartonskog materijala, veoma dobro upija lepak pa je opasnost da se lepak providi kroz platno skoro minimalna (osim ako ne preterujes sa slojem lepka na plocu).

Mali savet je da nadjes dobru heftalicu i da krajeve pored lepka, uhvatis i sa heftalicama.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

E posto ja treba da pretapaciram nebo jel moze neko da mi objasni kako da skinem plocu i kako da je posle zalepim? Ja sam hteo da platim da mi to odrade, ali nikako nisam uspeo da nadjem majstora, ali posto vidim da je jednostavno, aj ako moze neko da mi objasni kako da u puntu mk1 skinem plocu i posle vratim. I jel mogu ja da zeznem plocu kad je skidam, pa da posle ne moze da se vrati, ovo pitam posto ako ne bih mogao da vratim sve na mesto da eventualno platim da mi vrati neko.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na extra brzim odgovorima. Malo mi je prolem da skinem celo nebo jer je mnogo veliko, a i na srednjem stubu gde su pojasevi za prednja sedista ima onaj mehanizam za stelovanje visine pojasa, i to je malo komplikovano za skidanje. Pokusacu da vidim sta mogu da uradim.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da vam odmah kazem da tapaciranje nije tako jednostavno posto se na nekim autima plafini prave od nekih presovanih govana pa bude problem pretapacirati jer lepilo nagriza te materijale topi ih i bude ruzno , pitajte Kamija koliko kjosta tapaciranje neba sa materijalom kod Bokija posto on radi te stvari i znam da su se namucili do j**a dok su napravili . skoro su radili Lupo , presvlacili u Zebru , slikati cu tokom dana i okacit cu slike.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moras da poodvrces sve plastike(drzaci za ruke, lajsne...)! I samo oprezno prilikom izvlacenja da ti se ne bi savilo i puklo nebo!

Kamiju je vrhunski ispalo! Momci iz "Db-a" su carevi kako rade!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da moram da poskidam sve te plastike, vec sam ih skidao kad sam farbao, nego me zanima jer nebo zalepljeno gore, posto mi se cini da jeste ili je jednostavno uglavljeno. I cime to posle opet zalepiti da ne bi otpalo?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala bato, pokusacu da ga skinem za nedelju dana kad se vratim sa odmora, znaci samo polako treba da ga svlacim odozgore da ne pukne i to je to? I posle ga uglavim nazad kad ga pretapaciram? Znam da sam dosadan i da pet puta pitam istu stvar ali rekoh da proverim pre nego sto se upustim u nesto da me ne izadje opet preskupa skola. :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno uvek sam ih angazovao u svim akcijama do sada oko kola uz odgovarajucu nadoknadu u vidu piva i pljeskavica. :D

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvala na extra brzim odgovorima. Malo mi je prolem da skinem celo nebo jer je mnogo veliko, a i na srednjem stubu gde su pojasevi za prednja sedista ima onaj mehanizam za stelovanje visine pojasa, i to je malo komplikovano za skidanje. Pokusacu da vidim sta mogu da uradim.

Uopste ne skidas mehanizam za stelovanje visine pojaseva. Samo skini plasticni pokolpac za drzac pojasa, ispod njega ti je zvezdasti sraf koji trebas da odsrafis i potom kada skines drzac/nosac/pojasa skini plastiku srednjeg stuba i pristup nebu ti je otvoren.

Pored tih plastika srednjeg stuba, trebas da skines i rucke na plafonu kao i plastike sa prednjih i zadnjih stubova. Zatim idu i suncobrani pa i kontrola za siber (ako imas siber). Radi polako i postupno i nema greske. Bilo bi dobro da imas nekog da ti pomogne da ne dodje do lomljenja tog kartonskog plafona, mada je dosta otporan na uvijanje.

Ako nisi siguran u sebe, nadji nekog da ti uzme pare za nesto sto ces (na kraju shvatiti) moci da uradis i sam.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam ja isti problem do skoro nebo ok a platno pocelo da visi i tako malo po malo i nakraju je bilo oblacno kada sednes na zadnju klupu. Problem je bio meni je auto poceo da prokisnjava al mojom greskom (cistio sam crevo za odvod od sibera i nisam ga dobro vratio pa je voda curila u auto)

Poceo sam tako sto sam poskidao sve rukohvate krovnu cent. konzolu i osvetljenje. Onda je tezi deo posla skinuti lajsne koje su pricvrscenje nekim plasticnim kapicama koje mogu i da puknu ako se pretera sa cimanjem znaci zadnje lajsne skinute, Na subu gde su pojasevi sam iscupao samo gornji deo i na stubovima kod soferke isto samo gornje jer treba sve to i vratiti.

I polako sam izvukao nebo iz auta bacio sve na dvoriste i oprao sve mlazom vode iz creva.

Nakon toga odmah na radiator da se dobro osusi pazivsi da ga ne deformisem u tom procesu.

Kada je sve osuseno kupio kanticu tigra i cetku i lepio.

E lepio sam deo po deo da bi mogao sve da vratim kako je bilo i pazio da ne preteram sa lepkom kako ne bi prsao kroz platno.

Mogu kasti najtezi deo posla bile su lajsne.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel moze neko da mi napise koji se lepak koristi za lepljenje platna na nebu? Napisite mi sta mi sve treba da kupim da bih zalepio platno i u kojim klolicinama za punta i jel to moze u bilo kojoj farbari da se uzme?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam uzeo tigar 1kg mada 0.5 je dosta tegla i cetku 3 cm za lakse mazanje.

Stavio nebo na sto i platno preko a zatim deo po deo lagano mazao i lepio,

kada mazes mazes samo tvrdji deo ne platno jer moze da probije i ne preterujes sa lepkom.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0