Find us on Google+

Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google Sign In
  • Create Account
Welcome to Tuning & Styling Forum Srbija
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Kako U Stvari Odrzavati Svoj Auto prodati ili kupiti drugi


Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!


  • Please log in to reply
53 replies to this topic

#1
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)

Ovim postom zelim vam prenesem pre svega neka svoja iskustva koja sam stekao na vrlo tezak nacin na svojim greskama i taman kad sam mislio da sam nesto provalio desi mi se da zbog necega sto kosta 5e ispadnem da ne znam .

Pre svega kako servisirati svoj auto:
Ja licno sam na 130000 km promenuo sve na trapovima sto me izaslo vrlo skupo a to su sledece stvari : 4 amortizera (nova i najskuplja koja su se mogla naci u standardu) 2x kugle , 2x homozglobovi , 2xviljuske gornje , 2x spone , 4x diskovi i plocice (ATE) kociono ulje , servo ulje , ulje u menjacu, i sve sto je potrebno za veliki servis ( 2x zupcasti , dihtung poklopca ventila , dihtung kartera , gumice ventila , roleri , spaner , ostali kajisevi itd) . Pre svega da se razumemo od ovoga pobrojanog je skoro 90% stvari kako bi reskli nasi majstori MOGO BI JOS DA SE VOZI ali tu se vozi moja glava i naravno desila mi se unatoc tome peh da sam ubrzo zamenuo ponovo zglobove posto nisam obratio paznju na proizvodjaca jer je cena bila u razlici od 1000 din. (sica) Ali me je zato kostalo ovako 2xnovi zglobovi ovaj put 4500 x 2 + slepovanje + ruke + 1 dan bez auta . Sad vi vidite da li mi se isplatilo tih 1000 din jeftinije.

Svaki auto (vlasnik) bi trebao da ima u garazi sledece stvari : Polir pastu grubu + finu + finiju u boji kola radi ogrebotina i flekova. Silikon sprej za prskanje brava i kedera ako vam podizaci tesko rade(kosta oko 700 din) naucio vrednost proizvoda na tezi nacin kad mi je upalo staklo jer je tesko klizalo po kederima spasio me moj drug Boki tako da nisam platio majstora , kedere je potrebno prskati tim sprejem bar svaka 4 meseca. Barem po ltar svake tecnosti koja ide u auto zlu ne trebalo. Stik premaz za kedere vrata za zimu da ne mrznu i lepe se cime se automacki i cepaju ja ga nisam imao pre 2 g (kosta oko 1000 din) ali sam ga kupio nako sto su mi se pocepali kederi posle jednog pranja i zamrzavanja (naucio vrednost proizvoda na tezi nacin)mozda cu kupovati nove kedere jar me nerviraju onako osteceni.Bilo koji odvijac sprej posto puno puta nesto ne mozes da odvijes i onda se covek nepotrebno nervira. Garnituru dobrih serafcigera ne zaliti pare pri kupovini.
Gume treba uvek kupovati nove posto ima izreka cizma glavu cuva a subara je kvari u ovom slucaju guma glavu cuva , mnogi pitaju koje gume pa se tu raspredaju rasprave nabacuju se dimenzijama i indeksima brzine i onda baja ode pa kupi prvu polovnu gumu koja mu se cini dobrom. I ovo sam naucio na tezi nacin zimus iako sam znao od pre vaznost dobrih guma ali sam mislio da je ova polovna guma koju sam kupio do MUDA i kad sam se vracao iz Tokya od Bate jedva sam se vratio jer te polovne naizgled dobre gume nisu drzale vlazan i blatan put ni malo a u jednom momentu je kod Futga auto ponesen blatom i slabim prijanjem sam presao na levu stranu , srecom niko nije naiso ; epilog -kupio sam 2 nove zimske gume koje su me kostale 2xpolovne po 30 e + 2 nove od 3800 din svaka + 2x2 montiranja.
U zivotu sve ima cenu ali ovaj sport (atomobili) nije za svakog neka se neki ne uvrede ali za njih nije auto posto ne znaju ni sta da servisiraju nego voze dok ne umre a ovde se jos neki takvom stvari i pohvale na forumu i upustaju se u dodatne rasprave o tome koji je auto bolji , jeftiniji itd.
Nastavak sledi.

Voli vas i postuje vas kolega Magnat

P.S

U pocetku nisam znao zasto ovo pisem ali sam shvatio na kraju

Edited by magnat, 09 February 2008 - 10:39 PM.


#2
MarkoFaca

MarkoFaca

    Dežurni zajebant

  • Prijatelji
  • 1,209 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Kod žene u potkrovlju...
  • Interests:Ma budala...
  • Automobil / Model Telefona:Fiat Punto Mk2 1.9D
Magnata za predsednika!

Apsolutno se slažem sa svim što si rekao i dodajem da i ja tako radim - čim je nešto za menjanje, ja menjam. Ako je nešto kvalitetnije, samim tim i skuplje, ja kupim to skuplje i kvalitetnije, zato što neću da se igram sa turskim i kineskim delovima.

Niko nije gori od mog ćaleta - on kući neće 'leba jesti danas, ali će zato auto da popravi :D
  • 0

Lord of the offtopic
[url="http://"http://www.sminkanje.com""]Posted Image[/url]
www.zafrkancije.netwww.sminkanje.com


#3
filipi

filipi

    Nema rasprave i psovanja Modova

  • Stage: Extreme
  • 529 posts
  • 0 thanks
  • Interests:AMK``ENERGY``- DESPOTOVAC
  • Automobil / Model Telefona:Bravo gt AMK``ENERGY``- Despotovac
Silikon sprej za prskanje brava i kedera ako vam vam podizaci tesko rade(kosta oko 700 din)

pojasni malo koji sprej kako se tacno zove funkciju dali kod el.podizaca .....
  • 0

#4
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)
Nastavak

Bilo bi dobro da svako kupi u spreju bazu i lak po karoseriji auta kao i osnovni prenaz gita u spreju ja sam ga kupio posto su me ortaci od mog komsije a i drugara sa foruma Debca izudarali po branicima , sad cekam da me dokusure komsinice koje nisu nista bolje pa da krenem u popravku.Epilog za farbanje branika sam dao 200e i nisu bili celi ni 7 dana znaci bukvalno nedelju , prvi me overio neki Debcev ortak kreten sa Bravom zelenim sreca njegova da ga nisam video nego sam po polozaju Brava i flke na vratima zakljucio da je on i navatam ga nasto se on kleo u majku da nije krepala mu dabog da .
Postoji jos jedno nepisano pravilo a to je : Ne verujte svom majstoru i ne verujte prodavaocu rezervnih delova. Od kad imam net sve sta mi preporuce proverim pre na netu da vidim kakva su iskustva korisnika i do sada skoro 60% stvari koje su mi preporucili nisam kupio nego nesto sasvim trece na sto oni nisu imali komentara ili neku proverenu firmu.

Sta je osiguranje?
Pa osiguranje je onaj glupi papir koji platite oko 100 e a ne iskoristite njegovu vaznost . Da objasnim : zakacis nekog na parkingu i ti umesto da ga ko covek posaljes da se naplati po osiguranj najcesce zapalis ko kurva a ostavis ostecenog da se j**e u glavu kad vidi sta si mu napravio ili u najgorem slucaju ako te navata izvadis 100 e da mu platis stetu umesto da ga posaljes da se naplati od osiguranja . MULCI pa sta ga onda placate ? Znam da ce mnogi reci da su osiguranja mnoga pukla ali sto uzimate takva osiguranja kad imate bar 10 koja stoje dobro , ali tu je zackuljica to osiguranje je skuplje od ovog propalog 10 e ali onda jajara posle plati 100e na parkingu.

Sta je majstor?
To je onaj cika sto ti ne j**e zenu ali te redovito izjebe ko vola posto je zavrsio 3 razreda skole pokupio par fora i misli da je najpametniji.Najvise mrzim kad majstor kaze: Moze to jos! Moje pitanje je odmah ko placa slep ako to crkne u narednih 10 000 km (ako je deo koji se menja na 100000 km ili vise) tu se odmah prica menja u objasnjenj treba to zameniti.A tek kad mi kaze Ko ti je to radio ? zavrsio je sa svim popravkama na mojim kolima.

Pranje kola?
Kola prati baren 1 u 7 dana . Zasto ? Pa zato sto se svako od vas pere barem svaki 2 dan. A u autu boravis najmanje 1 h dnevno.

Metlice brisaca!
To su one glupe gume sto mi grebu kad upalim brisace (tako mi je objasnio moj zet sta mu treba).Kupio ih je nakon 2g grebanja ali je naucio nesti na tezi nacin , :Metlice su kostale 600 din a soferka koju mu je izgrebala stara metlica kosta 600e posto je Focus sa grijacem prednjeg stakla.

Ulje
To je ona tecnost koju sipate po motoru kao neki a neki sipaju i u motor, Tu se obicno javlja dilema koje ulje koja vrednos itd. Morate samo da znate tacno sta radite jer ulje je najbolji majstor na autu ali moze da izazove i veliku stetu kod nepravilnog rukovanja ili mesanja. Treba paziti na oznake i to da li je mineralno ili polusint ili fulsint jer u neke aute ne sme da se sipa svako od tih ulja .Kod kocionih ulja pazite koji DOT sipate jer su to izuzetno agresivna ulja i nagrizaju gumice kocionog sistema kao i vodove tako da cas posla mozete ostati bez kocnica .I npr ako je za auto predvidjen DOT II ne sme se sipati DOT 4 i obrnuto. Ulje kocnica menjati svakih 100000 km ili 2 godine. Ulje menjaca ima posebne oznake i dobro treba paziti , neki automobili koriste isto ulje za menjac kao i za motor (Japanska vozila) njega menjati na 100000 km da ispadne ona spena koju naprave zupcanici a na automackim menjacima se menja i filter i ulje svakih 40000-50000 km. Servo ulje je najcesce crveno i najgusce pazite se tog ulja vrlo je agresivno i opasno po farbu kad kapne isto kao i kociono ulje , menjati ga barem na 100000 km

nastavak sledi kad mi dodje inspiracija

Edited by magnat, 09 February 2008 - 11:42 PM.


#5
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)

Silikon sprej za prskanje brava i kedera ako vam vam podizaci tesko rade(kosta oko 700 din)

pojasni malo koji sprej kako se tacno zove funkciju dali kod el.podizaca .....


Ma za zimu koristis sprej silikonski da brave ne bi mrznule e sa tim sprejem mozes nasprejati one delove kedera gde klize staklo kad ga podize posto se keder (guma) vremenom stvrdne pa se javlja otpor pri klizanju i prozor se tesko dize. Proizvodjaca imas razmih a na spreju ti je naslikana brava od auta . Taj se sprej koristi kod svih novijih auta sa centralnom bravom posto nije agresivan kao WD40 koji se ne sme koristiti jer ostecuje brave i elektrosviceve u bravama.

#6
filipi

filipi

    Nema rasprave i psovanja Modova

  • Stage: Extreme
  • 529 posts
  • 1 thanks
  • Interests:AMK``ENERGY``- DESPOTOVAC
  • Automobil / Model Telefona:Bravo gt AMK``ENERGY``- Despotovac
tako sam i mislio ali nije na odmet pitati a ujedno nisi dzabe pisao vidis ko cita pazljivo.

Edited by filipi, 09 February 2008 - 11:35 PM.

  • 0

#7
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)
Sedi filipi 5 iz pazenja na casu i jos 5 za poznavanje gradiva :D ;) :D

Edited by magnat, 09 February 2008 - 11:43 PM.


#8
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)
Ovlasteni servis

Ovlasteni servis je najbolje mesto za servisiranje auta pod uslovom da je potpuno nov iz razloga sto su to skup montera koj dio menjaju za novi i to skup i proverenog kvaliteta.Ali ako vam je auto nov a uz to bio udaren pa treba resiti problem onda ste naj**ali .Iz mog iskustva pre dve godine kad sam kupio novu Astru H koja je bila udarena otpozadi i prilokom tog udarca otkinut je zadnji levi tocak i deo mosta pokidala se instalacija od ABS-a . Kad sam auto slozio polemio zice ABS je svetlio i naravno odem kod drugara u Autopromet (jer nisu bas toliki montri) da mi vidi ne Tehu sta je i da mi ponisti greske itd. objasnim mu sta je problem i sta je bilo sa autom , kaze meni Ljuba nemas problema resiti ce mo sve kao i mnogo puta pre. Dolazim ja popodne i ceka me poruka da je crko senzor ABS-a i da treba novi koji dolazi samo sa glavcinom i kosta oko 300 e zovem ja ponovo Ljubu i molim ga da proveri ponovo instalacije da se nije iskinula zica negde u dubini snopa posto je udarac bio snazan na sta on meni kaze dodji za 1 h provericu. Dolazim ja za 2 h i ceka me ista informacija da je crko senzor nasta ja se slozim kazem da cu ih zvati sytra da porucim. Naravno ja nisam gio ljen i raskopam ponovo instalaciju i nadjem iskinutu zicu daleko u snopu polemim i ABS radi . drugi dan kazem Ljubo nisi ni gledao instalaciju na sta on nije imao odgovor. ovlastenih servisa se treba paziti jer da se ja nisam pazio osta bez 300e . Nije se pazio ni onaj nas jadnik sa foruma sto ga u Grandu j**u za Ford Fuzion sto vuce struju i saltaju ga dok ne prodje garancija. Da je to moj auto zapamtio bi me i Grand i Ford jebao bi ih ruzno dok ne rese jer nov auto ne moze da izvuce struju za 7 dana ja odem u London na 20 dana pa se vratim i upalim auto od 10 g na pola kljuca

Ovlasten servis , Sta reci a ne zaplakati nad svim njima.

#9
Air Jordan

Air Jordan
  • Stage: Customizer
  • 97 posts
  • 1 thanks
  • Location:Šabac
  • Automobil / Model Telefona:Fiat Stilo 5v JTD Dynamic 2004.
Svaka cast za trud. Jel mozes malo da pojasnis sta tacno radis za ogrebotine i to u vezi baze i laka?
  • 0

#10
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)
Pa kupim boju automobila u spreju posebno bazu (boju) a posebno lak i kad ogrebotina dodje na nekom mestu koje nije jako vidljivo (pregovi i sl) prvo dobro ocistis pa malo ispegles ako treba posle toga dolazi git u spreju , susis pa baza pa lak , kad se dobro osusi uzmes smirglu finu 2000 vodenu i lagano izmatiras fleku i onda ide prvo gruba polirka pa fina pa u boji automobila. Proces nije lagan i lako mozes da napravis gore nego sto je bilo. A ako ogrebotina nije ostettila farbu tu nastupaju samo polir paste , polirati obavezno vlaznim sundjerom da farba ne bi izgorila- ne bukvalno

#11
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)
Inspiraciji nikad kraja!

Kupovina automobila :)
Kod nas cesto ljudi pitaju pa cak i na forumu imam 3000 e kupio bi auto u fulu ili sta da kupim . I to sam naucio na tezi nacin , oni koj me poznaju malo bolje znaju da mi je otac godinama drzao auto servis i da je trgovao kolima ja licno sam posedovao oko 35 komada automobila a prodao sam ih preko 300 kom. Moje prvo lose iskustvo sa autom je bio Mercedes 200 iz 70-tih godina , ja sam imao oko 8g a auto malo manje ali je zato imao milion kilometara , tad sam shvatio da ne treba kupovati auto sa puno kilometara ali mi to nije bilo dovoljno iskustvo pa sam se zaj**o sam u ranim 90-tim tacnije 1995 kad sam na vlastitu inicijativu kupio WV Pasat 1.6 TD sa 80 ks iz 1993 koji je imao oko 350000 km i j**o sam se u glavu. Tad sam shvatio sledece stvari :
1. WV i Audi je g**no od auta (iako sam ih imao i posle toga ukupno oko 10 kom)
2. slusaj starog oca ipak je znao vise
3. bolje uzeti udaren auto (koje sam i pre kupovao) sa vrlo malo kilometara nego ne udaren sa 350 000
4. pravilo je da u ovom poslu nema pravila nego ko koga zaj**e

Zasto udaren auto sa malo kilometara , pa zato sto taj dio koji je i udaren uz dobrog majstora se dovede u red i zameni se sve sto je lose a kod auta sa puno kilometara je sve udareno , pa zamislite koliko se puta samo upalio i ugasio pa udario u rupu , rubni kamen kako je servisiran itd . znaci on ima 350000 udaraca i tu kad krene nema kraja. Naravno ja sam tog pasata tada pletio oko 14500 DEM a dobar je kostao oko tih para bez carine i poreza . Epilog: za godinu dana nisam vise imao auto posto se sav rasuo , delova nisi mogao nadavati a taj model je imao i problem sa pregrijavanjem. Taj se problem javlja usled ostecenosti prednjeg branika jer je maska zatvorena i kad se prednji branik udari pojebu se usmerivaci i posle toga se hladnjak dobro ne hladi i niko to ne moze da ustela , osim toga zbog zatvorenosti maske sva prljavstina se nabija u donji deo hladnjaka i interkuler pa se isti dobro ne hladi.Ukratko za tu godinu sto sam imao taj auto dao sam na delove toliko da sam mogao u startu kupiti odmah bolji auto i da mi ostane para.
Najbolji auti dolaze iz Svicarske zatim Nemacke a ostale drzave preskoci.Kako znati da je auto stvarno takav kakav vam tvrdi onaj koji ce vam ga dovesti iz Nemacke: Postupak je jednostavan trazite ga potvrdu sa DEKR-e ili ADAC-a da je auto stvarno takav. Ta potvrda nije puno oko 70-100 e ali vam kazu tacno sta je farbano koliko je stvarno Km presao (greska je mozda u par stotina Km) i sve ostalo sta se podrazumeva u tehnickom i esteckom pregledu.
Kod nas su uglavnom automobili sa nepoznatom kilometrazom i godinom proizvodnje zato se cuvajte kod kupovine otvorite 100 ociju i ne verujte ortacima. Price su uglavnom da je vlasnik bio neki doktor ili penzos ili baba koda se oni ne voze posto u inostranstvu auto nije luxuz nego velika potreba. Uglavnom u papirima pise koliko je auto imao vlesnika i koje su godiste vlesnici bili i mnogo sosta.

nastavak sledi

Edited by magnat, 14 February 2008 - 10:01 AM.


#12
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)
U koliko imate kozu u autu (kao ja) dobro je da imate dobru tecnost - kremu za njegu koze koja se koristi nanosenjem barem 3 puta godisnje i kosta oko 1000 din. Kozu je jos dobro sa vremena na vreme oprati hidratantnim sapunom (tipa dove) pa onda dobro namazati kremom za kozu.
U koliko imate hromirane delove na autu ima posebna pasta za odrzavanje tih delova i kosta oko 400-500 din. Nanosi se na suvu podlogu i dobro se istrlja dok dobro zasjaji , ako ostaju flekovi namazite pastu pa neka malo odsyoji pa ponovite dok ne skine svu patinu koju moze. Ovo se koristi svaki put kad se auto opere tj na cisto oprane povrsine.

Prodaja automobila!!!!!

Verovatno ste svi prodavali automobil i tu se desavaju slicne ili identicne stvari kao gore navedeno u kupovini. Do sad sam cuo najgluplje komentare kad kupac nije zainteresovan za kupovinu a umesto da kazu hvala nisam zainteresovan ili nemam dovoljno para ili nesto trece ali iskreno.
Ja licno sam skoro letos gledao jedan Rover 75 karavan koji mi je na oko izgledao dobro prolazeci kolima. Kad sam stao i zamolio da mi covek pokaze auto ispostavilo se da je groblje i da je gori 2 puta nego moj iako je dio mladji oko 3 g. Iako sam se zahvalio coveku i rekao da mi se auto ne svidja krece uveravanje kako je ato do j**a eeeee onda sam ga razocarao da mu nije bilo dobro.
Pre par dana sam zelio da uzmem nekog Escorta Cosi-a da zamenim sa covekom i da mi doplati.Cinjenica je izgleda da covek nije imao dovoljno para sto je normalno ali ne lezi vraze dao mi je retardirano glup odgovor : " Rekao mi je moj drugar da za taj Rover nema delova i da se dugo cekaju ". Verovatno mu drugar trgje kiselom vodom. Za moj auto ima delova na svakom cosku i nisu skupi osim toga za zadnju 1,5 g sam na servis dao vise od 100000 din pa ne znam sta je mislio servisirati.Vazno je i poznavati modele ovaj auto sto ga ja imam kaci se 90% delova na Hondu Accord . Naj iskreniji je bio nas drugar sa foruma (ima mnogo interesantan auto) brate nemam pare.
U zivotu je vazno biti iskren ako ti je sagovornik normalna osoba.

Edited by magnat, 14 February 2008 - 12:46 AM.


#13
mishio

mishio
  • Stage: Extreme
  • 2,466 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:...
  • Interests:...
  • Automobil / Model Telefona:..
hehe dobar si danko .. pazi ovo za kupovinu, jesenas sam obisao brdo auta ali 2 su mi ostala u secanju ..

nadjem ja Lanciu Deltu u fulu, u KG, rekoh manje je para ostane mi kinta uzmem motor, auto je od 2vlasnika i krenem u pricu, pricali smo 2 sata telefonom covek delovao krajnje ozbiljno, nahvalio auto maksimalno, poslao mailov specifikaciju, silne neke skenirane racune itd .. da se ne cimam pustim strica iz KG koji je radio godinama u zastavi da ode i baci pogled, zove me covek i kaze krs, bio je lupan i to skoro itd.. zove mene taj momak ja mu kazem sta mi je receno, i krece prica :) kune se u majku, oca, sestru moli me samo da vidim, i krene kako je moj stric iz nekog razloga protiv lancie generalno i da je lupao, i ja budem glup sednem i zapalim za KG .. dolazim imam sta da vidim, odjednom ne znam sta je covek ocekivao auto se pregrejava, klima ne radi, ide ocajno, pogledam hladnjak klime i obican totalno ne pricvrseni bleje naravno busni, maska napakovana, lepljeno kuciste filtera itd .. znaci vidi se da je sve jako sveze i brzo uradjeno, a kod coveka je auto 5godina ..
e posto sam ja tad prso i krenuo da ga malerisem, ali posto sam ipak video da je decko retardiran a ne zao/smrad tu sam dosao do zakljucka da nikad vise van bg ne idem da gledam auto .. ako je dobar prodavac ce sam doci do BG ..


a drugo je policajac slucaj .. fiat bravo, gledam sve, covek kaze vlasnik godinu ipo dana, pogledam ja saobracajnu uvezen pre 2 meseca, vidim da je rec od prevarantu, inace nije klasican policajac nego dosta ozbiljniji cin, i tako osoba koju sam vodio sa sobom krene u pricu da se nabedjuje sa covekom da je auto uvezen pre 2 meseca, kao sto je i bio, a on uporno tvdi kako je on sad napadnut i da ne dopusta takvo ponasanje jer ga to vredja ?! posto je doslo odmah vec par kolega koji su bili vec tu, krenulo je ko o cemu .. o postenju ..
nauk da nikad ne gledam auto koji prodaje policajac, jer sam odmah 2 dana kasnije opet naleteo na brava isto policajac, i to je bio definitivno najveci krs na planeti al sam imao srecu da je on dosao do mene da se nisam cimao van bg ..
  • 0

#14
bata

bata
  • Banned
  • 10,239 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Tokio
  • Interests:Cice, cice, cice, cice, cice, karatistkinje (samo sa crnim pojasom), cice i poneki auto :D
Opusteno momci! Ne se nervirate!
Danko, svaka cast za prirucnik za odrzavanje, ali ja cekam onaj sledeci deo! :)
  • 0

#15
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)
Koji za babice? :) :lol2:

#16
bata

bata
  • Banned
  • 10,239 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Tokio
  • Interests:Cice, cice, cice, cice, cice, karatistkinje (samo sa crnim pojasom), cice i poneki auto :D
E, taj! :)
  • 0

#17
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)
NAJNOVIJE VESTI IZ SERVISA!!!!!!!!

Jos sam se 88-me zareko; nikad kravata , nikad stalan posao , nikad auto zeni (citaj ovaj put sestri)
Naime moja sestra vozi Ford Focus iz 2004 godine ima muza koji u stavri vozi vise a servisira vrlo malo ili gotovo nikako. Pre dva dana kupili smo sva cetri nova lezaja da ih zamenimo i kazem zetu: Kupi i dve gume krive su ti. On odgovara pa kupio sam ih proslu zimu. A gume krive i to je u stvari razlog sto su se lezajevi razjebali. I zamenu on lezajeve i vrati one lepe krive gume (to bi bilo isto kao kad se okupas a ne promenes gace nego obuces one usrane) i zove me na telefon :Pa ovo nije nista bolje . Ipak sam ga na kraju nagovorio da kupi dve nove gume ali kad je neko sretan moze se roditi i bez k***a narasti ce mu ko Bleckzili , pozali se coveku u Tigrovoj radnji i ovaj uzme stare gume na reklamaciju. Za obavestenje to njegovo kupovina zimus je inace predjenih 50 000 km i ako jos dobije nove ujest cu se za k**ac.
Ko kupi ovaj auto od njih kad ga prodaju nek im je bog u pomoci , auto je mladji od mog a losiji 3 puta.

Edited by bata, 15 February 2008 - 07:56 PM.


#18
golfgtd

golfgtd
  • Stage: Customizer
  • 95 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Volkswagen Golf IV 1.9 TDI 2000

Inspiraciji nikad kraja!

Kupovina automobila :D
Kod nas cesto ljudi pitaju pa cak i na forumu imam 3000 e kupio bi auto u fulu ili sta da kupim . I to sam naucio na tezi nacin , oni koj me poznaju malo bolje znaju da mi je otac godinama drzao auto servis i da je trgovao kolima ja licno sam posedovao oko 35 komada automobila a prodao sam ih preko 300 kom. Moje prvo lose iskustvo sa autom je bio Mercedes 200 iz 70-tih godina , ja sam imao oko 8g a auto malo manje ali je zato imao milion kilometara , tad sam shvatio da ne treba kupovati auto sa puno kilometara ali mi to nije bilo dovoljno iskustvo pa sam se zaj**o sam u ranim 90-tim tacnije 1995 kad sam na vlastitu inicijativu kupio WV Pasat 1.6 TD sa 80 ks iz 1993 koji je imao oko 350000 km i j**o sam se u glavu. Tad sam shvatio sledece stvari :
1. WV i Audi je g**no od auta (iako sam ih imao i posle toga ukupno oko 10 kom)
2. slusaj starog oca ipak je znao vise
3. bolje uzeti udaren auto (koje sam i pre kupovao) sa vrlo malo kilometara nego ne udaren sa 350 000
4. pravilo je da u ovom poslu nema pravila nego ko koga zaj**e

Zasto udaren auto sa malo kilometara , pa zato sto taj dio koji je i udaren uz dobrog majstora se dovede u red i zameni se sve sto je lose a kod auta sa puno kilometara je sve udareno , pa zamislite koliko se puta samo upalio i ugasio pa udario u rupu , rubni kamen kako je servisiran itd . znaci on ima 350000 udaraca i tu kad krene nema kraja. Naravno ja sam tog pasata tada pletio oko 14500 DEM a dobar je kostao oko tih para bez carine i poreza . Epilog: za godinu dana nisam vise imao auto posto se sav rasuo , delova nisi mogao nadavati a taj model je imao i problem sa pregrijavanjem. Taj se problem javlja usled ostecenosti prednjeg branika jer je maska zatvorena i kad se prednji branik udari pojebu se usmerivaci i posle toga se hladnjak dobro ne hladi i niko to ne moze da ustela , osim toga zbog zatvorenosti maske sva prljavstina se nabija u donji deo hladnjaka i interkuler pa se isti dobro ne hladi.Ukratko za tu godinu sto sam imao taj auto dao sam na delove toliko da sam mogao u startu kupiti odmah bolji auto i da mi ostane para.
Najbolji auti dolaze iz Svicarske zatim Nemacke a ostale drzave preskoci.Kako znati da je auto stvarno takav kakav vam tvrdi onaj koji ce vam ga dovesti iz Nemacke: Postupak je jednostavan trazite ga potvrdu sa DEKR-e ili ADAC-a da je auto stvarno takav. Ta potvrda nije puno oko 70-100 e ali vam kazu tacno sta je farbano koliko je stvarno Km presao (greska je mozda u par stotina Km) i sve ostalo sta se podrazumeva u tehnickom i esteckom pregledu.
Kod nas su uglavnom automobili sa nepoznatom kilometrazom i godinom proizvodnje zato se cuvajte kod kupovine otvorite 100 ociju i ne verujte ortacima. Price su uglavnom da je vlasnik bio neki doktor ili penzos ili baba koda se oni ne voze posto u inostranstvu auto nije luxuz nego velika potreba. Uglavnom u papirima pise koliko je auto imao vlesnika i koje su godiste vlesnici bili i mnogo sosta.

nastavak sledi

Pa Zaboga koji auto valja sa toliko predjenih kilometara? Pa bar VW i Audi moze da predje toliko km i tek onda pokazuje znake zamora, licno ja jesam za redovno odrzavanje kola, ali ne da radim za kola, realno povoljih kola za odrzavanje nema, pa vi mozete da pricate sta hocete, koja fabrika ima najvise fabrika pod svojim okriljem? pa VW normalno. O ukusima se ne raspravlja, ali ipak o kvalitetu nemackih vozila svedoce milioni zadovoljnih kupaca sirom sveta
  • 0

#19
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)
I evo ga.
VW vozila pokazuju glupost puno pre nego zamor , imao sam ih previse uglavnom posle nisam nikad vise uzeo sa puno kilometara ali naravno to ne bi bio narodni auto da mi naprimer na Audiu A3 na 30000 km nije puko homokineticki zglob i raso se po putu. Auto je bio 1998 g, a ja sam ga kupio 1999 i uvezo (masno sam ga platio) Naravno tu nastupa Srbski sindrom servisa i kupovina istog takvog zgloba za 30 DEM , isjreno zglobovi su identicni ovaj stari i ovaj novi koji naravno nije izdrzo ni punih 1500 km kad sam u Autokomercu kupio nov orginal i plati skoro malo vise nego ovaj fals cena je bila 230 DEM.
Mili moji Golfovi III , Prvi sam imao 1996 i tu sam uzeo udarenu i imala je 1600 km , bila je stara 2 mjeseca 1.9 TD nju su mi maznuli sa nepunom godinim i sve greske sam pripsao tome sto je bila udarena ali imao sam ortake koji su imali problem sa kodom kljuca i bez udaraca a tada to niko nije mogao resiti nego Autokomerc tj da izbrisu neku stalnu gresku a to je kostalo 100 DEM a tada je to bilo ko sada 500 E taj isti problem sam posle imao i sa 2 dve trojke kao i sa svim Audijima a sto su trosile ulje to je bilo nenormalno za tako mlade aute. srecum ili u stvari ne srecom prvu su mi trojku maznuli tako da mi nije stigla puknuti kajla na radilici da mi sj**e motor ko svima ovima drugima koji su imali iseti takav motor.Jos malo usporedbe je i ta da je taj auto od svoje konkurencije skuplji za 40% servisi i delovi su skuplji skoro 650 din po satu a delovi su im skuplji toliko da se neda izracunati . Za Forda Focusa lezaj tocka orginal kosta oko 2500 din (Motokraft) a za golfa VI kosta oko 120 e orginal radni cas u Fordu ili Opelu je 1100 din a u Porcheu je 1650 din. To je prevelika razljika za nesto sto nije toliko bolje nego najvise 10-15 % . O A6 i A4 i problemima necu ni da govorim jer su mi oni zgadili Audi. Nekima sam pricao .

Za zadnjih 5 g imao sam 3 Focusa i ni jedan nije imao vise od 40000 kad sam ga kupio osim sto je malo cudniji za voznju od Golfa meni se pokazao kao jeftiniji i jednostavniji za odrzavanje.Imao sam za zadnjih 7 godina i 3 Opela 2 Vectre i sada imam Corsu malo je skuplji od Forda za odrzavanje .

Ljudi se kod kupovone zarobljavaju u jednoj robnoj marki tako da ne znaju kakvi su auti kod konkurencije , sad kod novih kola se svelo da je sve dobro samo je stvar da li ti se svidja nesto ili ne. Za 21000 e ne bi nikad kupio Golfa 5 nego Hondu Accord dik je takav Pasat skuplji za 5000-6000 E koliko glup moras biti da to platis?

Ovo sam zapoceo da prenesem neka svoja iskustva posto i o samom sebi govorim u donekle negativnom svetlu i nemojte pisati postove gde hvalite marke automobila koje vozite.

Zasto kod nas vlada ovo previlo da tek tada dolaze u zamor , pa zato sto svi skidaju kilometraze i retko ko od vas ko tako misli nije uvozio automobile i ne zna da recimo izmedjuWV Pasata sa malom koilometrazom i Forda Mondea sa malom kilometrazom vrlo mala razlika u ceni mozda do 15% ali kad oni predju tih famoznih 250000 za 2-3 godine razlika je ogromna Pasat je skuplji 40% iako imaju isto kilometara. Nemojte se zavaravati da su auti gore jeftini ma oni su dzabe tuku po ledjima ko ne uzme

Inace nemoj da lupetas gluposti nego prvo proveri koja fabrika ima najvise fabrika u svom okrilju a to je GM 13 proizvodjaca pa Ford 7 proizvodjaca a imidz WV nije uspeo da popravi ni njihov marketing tim pa nemoj ni ti zato ih je i kupio Porche tako da su oni u vlasnistvu drugog.I molim te nemoj se raspravljati ovde nego za to ima vec otvorena tema.

Edited by magnat, 15 February 2008 - 09:58 AM.


#20
magnat

magnat
  • Moderator
  • 2,585 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Zemun
  • Automobil / Model Telefona:Ford Focus 1.8 tdci Sport ( i sve sto se ne zove Audi i VW)
Na forumu ima momak koji ima slicno iskustvo sa glupostima i svojim greskama i cito je ovaj topic volio bi da i on napise nesto o svojim promasajima (AJDE MALI DZONY)

Edited by magnat, 15 February 2008 - 09:41 AM.


#21
TuningStyling

TuningStyling

    Aj Ti Men

  • [Admin]
  • 3,042 posts
  • 1 thanks
  • Gender:Male
  • Location:TuningStyling.Net
  • Automobil / Model Telefona:Opel Vectra A 2000 4x4 16v / S4
Samo jos Dzonija naterati da napise nesto :D
Pozdrav Kamikaze,
Never drive faster than your Guardian Angel can fly.

LikeNation.com - Get Free YouTube Subscribers by sub4sub Auto Traffic Exchange

#22
MaliDzoni

MaliDzoni

    Ubica Motora :D

  • Stage: Customizer
  • 99 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Bgd
  • Automobil / Model Telefona:Fiat Croma
Ma nije me tesko naterati, nego si ti sve vec napisao. A i malo mi je muka od ove teme pa o njoj ne zelim ni da razmisljam
  • 0

#23
MaliDzoni

MaliDzoni

    Ubica Motora :D

  • Stage: Customizer
  • 99 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Bgd
  • Automobil / Model Telefona:Fiat Croma
Tacnije Danko je sve napisao
  • 0

#24
saka

saka
  • Prijatelji
  • 4,738 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Beograd-Debrc
  • Interests:igrice, kola, kompovi i sve sto vole mladi!
  • Automobil / Model Telefona:Nissan Terrano II 2.7TD - Seat Ibiza 1.4TDI -Mercedes E200CDI
Imam ja da dodam par stvari prvom prilikom kad nadjem vremena :D
Mada je cika Danko pokrio 90% teme :D
  • 0

Želite li da postanete milioner?


#25
Markedjani

Markedjani

    Wheeler dealer :)

  • Stage: Extreme
  • 820 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:BG-Cerak
  • Automobil / Model Telefona:Ford Sierra 2.0iFord Cortina 1.6 (75')Yugo 45 Lada Samara 1.5 dizel :DI jos stosta...
Takodje i ja imam sta da dodam... samo da dobijem zelju i inspiraciju :D
  • 0
Posted Image
If you wanna ride like the lord,buy yourself aPosted Image
Ford za uzivanje u voznji,VW i Audi za trgovinu i prodaju



Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!



0 user(s) are browsing this forum

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

ExactSeek: Relevant Web Search