• Announcements

    • TuningStyling

      Osnovna Pravila Foruma

      OSNOVNA PRAVILA FORUMA: Niko ne voli pravila i mi ne volimo da članove primoravamo na njih, ali da bi bili sigurni da će ovaj forum biti i ostati zanimljiv pročitajte nekoliko jednostavnih pravila koja očekujemo da poštujete! OBAVEŠTENJE ČLANOVIMA: Administratori i Moderatori kontrloišu sobe onako kako ih vidite i njihove odluke su konačne i neopozive. Oni će editovati i/ili izbrisati postove i/ili njihove delove da bi bili u skladu sa pravilima foruma. Kako Moderatori razumeju pravila foruma je samo na njima i sve zavisi od slučaja do slučaja. Njihova odluka je konačna. Ako mislite da je njihova odluka pogrešna, stavite sebi do znanja da oni ovo posmatraju kao treća strana i da svoje odluke sprovode na činjenicama, a ne emocijama. Protestvovanje protiv tih odluka neće doneti promenu. To vam može samo "doneti" upozorenje (warn). Spamovanje Administratora i Moderatora sa protestvovanjem u vezi postova koji edituju/pomeraju/brišu i zaključavaju može samo rezultirati upozorenjem (warnom). Novi članovi su dužni da se predstave u sobi "Novi članovi" najkasnije u roku od 7 dana od njihovog prvog prijavljivanja na Forum, ili će biti obrisani sa spiska članova bez prethodnog upozorenja. Savetujemo novim članovima da pre nego što počnu da šalju postove pretraže Forum samo zato što je neko već možda ranije odgovorio na ono što oni žele da pitaju. Time izbegavamo "dupliranje" tema i zaključavanje/brisanje ponovljenih. Da bi ste se registrovali na Forum, potrebno je da imate e-mail adresu kod nekog provajdera zato sto besplatne e-mail adrese (Hotmail/MSN, Yahoo, Gmail i slicni) ne mogu biti autorizovane! KAKO IZBEĆI UPOZORENJA (WARNove): Jednostavno! Vodite računa o sebi samima. Ako ste upozoreni jednom za povredu pravila, naučite nešto. Ako opet povredite pravila bićete još jednom upozoreni. Ako i dalje nastavite sa istim ponašanjem, to će dovesti do privremenog "udaljavanja" člana koji krši pravila (bann). Dok poštujete pravila biće sve u redu. NEMOJTE: - da se svađate i prepirete sa Moderatorima/Administratorima, - spamovati (slati vecu količinu beskorisnih postova) forum, - da se svađate sa ostalim članovima foruma, - "pljuvati" po članovima foruma i njihovim postovima, - koristiti pogrdne, proste i one reči koje bi mogle nekog da uvrede. - reklamirati druge sajtove konstantno i - razgovarati o politici, veri, rasizmu i ostalim stvarima koje bi mogle izazvati svakakve rasprave. Ovo je forum o tuningu... Administratori zadržavaju pravo da vas momentalno bannuju ukoliko teže prekršite pravila! AVATARI I POTPISI: Avatari: Pozeljno/preporuceno bi bilo da Vam avatar bude vezan za Vas auto ili slicno, ali u krajnjem slucaju ako nemate svoj auto, radite sa njima sve sto zelite, samo ne postavljajte slike koje su XXX sadrzaja/prirode ili asociraju na upotrebu ilegalnih supstanci... Potpis: Kako je ovo forum koji je posvecen automobilima i njihovom tuningu i stylingu, kao vaš potpis dozvoljeno je postaviti isključivo sliku vašeg (ličnog ili porodičnog) limenog ljubimca (dimenzija 300x150 piksela hostovanu na nekom od free servera), a ne nekakvog automobila koji bi svako na ovoj planeti rado posedovao ili bilo kakve sličice. Ne treba se stideti ukoliko smatrate da vozite auto koji ne zaslužuje da bude "okačen" kao potpis ili ukoliko uopšte nemate auto. U potpis nije dozvoljeno ubacivati reči i/ili slike u kojima ima pornografije, asocijacija na drogu i druge nelegalne supstance. Psovanje i sve što se može nazvati "lošim" rečima takode nije dozvoljeno. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća u vezi postavljanja vašeg avatara/potpisa, pošaljite privatnu poruku Administratorima/Moderatorima i oni će vam odgovoriti i pomoći u odluci. Uputstvo za slike u potpisu: Ako želite da postavite nekakvu sliku (bolje receno sličicu) u vaš potpis, pronadite sajt koji ce vam je hostovati (www.imageshack.us ili www.photobucket.com) ili je postavite na svoj web-prostor. Slike dimenzija većih od 300x150 piksela nisu dozvoljene. Maksimalna veličina slike je 20kB. Nekoliko linija teksta u potpisu je dozvoljeno, ali nemojte preterivati (Moderatori zadržavaju pravo da procene količinu teksta i upozore vas da ga smanjite ako preterate). Vodite računa o ovome zato što većina članova foruma pristupa preko Dial-Up linija. BROJ VAŠIH POSTOVA: Broj postova nekog člana NE ZNAČI NIŠTA! Ako imate 10 ili 10000 postova nema nikakve veze - vaš status na ovom Forumu nema nikakve veze sa brojem postova! To naravno ne znači da možete da spamujete sobe (rooms) da bi dostigli određeni broj, a ako neko od članova krene tim putem Administratori/Moderatori će se pobrinuti. Učestvujte u punom smislu ali tako da ne morate da odgovorite baš na svaki post. Postove šaljite u za to određene tematske sobe, ili ce Administratori/Moderatori biti prisiljeni da ih pomeraju i/ili brišu "ručno" i na silu. Ako imate nekome nešto lično da kažete - koristite U2U poruke (PM/PP, ICQ, YM, MSNM, bilo šta) ili e-mail poruke. JEZIK: Zvanični jezik ovog Foruma je Srpski, ali naravno da možete koristiti i ostale jezike koji su slični (Hrvatski, BHS, Makednosnki),a pismo latinica. Ovo ne važi za sobu "Foreign Office" u kojoj je jedini jezik koji se može i sme koristiti Engleski. VAŠ MAILBOX ZA PRIVATNE PORUKE: Molimo da održavate vaš mailbox, što bi (otprilike) značilo da pročitane "nevažne" poruke obrišete opcijom "obriši poruku", kako ne bi zauzimale dragoceni prostor i gušile server provajdera. Hvala i uživajte! Admin/Mod Team
    • TuningStyling

      Opsta pravila svake sobe!

      Opsta pravila za sobe: Pravilo 1 Pre nego sto otvorite novu temu, procitajte teme sa istom tematikom da vasa tema ne bi dobila lock ako se nesto ponavlja. Takodje ukoliko vas nesto zanima, koristite "Search" opciju foruma da proverite da li je vec bilo reci o tome. Pravilo 2 Pri smisljanju naslova teme imajte u vidu da je to neki naziv koji je poznat svima tj sam izraz i isto tako da jasno i glasno pretstavlja sustinu vase teme da kad neko bude koristio opciju "Search" imajuci zelju da pronadje nesto na tu temu da i vasa tema bude ukljucena. Pravilo 3 Suzdrzite se off topicharenja i pokretanja pod-teme u okviru teme.Zato postoji "Post new topic" Pravilo 4 Svaka rasprava sa moderatorom/administratorom oko pravila u okviru ovog foruma nema smisla i povlaci posledice
Sign in to follow this  
Followers 0
cosworth

Farbanje Plastike-Kako?

23 posts in this topic

Dakle, koja je procedura da se ofarbaju te stvari?

Znam da se koristi Plastic Primer, i Spric Git, ali nemam pojma kojim redosledom i kako ide tok farbanja? Recimo da imam adekvatnu boju, zapravo klasican auto lak u spreju.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa tesko spric git jer ti za njega treba kompresor i pistolj. Ne znam da i njega ima u "konzerva spray" varijanti.

Ne znam zasto bi i isao spric git? On ti tu nicemu ne sluzi...

Vidi, treba ti plastic primer i lak ili jednostavno "boja za plastiku" koja sadrzi sve sto treba, a mnogo je jeftinija nego da kupujes pojedinacno. Ja sam pre neki dan kupovao crnu varijantu za farbanje retrovizora za cofija i nekog CD player-a...Istina, nisam siguran koliko siroka paleta postoji na trzistu. Ja sam uzimao "bumper spray".

Prvo potrazi na forumu sta je sve ispricano o farbanju kont. tabli, a onda odi u neku farbaru, kupi plastic primer i auto lak. To bi trebalo da je to...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma otkud znam, ja sam se istripovao, bila je prica o tabli, imam je sacuvanu, ali pominjao se spric-git da bi se popunila ona textura na tabli, a ja nisam mislio o tome....

U kom obliku je prajmer?

Taj bumper spray, jel to motipovo? Vidjao sam to negde, koliko kosta? Treba i ja da ofarbam branike, prednji menjam.

Za lak, morace negde da mi se mixuje adekvatna boja, jer ne verujem da cu naci ovakvu kao moju, to je stock zastavina... Njom treba da ofarbam retrovizore, neke plastike i haubu... Mada, to ce farbar.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vec opisan postupak imas u topicu o lakiranju instrument table u yugu.Ali evo da ne trazis ovo je napisano:

Znaci postupak ti je sledeci:

Na blago ismirglanu i  dobro odmascenu instrument tablu naneses plastik-primer (on ti sluzi da se boja ne bi ljustila,te da bi se bolje prihvatila za podlogu koju lakiras)

Nakon toga (kada se osusi) naneses Spric-kit (sluzi ti kao vezivno sredstvo tj. sluzi i kao temeljna) i ima da se kupi u prodavnicama auto lakova (u spreju),postoji jos jedna tajna,taj spric kit mozes i da dobro ismirglas te ces dobiti glatku povrsinu sto daje mnogo lepsi feeling.U svakom slucaju moras malo da tzv.''matiras smirglom''.Nemoj preterati sa spric-kitom jer ce on u protivnom da pukne,a to nije cilj.

E nakon toga si spreman za lakiranje,prvo sve predji prasinom,pa u drugom sloju,malo bolje,te u trecem fino (to bi trebao biti i zavrsni sloj).

Kada se sve fino osusi predji sa bezbojnim i nakon njegovog susenja mozes poceti sa postavljanjem prekidaca,table i ostalog.

Da bi se farba dobro uhvatila za podlogu bilo bi pozeljno da koristis antisilikon.

P.S.Postupak se ne razlikuje od unutrasnjeg farbanja

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znas zasto mora?

Mora ako ti je branik izgreban,bio udaren pa je sad neravan,ili ako hoces od onog neravnog (koji lici na smirgl papir) da napravis ravni,ako nemas tih problema ni ne treba ti.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne moras da stavljas spric git. Samo lepo izgituj/ismirglaj ako si imao neke rupe i slicno a ako ne onda samo ismirglas da ima farba zasta da se uvati i mozes i bez tog plastik prajmera ali ne verujem da ce to lepo ispasti ako radis sprejem pogotovo sto ti kolko mi se cini nemas bas puno iskustva sa tim. Ali samo napred ako ne bude kako treba ismirglas i udri opet i ako se bas smoris na kraju odes kod farbara.

P.S. Gde ima da se nadje da ti urade boju po zelji u spreju?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Peca

mozes i bez tog plastik prajmera

pa moze i bez plastik prajmera, ali ce boja da traje mesec dana.

mora plastik prajmer da bi se boja vezala za plastiku, a mozda si hteo da kazes da moze bez spric gita.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Znas zasto mora?

Mora ako ti je branik izgreban,bio udaren pa je sad neravan,ili ako hoces od onog neravnog (koji lici na smirgl papir) da napravis ravni,ako nemas tih problema ni ne treba ti.

Ma ne, to su novi delovi. Trepne, recimo, tek kupljene! Predpostavljam da su dovoljno glatke...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam farbao plastiku bez ikakvog prajmera i spric gita i stoji jos uvek :rolleyes:

Lako je onim farbarima kada rade za tudje pare sto onda ne bi stavili i prajmer sto je u svakom slucaju preporucljivo. Moja preporuka je samo ti to lepo ismirglaj na primer sa 400 da ima farba za sta da se uhvati i prskaj. Naravno neka me neko ispravi ako gresim.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma moze i bez farbe, i ona je danas skupa ;):(

Ma salim se,boja ce se ljustiti ako je podloga masna,ako je u cestom kontaktu sa grubim predmetima,i naravno ako je u debelom sloju nanesena.

@coss ne treba kit,samo treba lagano matirati smirgl papirom povrsinu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro, bre zex, dokle bre vise? Dokle ces da pises COS sa dva "S"? :P:P

Nego, koliko kosta Primer, i gde da ga nadjem u BG? U kojoj god farbari da pitam, niko nema... Jel on u spreju ili kako?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK sorry,to mi je preslo u naviku,nece se vise ponoviti :);)

Ja sam koristio primer u spreju i kostao je negde oko 8KM zavisi od proizvodjaca 8KM=4e

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj u Ehomu(MaxMayer) u Severnom bulevaru cini mi se da su imali body-jev primer neki u spreju ali kao sto rekoh mislim da ti ne treba.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam nasao u Vojvode Stepe br. izbedju 90-110, odmah ispod gimnazije farbaru koja pravi farbe po uzorku i stavlja ih u sprej, za 915 dinara dobijes sprej od 400gr i isto toliko bezbojnog laka u spreju. Ajde ako neko zna jos koju u grad neka napise :(

Inace ima jos jedna u Peke Pavlovica blizu marinkove bare tamo su mi trazili za metalik sivu 800 dinara (400gr) jel to mnogo?

Sta mislite koliko mi treba za jedan branik na Fiat PUNTU I

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ja sam farbao plastiku bez ikakvog prajmera i spric gita i stoji jos uvek :(

Pa i ja sam farbao plastiku bez icega ali unuta gde je koliko toliko zasticena. Ali branici bi trebalo da se prvo pripreme pa tek onda farbaju. Nikad ne mozes da izvuces 100 posto glatku povrsinu na plasticnim branicima koji su fabricki crni, zato koristis spric git, a i dobar je kao podloga za farbanje. Veruj mi ako na cistu plastiku nanosis farbu posle dva pranja u perionici ce ti je smrk oljustiti na nekim mestima, a i posto su branici crni, a spric git zuckast (svetao) lakse ce se primiti i svetlije i tamnije farbe nego na crnu boju. Ja sam branike radio samo sa spric gitom i sa farbom preko normalno i super su.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aha, jel zna neko koliko kosta miksovanje boje i gde to da uradim?

Koliko mi boje treba da ofarbam haubu, vezni lim, pragove, spojler ispod branika?

I koliko uopste kosta ta boja? Obicna, zuta, kao sa avatara...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve zavisi od boje,one se dosta razlikuju po gustoci,one koje bolje pokrivaju (citaj skuplje) ce ti trebati 2 litre za kompletnog yuga,dok za one koje slabo pokrivaju treba minimum 4l .

Zato sve zavisi.Za mesanje ti ne uzimaju puno,cak mozda nece uzeti nista,samo ti je potrebno da doneses kao uzorak boje poklopac rezervoara.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

u zadnjoj emisiji T&S imate pod "uradi sam" farbanje lajsni...........potreban Vam je prajmer,sprej (u boji koju zelite) i bezbojni lak-sprej.............

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0