• Announcements

    • TuningStyling

      Osnovna Pravila Foruma

      OSNOVNA PRAVILA FORUMA: Niko ne voli pravila i mi ne volimo da članove primoravamo na njih, ali da bi bili sigurni da će ovaj forum biti i ostati zanimljiv pročitajte nekoliko jednostavnih pravila koja očekujemo da poštujete! OBAVEŠTENJE ČLANOVIMA: Administratori i Moderatori kontrloišu sobe onako kako ih vidite i njihove odluke su konačne i neopozive. Oni će editovati i/ili izbrisati postove i/ili njihove delove da bi bili u skladu sa pravilima foruma. Kako Moderatori razumeju pravila foruma je samo na njima i sve zavisi od slučaja do slučaja. Njihova odluka je konačna. Ako mislite da je njihova odluka pogrešna, stavite sebi do znanja da oni ovo posmatraju kao treća strana i da svoje odluke sprovode na činjenicama, a ne emocijama. Protestvovanje protiv tih odluka neće doneti promenu. To vam može samo "doneti" upozorenje (warn). Spamovanje Administratora i Moderatora sa protestvovanjem u vezi postova koji edituju/pomeraju/brišu i zaključavaju može samo rezultirati upozorenjem (warnom). Novi članovi su dužni da se predstave u sobi "Novi članovi" najkasnije u roku od 7 dana od njihovog prvog prijavljivanja na Forum, ili će biti obrisani sa spiska članova bez prethodnog upozorenja. Savetujemo novim članovima da pre nego što počnu da šalju postove pretraže Forum samo zato što je neko već možda ranije odgovorio na ono što oni žele da pitaju. Time izbegavamo "dupliranje" tema i zaključavanje/brisanje ponovljenih. Da bi ste se registrovali na Forum, potrebno je da imate e-mail adresu kod nekog provajdera zato sto besplatne e-mail adrese (Hotmail/MSN, Yahoo, Gmail i slicni) ne mogu biti autorizovane! KAKO IZBEĆI UPOZORENJA (WARNove): Jednostavno! Vodite računa o sebi samima. Ako ste upozoreni jednom za povredu pravila, naučite nešto. Ako opet povredite pravila bićete još jednom upozoreni. Ako i dalje nastavite sa istim ponašanjem, to će dovesti do privremenog "udaljavanja" člana koji krši pravila (bann). Dok poštujete pravila biće sve u redu. NEMOJTE: - da se svađate i prepirete sa Moderatorima/Administratorima, - spamovati (slati vecu količinu beskorisnih postova) forum, - da se svađate sa ostalim članovima foruma, - "pljuvati" po članovima foruma i njihovim postovima, - koristiti pogrdne, proste i one reči koje bi mogle nekog da uvrede. - reklamirati druge sajtove konstantno i - razgovarati o politici, veri, rasizmu i ostalim stvarima koje bi mogle izazvati svakakve rasprave. Ovo je forum o tuningu... Administratori zadržavaju pravo da vas momentalno bannuju ukoliko teže prekršite pravila! AVATARI I POTPISI: Avatari: Pozeljno/preporuceno bi bilo da Vam avatar bude vezan za Vas auto ili slicno, ali u krajnjem slucaju ako nemate svoj auto, radite sa njima sve sto zelite, samo ne postavljajte slike koje su XXX sadrzaja/prirode ili asociraju na upotrebu ilegalnih supstanci... Potpis: Kako je ovo forum koji je posvecen automobilima i njihovom tuningu i stylingu, kao vaš potpis dozvoljeno je postaviti isključivo sliku vašeg (ličnog ili porodičnog) limenog ljubimca (dimenzija 300x150 piksela hostovanu na nekom od free servera), a ne nekakvog automobila koji bi svako na ovoj planeti rado posedovao ili bilo kakve sličice. Ne treba se stideti ukoliko smatrate da vozite auto koji ne zaslužuje da bude "okačen" kao potpis ili ukoliko uopšte nemate auto. U potpis nije dozvoljeno ubacivati reči i/ili slike u kojima ima pornografije, asocijacija na drogu i druge nelegalne supstance. Psovanje i sve što se može nazvati "lošim" rečima takode nije dozvoljeno. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća u vezi postavljanja vašeg avatara/potpisa, pošaljite privatnu poruku Administratorima/Moderatorima i oni će vam odgovoriti i pomoći u odluci. Uputstvo za slike u potpisu: Ako želite da postavite nekakvu sliku (bolje receno sličicu) u vaš potpis, pronadite sajt koji ce vam je hostovati (www.imageshack.us ili www.photobucket.com) ili je postavite na svoj web-prostor. Slike dimenzija većih od 300x150 piksela nisu dozvoljene. Maksimalna veličina slike je 20kB. Nekoliko linija teksta u potpisu je dozvoljeno, ali nemojte preterivati (Moderatori zadržavaju pravo da procene količinu teksta i upozore vas da ga smanjite ako preterate). Vodite računa o ovome zato što većina članova foruma pristupa preko Dial-Up linija. BROJ VAŠIH POSTOVA: Broj postova nekog člana NE ZNAČI NIŠTA! Ako imate 10 ili 10000 postova nema nikakve veze - vaš status na ovom Forumu nema nikakve veze sa brojem postova! To naravno ne znači da možete da spamujete sobe (rooms) da bi dostigli određeni broj, a ako neko od članova krene tim putem Administratori/Moderatori će se pobrinuti. Učestvujte u punom smislu ali tako da ne morate da odgovorite baš na svaki post. Postove šaljite u za to određene tematske sobe, ili ce Administratori/Moderatori biti prisiljeni da ih pomeraju i/ili brišu "ručno" i na silu. Ako imate nekome nešto lično da kažete - koristite U2U poruke (PM/PP, ICQ, YM, MSNM, bilo šta) ili e-mail poruke. JEZIK: Zvanični jezik ovog Foruma je Srpski, ali naravno da možete koristiti i ostale jezike koji su slični (Hrvatski, BHS, Makednosnki),a pismo latinica. Ovo ne važi za sobu "Foreign Office" u kojoj je jedini jezik koji se može i sme koristiti Engleski. VAŠ MAILBOX ZA PRIVATNE PORUKE: Molimo da održavate vaš mailbox, što bi (otprilike) značilo da pročitane "nevažne" poruke obrišete opcijom "obriši poruku", kako ne bi zauzimale dragoceni prostor i gušile server provajdera. Hvala i uživajte! Admin/Mod Team
    • TuningStyling

      Opsta pravila svake sobe!

      Opsta pravila za sobe: Pravilo 1 Pre nego sto otvorite novu temu, procitajte teme sa istom tematikom da vasa tema ne bi dobila lock ako se nesto ponavlja. Takodje ukoliko vas nesto zanima, koristite "Search" opciju foruma da proverite da li je vec bilo reci o tome. Pravilo 2 Pri smisljanju naslova teme imajte u vidu da je to neki naziv koji je poznat svima tj sam izraz i isto tako da jasno i glasno pretstavlja sustinu vase teme da kad neko bude koristio opciju "Search" imajuci zelju da pronadje nesto na tu temu da i vasa tema bude ukljucena. Pravilo 3 Suzdrzite se off topicharenja i pokretanja pod-teme u okviru teme.Zato postoji "Post new topic" Pravilo 4 Svaka rasprava sa moderatorom/administratorom oko pravila u okviru ovog foruma nema smisla i povlaci posledice
Sign in to follow this  
Followers 0
cak noris

K&n Filter Vazduha Na Mom Japancu

28 posts in this topic

Imam k & n filter na usis,ali filter dugo nije ciscen,a koliko sam saznao ti filteri traze i da se naulje..pitanje glasi: cime oprati filter i cime ga nauljiti(normalno ulje,ali koje?)?

p.s. temu sam postovao ovde jer zelim sam da to uradim ako je moguce..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Imam k & n filter na usis,ali filter dugo nije ciscen,a koliko sam saznao ti filteri traze i da se naulje..pitanje glasi: cime oprati filter i cime ga nauljiti(normalno ulje,ali koje?)?

p.s. temu sam postovao ovde jer zelim sam da to uradim ako je moguce..

Iz ovog K&N seta sto ti je magnat preporucio PO MENI valja samo ulje.

Cistac mi se nikako nije svideo jer sam morao tri puta da ponavljam postupak ciscenja da bi "nekako" rastvorio masnocu i ostale necistoce.

Imas negde moju temu "odrzavanje k&n filtera" pa pogledaj kako tecnost od 200dinara zavrsava posao. (inace k&n set je oko 1850din)

A ulje imas i posebno da kupis, samo da se setim gde...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

To je zato sto nisi postovao proceduru ciscenja koja traj i traje i traje.................................. .

1. moras ocistiti filter cetkom i izduvati ga sa kontra strane od smera usisavanja

2. nasprejati cistac i pustiti da odstoji najmanje 15 min

3. isprati pod jakim mlazom mlake vode opet kontra od smera usisavanja nikako sa keserom

4. osusiti ga (najbolje ga oprati navece pa ga pustiti da se susi preko noci)

5. I NAJVAZNIJE Sto TYPE R nije pazio na casu - filter cistiti svakih 10000 km pa cas ga lakse ocistiti. Posto to vredi za normalne zemlje gde se ceste ciste i odrzavaju kod nas je interval potrebno skratiti na 7000 km.

Ja licno nisam imao lose iskustvo sa tim sredstvom mada se moja Simota ne sme cistiti sa time ja je 1 godisnje ocistim sa clinerom a ostala ciscenja je samo izduvam i nauljim.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ostetili mi taj filter pa sam kupio drugi i postavio,i pitao sam kako njega da odrzavam i rekli su mi samo pranje mlakom vodom i sapunicom,i onda se sve osusi i kao to je to..a ja pitao jel treba ulje oni su rekli da nije potrebno...jel to moguce ili su postavili pogresnog da prodaje filtere?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ulje u stvari sluzi (koliko sam ja shvatio) da zastiti filter od vlage i veze sitnu prljavstinu na sebe. Ako je neko upoznatiji neka pise u svakom slucaju filter se MORA nauljiti.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bez ULJA to nije filter nego velika opasnost po motor :)

@magnat

pazim ja dobro na casu, ali ne mogu se sloziti da je cleaner iz k&n seta dobar i efikasan, imas onu moju temu, taj filter sam DVA puta oprao k&n celanerom, sve po PS-u :)

i pogledaj sta je posle toga opet izaslo iz njega pri pranju axel-om

ulje iz tog seta sa koristio i na to namam zamerku

Edited by Type_R
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne smes ga prati Axelom jer je agresivan pa rastapa papir pa posle toga filter izgleda ko stara abrajsala pi**a . Ja sam jedan probao oprati Sagrasom (koji moja zena koristi za skidanje masnoce sa sporeta) i jaaaaaaaaaaoooooooo tek je to bila prica nisam u zivotu video agresivnije stvari skida sve zivo. Taj kliner nije toliko agresivan ali filter treba cesce cistiti i onda nemas problema .

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

da ulje sluzi da zadrzi sitne cestice(prasinu)da ne ulazi dalje u motor,ali ovaj mi rece da kao ne treba,ali po meni je logicno da radi bolje zastite treba i ulje...a koje ulje da potrazim,znam da je specificno,ali jel moze neka zamena ili sta ako nema to ulje(jer ovde gde sam ja retko ko da sam radi,svi to teraju kod majstora ali ja sam sam svoj majstor :) ).posto  je danas prva voznja sa tim filterom,onda ga ne bih prao,samo bih nauljio,ali kasnije(posle npr 7000km) cime moze da se pere mora li tim cleanerom,ili moze jos necim?

p.s pitam jer sam pitao nekoliko radnje i jedni su rekli da se pere sapunicom,neki su rekli da se izduva pa ulje..tako da neznam ni sam da li uopste rade to ovde ili samo znaju da promene filter :)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

hoces reci samo da je ulje za filtere?videcu koliko sutra da odem da potrazim..a pranje,jel moze bilo cim ili i tu tecnost da kupim?secas li se cene koje su?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

zvao sam u jednom servisu od koga imam broj i pitao za ulje,ali su me pitali koju oznaku nosi to ulje...sta da im kazem,magnat, jel pise na kutijici koje je ulje?(to je valjda zbog gustine,masnoce ili cega vec :) )ja im rekao za sta mi treba ali traze oznaku tj broj...

@type_r koja je to tecnost od 200dindzi?napisi ili posalji na pm..

Edited by cak noris
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

problem je izgleda sto nemaju taj komplet pa mi traze brojeve..ok hvala ti na odgovorima i slikama..snacicu se nekako,makar i obicnim uljem namazao  :):)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

hocu!obavezno cu uzeti to...mada malo mi je cudno jer na filteru ne pise da ide ulje,ali logika mi kaze drugacije,pa cu tako da uradim! ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta se dogadja sa forumom??????

Ne mogu da nadjem moju temu o ciscenju filtera od pre 2 godine?????????

@cak noris

Imas PM.....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se sa matrixom, samo turi to u vodu... Ja moj perem godinu dana samo u vodi i nema nikakvih problema... A perem ga jednom ili dva puta u toku mesec dana i bukvalno blato ispada iz njega...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
nisam dugo bio na forumu..

hvala ti matrix bas sam takvo resenje i trazio,nesto sto imam kuci,jer ovo ne mogu da nadjem..

@YUgisa

ako stavljas ulje nemoj samo vodom da peres,peri necim sto skida ulje,da bi skinulo i prljavstinu...nego to mesecno je mnogo ja bih to prao na 7000km..

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma perem i ja sa ferijem, nego ono turi samo to u vodu sam napisao u fazonu da se slazem sa matrixom :D Pa to 7000km bi meni doslo da ga perem jednom u 1.5 godinu... ;) Ne znam kako je kod vas, ali ovde u SU je katastrofa, operes kola i posle 2 sata su cela prekrivena sa prasinom, jednostavno moram cesto da ga perem, urplja se... Jednostano pocne da gubi snagu ako ne operem...

Edited by YUgisa
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0