• Announcements

    • TuningStyling

      Osnovna Pravila Foruma

      OSNOVNA PRAVILA FORUMA: Niko ne voli pravila i mi ne volimo da članove primoravamo na njih, ali da bi bili sigurni da će ovaj forum biti i ostati zanimljiv pročitajte nekoliko jednostavnih pravila koja očekujemo da poštujete! OBAVEŠTENJE ČLANOVIMA: Administratori i Moderatori kontrloišu sobe onako kako ih vidite i njihove odluke su konačne i neopozive. Oni će editovati i/ili izbrisati postove i/ili njihove delove da bi bili u skladu sa pravilima foruma. Kako Moderatori razumeju pravila foruma je samo na njima i sve zavisi od slučaja do slučaja. Njihova odluka je konačna. Ako mislite da je njihova odluka pogrešna, stavite sebi do znanja da oni ovo posmatraju kao treća strana i da svoje odluke sprovode na činjenicama, a ne emocijama. Protestvovanje protiv tih odluka neće doneti promenu. To vam može samo "doneti" upozorenje (warn). Spamovanje Administratora i Moderatora sa protestvovanjem u vezi postova koji edituju/pomeraju/brišu i zaključavaju može samo rezultirati upozorenjem (warnom). Novi članovi su dužni da se predstave u sobi "Novi članovi" najkasnije u roku od 7 dana od njihovog prvog prijavljivanja na Forum, ili će biti obrisani sa spiska članova bez prethodnog upozorenja. Savetujemo novim članovima da pre nego što počnu da šalju postove pretraže Forum samo zato što je neko već možda ranije odgovorio na ono što oni žele da pitaju. Time izbegavamo "dupliranje" tema i zaključavanje/brisanje ponovljenih. Da bi ste se registrovali na Forum, potrebno je da imate e-mail adresu kod nekog provajdera zato sto besplatne e-mail adrese (Hotmail/MSN, Yahoo, Gmail i slicni) ne mogu biti autorizovane! KAKO IZBEĆI UPOZORENJA (WARNove): Jednostavno! Vodite računa o sebi samima. Ako ste upozoreni jednom za povredu pravila, naučite nešto. Ako opet povredite pravila bićete još jednom upozoreni. Ako i dalje nastavite sa istim ponašanjem, to će dovesti do privremenog "udaljavanja" člana koji krši pravila (bann). Dok poštujete pravila biće sve u redu. NEMOJTE: - da se svađate i prepirete sa Moderatorima/Administratorima, - spamovati (slati vecu količinu beskorisnih postova) forum, - da se svađate sa ostalim članovima foruma, - "pljuvati" po članovima foruma i njihovim postovima, - koristiti pogrdne, proste i one reči koje bi mogle nekog da uvrede. - reklamirati druge sajtove konstantno i - razgovarati o politici, veri, rasizmu i ostalim stvarima koje bi mogle izazvati svakakve rasprave. Ovo je forum o tuningu... Administratori zadržavaju pravo da vas momentalno bannuju ukoliko teže prekršite pravila! AVATARI I POTPISI: Avatari: Pozeljno/preporuceno bi bilo da Vam avatar bude vezan za Vas auto ili slicno, ali u krajnjem slucaju ako nemate svoj auto, radite sa njima sve sto zelite, samo ne postavljajte slike koje su XXX sadrzaja/prirode ili asociraju na upotrebu ilegalnih supstanci... Potpis: Kako je ovo forum koji je posvecen automobilima i njihovom tuningu i stylingu, kao vaš potpis dozvoljeno je postaviti isključivo sliku vašeg (ličnog ili porodičnog) limenog ljubimca (dimenzija 300x150 piksela hostovanu na nekom od free servera), a ne nekakvog automobila koji bi svako na ovoj planeti rado posedovao ili bilo kakve sličice. Ne treba se stideti ukoliko smatrate da vozite auto koji ne zaslužuje da bude "okačen" kao potpis ili ukoliko uopšte nemate auto. U potpis nije dozvoljeno ubacivati reči i/ili slike u kojima ima pornografije, asocijacija na drogu i druge nelegalne supstance. Psovanje i sve što se može nazvati "lošim" rečima takode nije dozvoljeno. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća u vezi postavljanja vašeg avatara/potpisa, pošaljite privatnu poruku Administratorima/Moderatorima i oni će vam odgovoriti i pomoći u odluci. Uputstvo za slike u potpisu: Ako želite da postavite nekakvu sliku (bolje receno sličicu) u vaš potpis, pronadite sajt koji ce vam je hostovati (www.imageshack.us ili www.photobucket.com) ili je postavite na svoj web-prostor. Slike dimenzija većih od 300x150 piksela nisu dozvoljene. Maksimalna veličina slike je 20kB. Nekoliko linija teksta u potpisu je dozvoljeno, ali nemojte preterivati (Moderatori zadržavaju pravo da procene količinu teksta i upozore vas da ga smanjite ako preterate). Vodite računa o ovome zato što većina članova foruma pristupa preko Dial-Up linija. BROJ VAŠIH POSTOVA: Broj postova nekog člana NE ZNAČI NIŠTA! Ako imate 10 ili 10000 postova nema nikakve veze - vaš status na ovom Forumu nema nikakve veze sa brojem postova! To naravno ne znači da možete da spamujete sobe (rooms) da bi dostigli određeni broj, a ako neko od članova krene tim putem Administratori/Moderatori će se pobrinuti. Učestvujte u punom smislu ali tako da ne morate da odgovorite baš na svaki post. Postove šaljite u za to određene tematske sobe, ili ce Administratori/Moderatori biti prisiljeni da ih pomeraju i/ili brišu "ručno" i na silu. Ako imate nekome nešto lično da kažete - koristite U2U poruke (PM/PP, ICQ, YM, MSNM, bilo šta) ili e-mail poruke. JEZIK: Zvanični jezik ovog Foruma je Srpski, ali naravno da možete koristiti i ostale jezike koji su slični (Hrvatski, BHS, Makednosnki),a pismo latinica. Ovo ne važi za sobu "Foreign Office" u kojoj je jedini jezik koji se može i sme koristiti Engleski. VAŠ MAILBOX ZA PRIVATNE PORUKE: Molimo da održavate vaš mailbox, što bi (otprilike) značilo da pročitane "nevažne" poruke obrišete opcijom "obriši poruku", kako ne bi zauzimale dragoceni prostor i gušile server provajdera. Hvala i uživajte! Admin/Mod Team
    • TuningStyling

      Opsta pravila svake sobe!

      Opsta pravila za sobe: Pravilo 1 Pre nego sto otvorite novu temu, procitajte teme sa istom tematikom da vasa tema ne bi dobila lock ako se nesto ponavlja. Takodje ukoliko vas nesto zanima, koristite "Search" opciju foruma da proverite da li je vec bilo reci o tome. Pravilo 2 Pri smisljanju naslova teme imajte u vidu da je to neki naziv koji je poznat svima tj sam izraz i isto tako da jasno i glasno pretstavlja sustinu vase teme da kad neko bude koristio opciju "Search" imajuci zelju da pronadje nesto na tu temu da i vasa tema bude ukljucena. Pravilo 3 Suzdrzite se off topicharenja i pokretanja pod-teme u okviru teme.Zato postoji "Post new topic" Pravilo 4 Svaka rasprava sa moderatorom/administratorom oko pravila u okviru ovog foruma nema smisla i povlaci posledice
Sign in to follow this  
Followers 0
Guest Bane Calibra

Velika potrosnja goriva

21 posts in this topic

Kupio sam OPEL CALIBRA 2.0 16V 110kw '91.god i momak od kog sam uzeo rece trosi 10-12l po gradu,medjutim meni izadje da po gradu za prvih 400km prosek potrosnje je 16L!!!Normalna voznja bez silovanja motora.Koliko trose Calibre ostalih ljudi na forumu,i moze li mi neko reci sta moze biti i sta da radim?!

P.S.Malo nemirno radi na leru,tj. sama pomalo turira.Mozda to ima neke veze.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad sam auto (ugrejan) menja broj obrtaja najcesce je neispravan ili prljav ventil za regulaciju ler gasa..uzevsi u obzir da su dizne ciste ,regulator pritiska goriva odrzava isti na potrebnoj vrednosti i da je pumpa ok.

Druga stvar je zaprljan filter vazduha i/ili zaprljan maf senzor nekim necistocama ako se vozi neki kn panel ili pecurka filter.

Treca stvar je senzor temperature rashladne tecnosti ili davac polozaja ugla leptira gasa.

Obzirom da se desavaju ove dve stvari trosi i radi nemirno jedan ili vise od ta tri su u pitanju-prvo proveri filter on je najcesci uzrok obe pojave u isto vreme.

A sama potrosnja ima veze dosta sa tvojom nogom.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

slažem se sa yuguarom

1. regulator ler gasa (ako ti broj obrtaja pomalo varira pogotovo kad je hladan auto i ako se ponekad guši i trza)

2. temperaturni davač (kod tih motora poznat kao plavi davač -ako ti npr. odjednom digne broj obrtaja u leru sa 800 na 1500 i nakon nekog vremena opet vrati u normalu)

3. ipak proveri dizne i sistem za ubrizgavanje

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Filter vazduha je extra!Moja noga je nezna na gasu.Auto cesto cima i trza kad naglo skinem nogu s gasa...I nekad kad ga zaletim i nezno povucem nogu s gasa prodje normalno 20m i pocne da trza par sekundi i onda normalno radi...Kad je hladan imam manje tih problema nego kad se zagreje.Desava se i da nece da upali zagrejan kad npr stanem na 5min negde.

Na istom autu imam i problem s kocnicama ali samo neposredno kad ga upalim,desava se da pri okretanju na parkingu ili sl kad milim i stisnem kocnicu zakrci pod nogom odbija da koci.Mozda mu je potrebno malo vremena da podigne ulje ili sl u kocionom sistemu...Inace ima diskove na sva 4...

A tacno je i da cima,trese,gubi snagu itd...Najpre mislim da je u pitanju paljenje i ubrizgavanje...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

To za kocnice, ako ti krci pod nogom, sve mi se cini da moze biti da discovi nisu OK. Nek ti majstor pogleda pa ako treba na strug da malo izravna.

Oko cimanja na malim obrtajima obavezno dizne proveri.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prodaj auto ! ako se ne varam imas i problem sa cut-out om na 4000 rpm...auto pun problema.

To sa kocenjem vrlo moguce da je otisla abs pumpa...identicni simptomi kod ortaka na fordu...pali abs pri najblazem kocenju.Mozda je do senzora mozda do pumpe...nimalo jeftino.

Ako je filt u redu onda ventil lera,senzor temperature vode,dizne,regul pritiska goriva.

Nema tu puno price sta je kako je.Od ciscenja dizni samo ce da mu bude bolje...uradi to odma.Prekontrolisi pritisak goriva i ventil lera pa se onda javi.Nema vise svrhe da se nagadja.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice te temperature vode...Posle svake voznje se iz posude gde se sipa voda cuje sustanje kao da voda lagano vri i to na momente.A kazaljka za temp pokazuje ok temp....

Ma sanse nema da ga prodam!Uzeo sam ga jako povoljno,covi bila frka za repa,tako da sad imam prostora i srediti te mogu reci sitnice pod haubom.Koliko se krecu calibre iz 91 2.0 16v u SCG?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
sad imam prostora i srediti te mogu reci sitnice pod haubom.

Ako mu fali to sto je yuguar detektovao, onda bas i nisu sitnice. Bolje ga prodaj i uzmi neki u normalnijem stanju. Neces izgubiti jer kazes da si ga pazario povoljno, a imas najavu "lepog zezanja".

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam imao Calibru 2.0 16v. ospode boze kakva krshina...zao mi je ali je tako... Od ABS-a preko lampica za ECU, stucanja, polurazvaljene limarije, trulezi, zveketavih podizaca ventila, crknute glave i dihtunga...ajoj. Jedva sam cekao da joj vidim ledja. Popravim jedno, nesto drugo pfffft...gecrkt.

Otarasi se bede, prijateljski savet. 99% tih auta su daaaavno prosle svoje najbolje godine, i one koje vrede nesto NIKAKO ne mogu da se nadju za male pare...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm. Sve su to, istina, tipicni problemi sa tim kolima, ali je sve pitanje održavanja. Ja sam imao masu tih problema, ali kada se auto održava kako valja i kada se ono što ne radi zameni, tih problema...pazi sad....nema!?

Moja kalibra kad je uzeta prešla je tik iznad 200 000. Ler gas na maltene 1500 obrtaja, radna temperatura 100 stepeni! :( Gas na leru radi gore dole...nenormalno. E sad....logika kupovine je bila da je najvažnije naći onu koja je limarijski u odličnom stanju pošto je to i najveći problem.

polurazvaljene limarije, trulezi

E sad to što je tvoja bila poluraspadnuta ne znači da je i Kizina, Banetova i moja pobogu. :) Međutim, ispostavilo se da je i motor (ne mislim na agregate već kompresiju, potrošnju ulja i sl.) u izuzetnom stanju. Super....motor radi kao kanta...pravac servis.

Zamenjena je benzinska pumpa (veća investicija, nije baš jeftino u poređenju sa zastavinom... :D) kao i gomila nekih sitnih gluposti koje nisu skupe ali su "pain in the ***". Naravno, zupčasti i španer i sl. E sad, "metnuta" je na računar i koliko sam primetio (tad me nije preterano interesovalo "kako") čovek je pomoću računara smanjio ler gas na normalan kao i radnu temperaturu. Od tada temperatura NI PRI KAKVIM uslovima eksploatacije nije presla 90 stepeni. Elem, nedavno je zamenjen i ALTERNATOR i problem mirnoće na leru se rešio?! :D Nije mi baš najjasnije, ali je tako...

zveketavih podizaca ventila

Ti podizači ventila zveketavi su na svim tim motorima (mislim na te opelove c20xe, verovatno i drugim tog tipa) i na žalost normalna su pojava. E sad, istina, čuju se samo dok je hladan motor, ali ne znače i neispravnost. Pitanje je samo da li ti to smeta...

Za ABS se slažem da je boljka, ali je boljka starijih modela. Kod novih je taj problem koliko sam imao prilike da se raspitam rešen. Na žalost, mi imamo ovu sa boljkom...Vedran je iskusio šta može da se desi kad isti otkaže. Bane, to što papučica odbija poslušnost tipično je za abs i problem može da bude i u senzorima ali i u pumpi. Senzori su oko 30 evra, a pumpa ne znam koliko je.

Nek ti majstor pogleda pa ako treba na strug da malo izravna.

:D Nemam reči...igrati se na strugu kod nekog dunđera sa diskovima auta koji ima 1300 kg i kako hoćeš ide preko 200...

Ja sam imao Calibru 2.0 16v. ospode boze kakva krshina...zao mi je ali je tako... Od ABS-a preko lampica za ECU, stucanja, polurazvaljene limarije, trulezi, zveketavih podizaca ventila, crknute glave i dihtunga...ajoj. Jedva sam cekao da joj vidim ledja. Popravim jedno, nesto drugo pfffft...gecrkt.

Ej bre...prijatelju, pa tvoja je bila KRŠ ali to nikako ne znači da su i druge. To već rekoh. Pa nema svaka kalibra "razvaljenu glavu i dihtung"? Ne liče mi na tebe ovi komentari...nisam znao da si tol'ko uzbuđen oko ušća :) Moja i posle 22x xxx kilometara ima blok i glavu u odličnom stanju i jede ulja manje nego što je fabrika propisala, a nije otvarana. Za problem glava sam čuo, ali isto tako mislim da je to bio problem prvih serija. Posle je ako se ne varam cosworth (ne ovaj naš :P) preuzeo proizvodnju glava i taj problem je rešen. Tako sam nešto čitao na clubcalibra.com forumu.

Otarasi se bede, prijateljski savet. 99% tih auta su daaaavno prosle svoje najbolje godine, i one koje vrede nesto NIKAKO ne mogu da se nadju za male pare...

Pa svaki auto će kad tad da uđe u godine kad su ga "prošle". I tvoja 206ica će za deset godina da bude u deset puta lošijem stanju nego što je sad (ili 20...zavisi da li će savetodavni tim sa cannon-a da odradi posao valjano ili ne. :D ). Da se ima para za nova kola, da li misliš da bi se vozila ona stara 14 godina?

Poenta moje priče je: kada se auto redovno NE ODRŽAVA posle 14 godina mora da bude u relativno lošem stanju. Sve se da srediti i mislim da stvar ne mora da bude tako crna. Ako se ispostavi da jeste, poslušaj yuguarov i Saletov savet ali nemoj prerano da odustaneš. Ja nisam pa sada imam tu kalibru koju sam želeo i to u stanju u kakvom sam želeo da bude.

E, a što se potrošnje tiče, za neverne tome, evo danas sa kevom sipah 38 litara na pređenih 375 km. :) ....njene vožnje... :lol:

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sto se tice te temperature vode...Posle svake voznje se iz posude gde se sipa voda cuje sustanje kao da voda lagano vri i to na momente.A kazaljka za temp pokazuje ok temp....

Ma sanse nema da ga prodam!Uzeo sam ga jako povoljno,covi bila frka za repa,tako da sad imam prostora i srediti te mogu reci sitnice pod haubom.Koliko se krecu calibre iz 91 2.0 16v u SCG?

Ovo ti je predznak da ti je dihtung na glavi probio tako da gura kompresiju u sistem za hladjenje.

Na pocetku nije opasno ali postepeno ce ti mesati ulje i vodu pa ces morati da ga menjas. Ovo isto moze da uzrokuje povremeno secanje

Pozdrav,

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auto uopste nije krs!Limarija joj je u boljem stanju nego mnogim 6,7 god mladjim autima!Odoh srediti tih par stvari,zameniti sto treba,zategnuti gde curi,i bice kao nova!Ja sam je platio nekih 800e ispod cene i nije mi zao uloziti i 1000e u nju da dodje u full stanje!

Za autom se okrecu svi i kad je parkiran a kamo li kad ga kroz Glavnu ulicu u BL(duga nekih 300m) proteram 120km/h u sred bela dana!

Necu odustati!

Da imam para kupio bih novu tigru cabrio ili sl,a ne 14god star auto.

Danas u perionici cova vozi novu lagunu 2.2 i mene ispituje o mom autu,kolko ide,sta-kako,kaze sportski extra auto ovo ono...

Jedva sam docekao Calibru i vi me sad sa tim nadrkanim autima obeshrabrujete i kazete da je krs i da ga prodam!

Hvala na podrsci!

Poz!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Jedva sam docekao Calibru i vi me sad sa tim nadrkanim autima obeshrabrujete i kazete da je krs i da ga prodam!

Hvala na podrsci!

Poz!

Tvoj prvi post je glasio:

Kupio sam OPEL CALIBRA 2.0 16V 110kw '91.god i momak od kog sam uzeo rece trosi 10-12l po gradu,medjutim meni izadje da po gradu za prvih 400km prosek potrosnje je 16L!!!Normalna voznja bez silovanja motora.Koliko trose Calibre ostalih ljudi na forumu,i moze li mi neko reci sta moze biti i sta da radim?!

P.S.Malo nemirno radi na leru,tj. sama pomalo turira.Mozda to ima neke veze.

Znaci, trazio si misljenja ostatka populacije na forumu, pa kada ti je vecina savetovala da ga prodas jer imas velike troskove u najavi, ironicno se zahvaljujes na podrsci jer ti se odgovori nisu svideli.

Tvoje je pravo da trazis misljenje drugih ljudi, kao sto je i tvoje pravo da ta misljenja i predloge ne uvazis. Ali, ako si pitao, nemoj se buniti sto ti se odgovori nisu svideli.

Kako god bilo, radi sa Calibrom sta hoces:, prodaj je, popravljaj, zapali.... ili sta vec, ali znaj da si sve odgovore dobio sa dobrom namerom, svideli se oni tebi ili ne.

Pozdrav, i javi nam rezultate.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa ok,mozda sam malo bio subjektivan ali ne mogu reci bas ni za 206 da je bio objektivniji...Luka mu je lepo predocio kako mogu i da stoje stvari.

Evo novih informacija:otisao sam danas majstoru koji je radio u ovlastenom servisu opelovom i onda i sam otvorio radionicu.

Ocitao je kod 31 i nista vise.

Nakon toga smo otkrili da vuce falsh vazduh iza regulatora vazduha napukla je guma,koju smo zalepili i posle toga se nije gasio,radio je normalno,lampica se ne pali sad ni na 7000 orbtaja,oseti se veca snaga kad se stisne gas,ne cima,trokira ili slicno!

Takodje smo videli da je puklo crevo za gorivo i da je prosipao gorivo okolo!Zato je najverovatnije potrosnja bila 16-17 l a ne nekih 12-13 po gradu normalne voznje.

Na zalost trebam menjati ceo set kvachila,jer hvata pred kraj i trese kad krece,tj oseti se kad saltas i dodajes mu gas a on ne prima,tj nema efekta.Taj set kosta 150e nov,i ruke za oko 5h posla oko 30-40e drugarski.

Kocnice su mi losije,trebam proveriti balans jer trese preko 80kmh,gume su mi protektirane pa trebam uzeti bolje,i to bi bilo to.

U sustini ce me sve izaci oko 300e.

Al cu posle imati ok masinu.

Sta ostatak ekipe misli?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa slusajte gospodo, trazite misljenja? Pa eto vam misljenje! To sto se ono vama ne svidja druga je stvar. Dalje, nema sta Luka da mi predocava situaciju, ili da mi objasnjava stvari, ja sam IMAO taj auto i ZNAM kakve sam ja probleme imao sa njime...Ako je Lukin primerak dosta bolji od te moje bivse bede, mogu samo da kazem da je jedna od retkih takvih, i da je izuzetak od generalnog pravila koje vaze za taj auto...Luka, sa uopste nisam ni rekao da su SVE krs samo da je VRLO tesko naci dobru i da je u 9 od 10 slucajeva to TOTALNI dres od auta. Nije tako? Pa hajde lepo kreni po oglasima, nadji Calibre koje se po njima prodaju, pa zaredaj da ih gledaj jednu po jednu...ako od 20 komada nadjes 2 dobre, skidam kapu. ABS-poznat problem, limarija-poznat problem (pogledaj na primer deo sasije gde se oslanjaju zadnje opruge, u 99% slucajeva su makar delimicno truli), hidropotiskivaci-poznat problem. Sta jos? Problemi sa ECU-om, problemi sa glavom (kasnije mozda i jeste ispravljeno, ali ovo i dalje ostaje problem koji je poznat na ovom motoru)...ovo za mene bas i nije imidz preterano pouzdanog auta...

@Bane:To sto se ljudi okrecu za njom kad sa 120 proletis kroz centar grada mozda i nema neke veze sa samim autom, vec sa cinjenicom sto sa 120 km/h proleces kroz centar grada??? Ako vec mislis da ostavljas taj auto, onda ako nista drugo saslusaj savete drugih ako ih vec ne uvazavas, sto je naravno takodje tvoje pravo...Po meni, jedina privlacna strana Calibre je cinjenica da lepo izgleda i to je to. Po SVAKOM drugom kriterijumu Vectra sa istim motorom je, po meni, sa stanovista bivseg vlasnika Calibre, DALEKO bolji izbor.

Vidi, sto se tice glave i dihtunga, gledao sam najmanje 15 (ali bez preterivanja toliko) Calibri, i SAMO DVE nisu imale problema sa glavom. To mi lici na reprezentativan uzorak...?

A to sto kazes da ce svaki auto posle nekog vremena da pocne da pravi probleme...pa naravno, stvar je u tome da Calibre, makar one sto se nalaze kod nas, nemaju reputaciju kao neki silno pouzdan auto, mada je za takav glas delimicno i zaluzan tretman koji ti auti dobijaju od vlasnika (preterano izivljavanje...). Na kraju krajeva, da je Calibra najobicnija Vectra u novom odelu, nista vise.

Eto pitao si sta ostatak ekipe misli, ja licno mislim, bazirano na sopstvenom (kao i par drugih) iskustava, da je taj auto, makar velika vecina onih koje se kod nas voze (cast izuzecima) totalna dreshina i da ne vredi ni pola tih para koje se traze za nju. Za iste pare uzmes Vectru sa tim motorom i jos 4x4...Toliko o MOM misljenju.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi 206, ti si predočio da si imao kalibru i da je to kršina. Logično je da se to, pošto se ne priča o tvom autu, može shvatiti kao priča u globalu. U svakom slučaju, sa mnogim konstatacijama se slažem. Kao što rekoh, ja ozbiljnijih problema sa motorom nemam tako da mi je taj deo problema sa njima, srećom, ostao nepoznat. Da je vektra u odelu, i to je tačno. :cold2: .... samo....mnooogo lepom odelu.

Ali, objasni mi jednu stvar: po čemu je bolje uzeti vektru sa istim tim motorom? Ne pričam o novcu već o tehnikalijama? Pa dobio si auto sa limarijom koja ne valja isto koliko i kalibrina sa istim tim motorom? Zašto onda nemati mnogo lepši auto...aerodinamičniji i sl?

Totalna drešina...pa opet pričaš u globalu. To što je većina tih auta razdrndana do te mere da zapravo nisu u voznom stanju iako ih ljudi voze ne znači da je auto sam po sebi kada izađe iz fabrike dreš i da čovek čiji je primerak na primer dobar i zahteva manja ulaganja da bude doveden u dobro stanje treba da proda istu jer....mnogo njih je dreš...kapiraš o čemu pričam. Ja moju ne bih prodao sad, nema šanse....u auto je mnogo novca uloženo i on je sada doveden sa tehničke strane u zaista odlično stanje. Problem je i što je u glavnom kupuju mladi ljudi koji onda shvate da održavanje nije ni malo jeftino (mada ništa skuplje od održavanja bilo kog drugog "velikog" auta sličnih godina) i onda škrtare na svakom delu...posle 3 godine takvog škrtarenja i moraš da dobiješ šklopociju koju se ne bi usudio da voziš preko 60...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da je calibra krs auto moja bi se odavno raspala..., prela je 260.000 a izgleda vise nego solidno, ko ne veruje ima slike pa neka vidi.

Sve zavisi od odrzavanja, nema tog auta koji ostaje u dobrom stanju sam od sebe, sve zavisi od vlasnika do vlasnika.

Kada bi svako po ps-u radio servis, svaki auto bi bio u super stanju, ali besparica i ovdasnje navike cine svoje.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Kupio sam OPEL CALIBRA  2.0 16V 110kw '91.god i momak od kog sam uzeo rece trosi 10-12l po gradu,medjutim meni izadje da po gradu za prvih 400km prosek potrosnje je 16L!!!Normalna voznja bez silovanja motora.Koliko trose Calibre ostalih ljudi na forumu,i moze li mi neko reci sta moze biti i sta da radim?!

P.S.Malo nemirno radi na leru,tj. sama pomalo turira.Mozda to ima neke veze.

otprilike taj decko od koga si kupio nije te slagao...toliko trosi,a povecan ti je ocigledno ler gas sto moze da poveca potrosnju maximum 1l ali 5l tesko...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
otprilike taj decko od koga si kupio nije te slagao...toliko trosi,a povecan ti je ocigledno ler gas sto moze da poveca potrosnju maximum 1l ali 5l tesko...

Ako nisi video, covek je rekao da mu je crevo bilo probuseno i da je tu curelo gorivo!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0