• Announcements

    • TuningStyling

      Osnovna Pravila Foruma

      OSNOVNA PRAVILA FORUMA: Niko ne voli pravila i mi ne volimo da članove primoravamo na njih, ali da bi bili sigurni da će ovaj forum biti i ostati zanimljiv pročitajte nekoliko jednostavnih pravila koja očekujemo da poštujete! OBAVEŠTENJE ČLANOVIMA: Administratori i Moderatori kontrloišu sobe onako kako ih vidite i njihove odluke su konačne i neopozive. Oni će editovati i/ili izbrisati postove i/ili njihove delove da bi bili u skladu sa pravilima foruma. Kako Moderatori razumeju pravila foruma je samo na njima i sve zavisi od slučaja do slučaja. Njihova odluka je konačna. Ako mislite da je njihova odluka pogrešna, stavite sebi do znanja da oni ovo posmatraju kao treća strana i da svoje odluke sprovode na činjenicama, a ne emocijama. Protestvovanje protiv tih odluka neće doneti promenu. To vam može samo "doneti" upozorenje (warn). Spamovanje Administratora i Moderatora sa protestvovanjem u vezi postova koji edituju/pomeraju/brišu i zaključavaju može samo rezultirati upozorenjem (warnom). Novi članovi su dužni da se predstave u sobi "Novi članovi" najkasnije u roku od 7 dana od njihovog prvog prijavljivanja na Forum, ili će biti obrisani sa spiska članova bez prethodnog upozorenja. Savetujemo novim članovima da pre nego što počnu da šalju postove pretraže Forum samo zato što je neko već možda ranije odgovorio na ono što oni žele da pitaju. Time izbegavamo "dupliranje" tema i zaključavanje/brisanje ponovljenih. Da bi ste se registrovali na Forum, potrebno je da imate e-mail adresu kod nekog provajdera zato sto besplatne e-mail adrese (Hotmail/MSN, Yahoo, Gmail i slicni) ne mogu biti autorizovane! KAKO IZBEĆI UPOZORENJA (WARNove): Jednostavno! Vodite računa o sebi samima. Ako ste upozoreni jednom za povredu pravila, naučite nešto. Ako opet povredite pravila bićete još jednom upozoreni. Ako i dalje nastavite sa istim ponašanjem, to će dovesti do privremenog "udaljavanja" člana koji krši pravila (bann). Dok poštujete pravila biće sve u redu. NEMOJTE: - da se svađate i prepirete sa Moderatorima/Administratorima, - spamovati (slati vecu količinu beskorisnih postova) forum, - da se svađate sa ostalim članovima foruma, - "pljuvati" po članovima foruma i njihovim postovima, - koristiti pogrdne, proste i one reči koje bi mogle nekog da uvrede. - reklamirati druge sajtove konstantno i - razgovarati o politici, veri, rasizmu i ostalim stvarima koje bi mogle izazvati svakakve rasprave. Ovo je forum o tuningu... Administratori zadržavaju pravo da vas momentalno bannuju ukoliko teže prekršite pravila! AVATARI I POTPISI: Avatari: Pozeljno/preporuceno bi bilo da Vam avatar bude vezan za Vas auto ili slicno, ali u krajnjem slucaju ako nemate svoj auto, radite sa njima sve sto zelite, samo ne postavljajte slike koje su XXX sadrzaja/prirode ili asociraju na upotrebu ilegalnih supstanci... Potpis: Kako je ovo forum koji je posvecen automobilima i njihovom tuningu i stylingu, kao vaš potpis dozvoljeno je postaviti isključivo sliku vašeg (ličnog ili porodičnog) limenog ljubimca (dimenzija 300x150 piksela hostovanu na nekom od free servera), a ne nekakvog automobila koji bi svako na ovoj planeti rado posedovao ili bilo kakve sličice. Ne treba se stideti ukoliko smatrate da vozite auto koji ne zaslužuje da bude "okačen" kao potpis ili ukoliko uopšte nemate auto. U potpis nije dozvoljeno ubacivati reči i/ili slike u kojima ima pornografije, asocijacija na drogu i druge nelegalne supstance. Psovanje i sve što se može nazvati "lošim" rečima takode nije dozvoljeno. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća u vezi postavljanja vašeg avatara/potpisa, pošaljite privatnu poruku Administratorima/Moderatorima i oni će vam odgovoriti i pomoći u odluci. Uputstvo za slike u potpisu: Ako želite da postavite nekakvu sliku (bolje receno sličicu) u vaš potpis, pronadite sajt koji ce vam je hostovati (www.imageshack.us ili www.photobucket.com) ili je postavite na svoj web-prostor. Slike dimenzija većih od 300x150 piksela nisu dozvoljene. Maksimalna veličina slike je 20kB. Nekoliko linija teksta u potpisu je dozvoljeno, ali nemojte preterivati (Moderatori zadržavaju pravo da procene količinu teksta i upozore vas da ga smanjite ako preterate). Vodite računa o ovome zato što većina članova foruma pristupa preko Dial-Up linija. BROJ VAŠIH POSTOVA: Broj postova nekog člana NE ZNAČI NIŠTA! Ako imate 10 ili 10000 postova nema nikakve veze - vaš status na ovom Forumu nema nikakve veze sa brojem postova! To naravno ne znači da možete da spamujete sobe (rooms) da bi dostigli određeni broj, a ako neko od članova krene tim putem Administratori/Moderatori će se pobrinuti. Učestvujte u punom smislu ali tako da ne morate da odgovorite baš na svaki post. Postove šaljite u za to određene tematske sobe, ili ce Administratori/Moderatori biti prisiljeni da ih pomeraju i/ili brišu "ručno" i na silu. Ako imate nekome nešto lično da kažete - koristite U2U poruke (PM/PP, ICQ, YM, MSNM, bilo šta) ili e-mail poruke. JEZIK: Zvanični jezik ovog Foruma je Srpski, ali naravno da možete koristiti i ostale jezike koji su slični (Hrvatski, BHS, Makednosnki),a pismo latinica. Ovo ne važi za sobu "Foreign Office" u kojoj je jedini jezik koji se može i sme koristiti Engleski. VAŠ MAILBOX ZA PRIVATNE PORUKE: Molimo da održavate vaš mailbox, što bi (otprilike) značilo da pročitane "nevažne" poruke obrišete opcijom "obriši poruku", kako ne bi zauzimale dragoceni prostor i gušile server provajdera. Hvala i uživajte! Admin/Mod Team
    • TuningStyling

      Opsta pravila svake sobe!

      Opsta pravila za sobe: Pravilo 1 Pre nego sto otvorite novu temu, procitajte teme sa istom tematikom da vasa tema ne bi dobila lock ako se nesto ponavlja. Takodje ukoliko vas nesto zanima, koristite "Search" opciju foruma da proverite da li je vec bilo reci o tome. Pravilo 2 Pri smisljanju naslova teme imajte u vidu da je to neki naziv koji je poznat svima tj sam izraz i isto tako da jasno i glasno pretstavlja sustinu vase teme da kad neko bude koristio opciju "Search" imajuci zelju da pronadje nesto na tu temu da i vasa tema bude ukljucena. Pravilo 3 Suzdrzite se off topicharenja i pokretanja pod-teme u okviru teme.Zato postoji "Post new topic" Pravilo 4 Svaka rasprava sa moderatorom/administratorom oko pravila u okviru ovog foruma nema smisla i povlaci posledice
Sign in to follow this  
Followers 0
dejan1983

Servo Pumpa-repariranje

9 posts in this topic

trebaju mi saveti za reparaciju servo pumpe kod golfa 3

-stvar je u tome sto pumpa za servo stvara neki zvuk koji je poprilicno ostar i nepodnosljiv,lezaje alternatora sam zamenio,zatezac pk kaisa isto smenjen siguran sam da ona cvili jer sam palio auto sa izvadjenim pk kaisem i motor se necuje uopste,posto sam one gluposte zamenio a i uvideo sam da sama kaisnica od pumpe ima malu luftu sto po mom misljenju to kod volksvagena ne bi trebalo da bude tako

-zanima me sta se sve menja na tu pumpu i jel treba neki posebni alat za to jel komplikovano jer nisam otvarao te pumpe do sad, a ona mora da ima lezajeve ali izgleda da ti lezaji nemaju dodir sa ulje za servom jer da imaju ne bi cvilili tako,a servo je sasvim normalan nema nikakve frke oko njega skrece normalno ne pojacava se zvuk kad okrecem volan,znaci ona ckripi konstantno ali ne menja zvuk

aaa da zamalo da zaboravim to je pocelo nakon jednog uleta u jedno ezero koje mi izletelo na putu pa sam ga preplivao nabrzaka

-zanima me dali je neko stavljao plastiku na golfa odozdo onu zastitnu video sam na ventu 1,9 td i sasvim je isto sve odozdo uklopila bi se sigurno

-takodje kakvo ulje za servo da koristim jer pojma nemam sta je prethodni vlasnik sipao

malo sam preterao ali nisam previse hihii

unapred hvala svima svaki savet je dobrodosao

Edited by dejan1983
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma nije problem za kupovanje polovne pumpe frka je u tome sto uzimas macku u vrecu a svo to zezanje menjaj pa dali je dobra dali nije stvara nervozu ma ja sam naumio da je razglobim samo kad se docpam slobodnog vremena nije space satl snaci cu se valjda hahahahaha

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
mislim da ni nova nebi trebala biti skupa

ma nije frka da se uzme nova ajd da kazemo da nije kozna koliko ali frka je sto postoje dosta fals delova ja bih pre da repariram onu staru nego d akupim neku turkish novu

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

RESEN PROBLEM

e zamislite drugovi nije ckripila servo pumpa vec lezaj kod kaisnice na alternatoru,a ta dva usrana lezaja na alternator sam menjao pre 500 km i sto mi je najkrivo platio za ta dva lezaja 30 evra u radnju spec samo za lezaje demek F A G lageri jooojj koliki sam ti ja baksuz to je nemoguce pa jos je falilo servo pumpu da smenim ili da rasturim a nisam sumnjao da su oni jer sam ih menjao evo pre pola sata ajd rekoh da mu ja malo spricnem odvijac na taj lezaj kad zamisli poceo da izbacuje rdju i prestao da pisti e idi pa nadji red i kraj

dobro mozda sam i ja kriv sto sam uleteo u tu vodu ali sta da radim izletela mi na sred puta i morao sam e sad cu samo da ga tretiram odvijacem sve dok ne isceri zube skroz ne menjam ga iz inataaa

joooj sirotinjooo i bogu si teska a ne samo zemlji

POZZZZZZ

SVIMA

sory sto sam smaraooo

Edited by dejan1983
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ga ne zamenis proskripat ce za par dana jer WD ne resava problem i vrlo je agresivan , taj lezaj u sebi nema masti i voda od jednog uljetenja nemoze da ispere mast iz lezaja.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma podmazacu ja njega sa papucom u patosu,hahah

moram da stavim onu zastitnu plastiku odozdo jer kad prska voda odozdo u nju ima i sitan pesak pa sve to je uzrok takvim frkama pomalo pomalo i ode lager a pazi smenio sam ih i debelo platio ali jbg sve je to iskustvo vise

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0