Find us on Google+

Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google Sign In
  • Create Account
Welcome to Tuning & Styling Forum Srbija
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!

Velika potrosnja goriva


Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!


  • Please log in to reply
20 replies to this topic

#1
Guest_Bane Calibra_*

Guest_Bane Calibra_*
  • Guests
  • thanks

Kupio sam OPEL CALIBRA 2.0 16V 110kw '91.god i momak od kog sam uzeo rece trosi 10-12l po gradu,medjutim meni izadje da po gradu za prvih 400km prosek potrosnje je 16L!!!Normalna voznja bez silovanja motora.Koliko trose Calibre ostalih ljudi na forumu,i moze li mi neko reci sta moze biti i sta da radim?!
P.S.Malo nemirno radi na leru,tj. sama pomalo turira.Mozda to ima neke veze.
  • 0

#2
Darko

Darko
  • Stage: Extreme
  • 1,031 posts
  • thanks
  • Location:Beograd
  • Interests:sve po malo
  • Automobil / Model Telefona:GOLF 1
da li auto cima, trese, slabo vuce, ne prima dobro gas itd ako je to proveri pumpu za benzin.
  • 0
odbacite kučiće i mačiće i gajite prasiće!

#3
yuguar

yuguar

    Replacement for displacement is BOOST

  • Stage: Extreme
  • 740 posts
  • 0 thanks
  • Location:Zemun
  • Interests:Tuning......INTERCOOLED TURBO je zakon :)
  • Automobil / Model Telefona:punto 1372 ccm
Kad sam auto (ugrejan) menja broj obrtaja najcesce je neispravan ili prljav ventil za regulaciju ler gasa..uzevsi u obzir da su dizne ciste ,regulator pritiska goriva odrzava isti na potrebnoj vrednosti i da je pumpa ok.
Druga stvar je zaprljan filter vazduha i/ili zaprljan maf senzor nekim necistocama ako se vozi neki kn panel ili pecurka filter.
Treca stvar je senzor temperature rashladne tecnosti ili davac polozaja ugla leptira gasa.
Obzirom da se desavaju ove dve stvari trosi i radi nemirno jedan ili vise od ta tri su u pitanju-prvo proveri filter on je najcesci uzrok obe pojave u isto vreme.
A sama potrosnja ima veze dosta sa tvojom nogom.
  • 0

#4
zux

zux
  • Stage: Customizer
  • 463 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Opel Vectra GT, Opel VectraB 1.8 16v
slažem se sa yuguarom
1. regulator ler gasa (ako ti broj obrtaja pomalo varira pogotovo kad je hladan auto i ako se ponekad guši i trza)
2. temperaturni davač (kod tih motora poznat kao plavi davač -ako ti npr. odjednom digne broj obrtaja u leru sa 800 na 1500 i nakon nekog vremena opet vrati u normalu)
3. ipak proveri dizne i sistem za ubrizgavanje
  • 0

#5
Guest_Bane Calibra_*

Guest_Bane Calibra_*
  • Guests
  • 0 thanks
Filter vazduha je extra!Moja noga je nezna na gasu.Auto cesto cima i trza kad naglo skinem nogu s gasa...I nekad kad ga zaletim i nezno povucem nogu s gasa prodje normalno 20m i pocne da trza par sekundi i onda normalno radi...Kad je hladan imam manje tih problema nego kad se zagreje.Desava se i da nece da upali zagrejan kad npr stanem na 5min negde.
Na istom autu imam i problem s kocnicama ali samo neposredno kad ga upalim,desava se da pri okretanju na parkingu ili sl kad milim i stisnem kocnicu zakrci pod nogom odbija da koci.Mozda mu je potrebno malo vremena da podigne ulje ili sl u kocionom sistemu...Inace ima diskove na sva 4...
A tacno je i da cima,trese,gubi snagu itd...Najpre mislim da je u pitanju paljenje i ubrizgavanje...
  • 0

#6
Milos NS

Milos NS
  • Stage: Customizer
  • 64 posts
  • thanks
  • Location:Novi Sad
  • Automobil / Model Telefona:Toyota Celica 2.0 4x4 Turbo
To za kocnice, ako ti krci pod nogom, sve mi se cini da moze biti da discovi nisu OK. Nek ti majstor pogleda pa ako treba na strug da malo izravna.

Oko cimanja na malim obrtajima obavezno dizne proveri.
  • 0

#7
yuguar

yuguar

    Replacement for displacement is BOOST

  • Stage: Extreme
  • 740 posts
  • 0 thanks
  • Location:Zemun
  • Interests:Tuning......INTERCOOLED TURBO je zakon :)
  • Automobil / Model Telefona:punto 1372 ccm
Prodaj auto ! ako se ne varam imas i problem sa cut-out om na 4000 rpm...auto pun problema.

To sa kocenjem vrlo moguce da je otisla abs pumpa...identicni simptomi kod ortaka na fordu...pali abs pri najblazem kocenju.Mozda je do senzora mozda do pumpe...nimalo jeftino.
Ako je filt u redu onda ventil lera,senzor temperature vode,dizne,regul pritiska goriva.
Nema tu puno price sta je kako je.Od ciscenja dizni samo ce da mu bude bolje...uradi to odma.Prekontrolisi pritisak goriva i ventil lera pa se onda javi.Nema vise svrhe da se nagadja.
  • 0

#8
Guest_Bane Calibra_*

Guest_Bane Calibra_*
  • Guests
  • 0 thanks
Sto se tice te temperature vode...Posle svake voznje se iz posude gde se sipa voda cuje sustanje kao da voda lagano vri i to na momente.A kazaljka za temp pokazuje ok temp....
Ma sanse nema da ga prodam!Uzeo sam ga jako povoljno,covi bila frka za repa,tako da sad imam prostora i srediti te mogu reci sitnice pod haubom.Koliko se krecu calibre iz 91 2.0 16v u SCG?
  • 0

#9
sri98

sri98

    2 FAST 4 U

  • Stage: Extreme
  • 912 posts
  • thanks
  • Location:Republic of Konjarnik
  • Automobil / Model Telefona:VTI

sad imam prostora i srediti te mogu reci sitnice pod haubom.


Ako mu fali to sto je yuguar detektovao, onda bas i nisu sitnice. Bolje ga prodaj i uzmi neki u normalnijem stanju. Neces izgubiti jer kazes da si ga pazario povoljno, a imas najavu "lepog zezanja".
  • 0

#10
Milos NS

Milos NS
  • Stage: Customizer
  • 64 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Sad
  • Automobil / Model Telefona:Toyota Celica 2.0 4x4 Turbo
Slazem se sa kolegama. Yuguar mu dodje nesto kao Internista za kola. Sto se meni tice nikad nije pogresio u dijagnozi :)
  • 0

#11
Guest_206_*

Guest_206_*
  • Guests
  • 0 thanks
Ja sam imao Calibru 2.0 16v. ospode boze kakva krshina...zao mi je ali je tako... Od ABS-a preko lampica za ECU, stucanja, polurazvaljene limarije, trulezi, zveketavih podizaca ventila, crknute glave i dihtunga...ajoj. Jedva sam cekao da joj vidim ledja. Popravim jedno, nesto drugo pfffft...gecrkt.

Otarasi se bede, prijateljski savet. 99% tih auta su daaaavno prosle svoje najbolje godine, i one koje vrede nesto NIKAKO ne mogu da se nadju za male pare...
  • 0

#12
luka.l

luka.l
  • Stage: Extreme
  • 1,942 posts
  • thanks
  • Location:Beograd put
  • Interests:Friziranje motora, Elektrotehnika, ronjenje...
  • Automobil / Model Telefona:Zastava 750LE, Opel Zafira 2.0Di, Opel Calibra 2.0i 16v.
Hm. Sve su to, istina, tipicni problemi sa tim kolima, ali je sve pitanje održavanja. Ja sam imao masu tih problema, ali kada se auto održava kako valja i kada se ono što ne radi zameni, tih problema...pazi sad....nema!?

Moja kalibra kad je uzeta prešla je tik iznad 200 000. Ler gas na maltene 1500 obrtaja, radna temperatura 100 stepeni! :( Gas na leru radi gore dole...nenormalno. E sad....logika kupovine je bila da je najvažnije naći onu koja je limarijski u odličnom stanju pošto je to i najveći problem.

polurazvaljene limarije, trulezi

<{POST_SNAPBACK}>


E sad to što je tvoja bila poluraspadnuta ne znači da je i Kizina, Banetova i moja pobogu. :) Međutim, ispostavilo se da je i motor (ne mislim na agregate već kompresiju, potrošnju ulja i sl.) u izuzetnom stanju. Super....motor radi kao kanta...pravac servis.

Zamenjena je benzinska pumpa (veća investicija, nije baš jeftino u poređenju sa zastavinom... :D) kao i gomila nekih sitnih gluposti koje nisu skupe ali su "pain in the ***". Naravno, zupčasti i španer i sl. E sad, "metnuta" je na računar i koliko sam primetio (tad me nije preterano interesovalo "kako") čovek je pomoću računara smanjio ler gas na normalan kao i radnu temperaturu. Od tada temperatura NI PRI KAKVIM uslovima eksploatacije nije presla 90 stepeni. Elem, nedavno je zamenjen i ALTERNATOR i problem mirnoće na leru se rešio?! :D Nije mi baš najjasnije, ali je tako...

zveketavih podizaca ventila

<{POST_SNAPBACK}>


Ti podizači ventila zveketavi su na svim tim motorima (mislim na te opelove c20xe, verovatno i drugim tog tipa) i na žalost normalna su pojava. E sad, istina, čuju se samo dok je hladan motor, ali ne znače i neispravnost. Pitanje je samo da li ti to smeta...

Od ABS-a...

<{POST_SNAPBACK}>


Za ABS se slažem da je boljka, ali je boljka starijih modela. Kod novih je taj problem koliko sam imao prilike da se raspitam rešen. Na žalost, mi imamo ovu sa boljkom...Vedran je iskusio šta može da se desi kad isti otkaže. Bane, to što papučica odbija poslušnost tipično je za abs i problem može da bude i u senzorima ali i u pumpi. Senzori su oko 30 evra, a pumpa ne znam koliko je.

Nek ti majstor pogleda pa ako treba na strug da malo izravna.

:D Nemam reči...igrati se na strugu kod nekog dunđera sa diskovima auta koji ima 1300 kg i kako hoćeš ide preko 200...

Ja sam imao Calibru 2.0 16v. ospode boze kakva krshina...zao mi je ali je tako... Od ABS-a preko lampica za ECU, stucanja, polurazvaljene limarije, trulezi, zveketavih podizaca ventila, crknute glave i dihtunga...ajoj. Jedva sam cekao da joj vidim ledja. Popravim jedno, nesto drugo pfffft...gecrkt.

<{POST_SNAPBACK}>


Ej bre...prijatelju, pa tvoja je bila KRŠ ali to nikako ne znači da su i druge. To već rekoh. Pa nema svaka kalibra "razvaljenu glavu i dihtung"? Ne liče mi na tebe ovi komentari...nisam znao da si tol'ko uzbuđen oko ušća :) Moja i posle 22x xxx kilometara ima blok i glavu u odličnom stanju i jede ulja manje nego što je fabrika propisala, a nije otvarana. Za problem glava sam čuo, ali isto tako mislim da je to bio problem prvih serija. Posle je ako se ne varam cosworth (ne ovaj naš :P) preuzeo proizvodnju glava i taj problem je rešen. Tako sam nešto čitao na clubcalibra.com forumu.

Otarasi se bede, prijateljski savet. 99% tih auta su daaaavno prosle svoje najbolje godine, i one koje vrede nesto NIKAKO ne mogu da se nadju za male pare...

<{POST_SNAPBACK}>


Pa svaki auto će kad tad da uđe u godine kad su ga "prošle". I tvoja 206ica će za deset godina da bude u deset puta lošijem stanju nego što je sad (ili 20...zavisi da li će savetodavni tim sa cannon-a da odradi posao valjano ili ne. :D ). Da se ima para za nova kola, da li misliš da bi se vozila ona stara 14 godina?

Poenta moje priče je: kada se auto redovno NE ODRŽAVA posle 14 godina mora da bude u relativno lošem stanju. Sve se da srediti i mislim da stvar ne mora da bude tako crna. Ako se ispostavi da jeste, poslušaj yuguarov i Saletov savet ali nemoj prerano da odustaneš. Ja nisam pa sada imam tu kalibru koju sam želeo i to u stanju u kakvom sam želeo da bude.

E, a što se potrošnje tiče, za neverne tome, evo danas sa kevom sipah 38 litara na pređenih 375 km. :) ....njene vožnje... :lol:
  • 0

#13
dekii

dekii
  • Stage: Customizer
  • 102 posts
  • 0 thanks

Sto se tice te temperature vode...Posle svake voznje se iz posude gde se sipa voda cuje sustanje kao da voda lagano vri i to na momente.A kazaljka za temp pokazuje ok temp....
Ma sanse nema da ga prodam!Uzeo sam ga jako povoljno,covi bila frka za repa,tako da sad imam prostora i srediti te mogu reci sitnice pod haubom.Koliko se krecu calibre iz 91 2.0 16v u SCG?

<{POST_SNAPBACK}>


Ovo ti je predznak da ti je dihtung na glavi probio tako da gura kompresiju u sistem za hladjenje.
Na pocetku nije opasno ali postepeno ce ti mesati ulje i vodu pa ces morati da ga menjas. Ovo isto moze da uzrokuje povremeno secanje

Pozdrav,
  • 0

#14
Guest_Bane Calibra_*

Guest_Bane Calibra_*
  • Guests
  • 0 thanks
Auto uopste nije krs!Limarija joj je u boljem stanju nego mnogim 6,7 god mladjim autima!Odoh srediti tih par stvari,zameniti sto treba,zategnuti gde curi,i bice kao nova!Ja sam je platio nekih 800e ispod cene i nije mi zao uloziti i 1000e u nju da dodje u full stanje!
Za autom se okrecu svi i kad je parkiran a kamo li kad ga kroz Glavnu ulicu u BL(duga nekih 300m) proteram 120km/h u sred bela dana!
Necu odustati!
Da imam para kupio bih novu tigru cabrio ili sl,a ne 14god star auto.
Danas u perionici cova vozi novu lagunu 2.2 i mene ispituje o mom autu,kolko ide,sta-kako,kaze sportski extra auto ovo ono...
Jedva sam docekao Calibru i vi me sad sa tim nadrkanim autima obeshrabrujete i kazete da je krs i da ga prodam!
Hvala na podrsci!
Poz!
  • 0

#15
sri98

sri98

    2 FAST 4 U

  • Stage: Extreme
  • 912 posts
  • thanks
  • Location:Republic of Konjarnik
  • Automobil / Model Telefona:VTI

Jedva sam docekao Calibru i vi me sad sa tim nadrkanim autima obeshrabrujete i kazete da je krs i da ga prodam!
Hvala na podrsci!
Poz!

<{POST_SNAPBACK}>


Tvoj prvi post je glasio:

Kupio sam OPEL CALIBRA 2.0 16V 110kw '91.god i momak od kog sam uzeo rece trosi 10-12l po gradu,medjutim meni izadje da po gradu za prvih 400km prosek potrosnje je 16L!!!Normalna voznja bez silovanja motora.Koliko trose Calibre ostalih ljudi na forumu,i moze li mi neko reci sta moze biti i sta da radim?!
P.S.Malo nemirno radi na leru,tj. sama pomalo turira.Mozda to ima neke veze.


Znaci, trazio si misljenja ostatka populacije na forumu, pa kada ti je vecina savetovala da ga prodas jer imas velike troskove u najavi, ironicno se zahvaljujes na podrsci jer ti se odgovori nisu svideli.

Tvoje je pravo da trazis misljenje drugih ljudi, kao sto je i tvoje pravo da ta misljenja i predloge ne uvazis. Ali, ako si pitao, nemoj se buniti sto ti se odgovori nisu svideli.

Kako god bilo, radi sa Calibrom sta hoces:, prodaj je, popravljaj, zapali.... ili sta vec, ali znaj da si sve odgovore dobio sa dobrom namerom, svideli se oni tebi ili ne.

Pozdrav, i javi nam rezultate.
  • 0

#16
Guest_Bane Calibra_*

Guest_Bane Calibra_*
  • Guests
  • 0 thanks
Pa ok,mozda sam malo bio subjektivan ali ne mogu reci bas ni za 206 da je bio objektivniji...Luka mu je lepo predocio kako mogu i da stoje stvari.
Evo novih informacija:otisao sam danas majstoru koji je radio u ovlastenom servisu opelovom i onda i sam otvorio radionicu.
Ocitao je kod 31 i nista vise.
Nakon toga smo otkrili da vuce falsh vazduh iza regulatora vazduha napukla je guma,koju smo zalepili i posle toga se nije gasio,radio je normalno,lampica se ne pali sad ni na 7000 orbtaja,oseti se veca snaga kad se stisne gas,ne cima,trokira ili slicno!
Takodje smo videli da je puklo crevo za gorivo i da je prosipao gorivo okolo!Zato je najverovatnije potrosnja bila 16-17 l a ne nekih 12-13 po gradu normalne voznje.
Na zalost trebam menjati ceo set kvachila,jer hvata pred kraj i trese kad krece,tj oseti se kad saltas i dodajes mu gas a on ne prima,tj nema efekta.Taj set kosta 150e nov,i ruke za oko 5h posla oko 30-40e drugarski.
Kocnice su mi losije,trebam proveriti balans jer trese preko 80kmh,gume su mi protektirane pa trebam uzeti bolje,i to bi bilo to.
U sustini ce me sve izaci oko 300e.
Al cu posle imati ok masinu.
Sta ostatak ekipe misli?
  • 0

#17
Guest_206_*

Guest_206_*
  • Guests
  • thanks
Pa slusajte gospodo, trazite misljenja? Pa eto vam misljenje! To sto se ono vama ne svidja druga je stvar. Dalje, nema sta Luka da mi predocava situaciju, ili da mi objasnjava stvari, ja sam IMAO taj auto i ZNAM kakve sam ja probleme imao sa njime...Ako je Lukin primerak dosta bolji od te moje bivse bede, mogu samo da kazem da je jedna od retkih takvih, i da je izuzetak od generalnog pravila koje vaze za taj auto...Luka, sa uopste nisam ni rekao da su SVE krs samo da je VRLO tesko naci dobru i da je u 9 od 10 slucajeva to TOTALNI dres od auta. Nije tako? Pa hajde lepo kreni po oglasima, nadji Calibre koje se po njima prodaju, pa zaredaj da ih gledaj jednu po jednu...ako od 20 komada nadjes 2 dobre, skidam kapu. ABS-poznat problem, limarija-poznat problem (pogledaj na primer deo sasije gde se oslanjaju zadnje opruge, u 99% slucajeva su makar delimicno truli), hidropotiskivaci-poznat problem. Sta jos? Problemi sa ECU-om, problemi sa glavom (kasnije mozda i jeste ispravljeno, ali ovo i dalje ostaje problem koji je poznat na ovom motoru)...ovo za mene bas i nije imidz preterano pouzdanog auta...

@Bane:To sto se ljudi okrecu za njom kad sa 120 proletis kroz centar grada mozda i nema neke veze sa samim autom, vec sa cinjenicom sto sa 120 km/h proleces kroz centar grada??? Ako vec mislis da ostavljas taj auto, onda ako nista drugo saslusaj savete drugih ako ih vec ne uvazavas, sto je naravno takodje tvoje pravo...Po meni, jedina privlacna strana Calibre je cinjenica da lepo izgleda i to je to. Po SVAKOM drugom kriterijumu Vectra sa istim motorom je, po meni, sa stanovista bivseg vlasnika Calibre, DALEKO bolji izbor.

Vidi, sto se tice glave i dihtunga, gledao sam najmanje 15 (ali bez preterivanja toliko) Calibri, i SAMO DVE nisu imale problema sa glavom. To mi lici na reprezentativan uzorak...?

A to sto kazes da ce svaki auto posle nekog vremena da pocne da pravi probleme...pa naravno, stvar je u tome da Calibre, makar one sto se nalaze kod nas, nemaju reputaciju kao neki silno pouzdan auto, mada je za takav glas delimicno i zaluzan tretman koji ti auti dobijaju od vlasnika (preterano izivljavanje...). Na kraju krajeva, da je Calibra najobicnija Vectra u novom odelu, nista vise.

Eto pitao si sta ostatak ekipe misli, ja licno mislim, bazirano na sopstvenom (kao i par drugih) iskustava, da je taj auto, makar velika vecina onih koje se kod nas voze (cast izuzecima) totalna dreshina i da ne vredi ni pola tih para koje se traze za nju. Za iste pare uzmes Vectru sa tim motorom i jos 4x4...Toliko o MOM misljenju.
  • 0

#18
luka.l

luka.l
  • Stage: Extreme
  • 1,942 posts
  • thanks
  • Location:Beograd put
  • Interests:Friziranje motora, Elektrotehnika, ronjenje...
  • Automobil / Model Telefona:Zastava 750LE, Opel Zafira 2.0Di, Opel Calibra 2.0i 16v.
Pazi 206, ti si predočio da si imao kalibru i da je to kršina. Logično je da se to, pošto se ne priča o tvom autu, može shvatiti kao priča u globalu. U svakom slučaju, sa mnogim konstatacijama se slažem. Kao što rekoh, ja ozbiljnijih problema sa motorom nemam tako da mi je taj deo problema sa njima, srećom, ostao nepoznat. Da je vektra u odelu, i to je tačno. :cold2: .... samo....mnooogo lepom odelu.

Ali, objasni mi jednu stvar: po čemu je bolje uzeti vektru sa istim tim motorom? Ne pričam o novcu već o tehnikalijama? Pa dobio si auto sa limarijom koja ne valja isto koliko i kalibrina sa istim tim motorom? Zašto onda nemati mnogo lepši auto...aerodinamičniji i sl?

Totalna drešina...pa opet pričaš u globalu. To što je većina tih auta razdrndana do te mere da zapravo nisu u voznom stanju iako ih ljudi voze ne znači da je auto sam po sebi kada izađe iz fabrike dreš i da čovek čiji je primerak na primer dobar i zahteva manja ulaganja da bude doveden u dobro stanje treba da proda istu jer....mnogo njih je dreš...kapiraš o čemu pričam. Ja moju ne bih prodao sad, nema šanse....u auto je mnogo novca uloženo i on je sada doveden sa tehničke strane u zaista odlično stanje. Problem je i što je u glavnom kupuju mladi ljudi koji onda shvate da održavanje nije ni malo jeftino (mada ništa skuplje od održavanja bilo kog drugog "velikog" auta sličnih godina) i onda škrtare na svakom delu...posle 3 godine takvog škrtarenja i moraš da dobiješ šklopociju koju se ne bi usudio da voziš preko 60...
  • 0

#19
dintel011

dintel011
  • Stage: Customizer
  • 89 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd, Vidikovac
  • Automobil / Model Telefona:Opel Calibra 2.0i 8V
Da je calibra krs auto moja bi se odavno raspala..., prela je 260.000 a izgleda vise nego solidno, ko ne veruje ima slike pa neka vidi.
Sve zavisi od odrzavanja, nema tog auta koji ostaje u dobrom stanju sam od sebe, sve zavisi od vlasnika do vlasnika.
Kada bi svako po ps-u radio servis, svaki auto bi bio u super stanju, ali besparica i ovdasnje navike cine svoje.
  • 0

#20
Guest_sokisole_*

Guest_sokisole_*
  • Guests
  • 0 thanks

Kupio sam OPEL CALIBRA  2.0 16V 110kw '91.god i momak od kog sam uzeo rece trosi 10-12l po gradu,medjutim meni izadje da po gradu za prvih 400km prosek potrosnje je 16L!!!Normalna voznja bez silovanja motora.Koliko trose Calibre ostalih ljudi na forumu,i moze li mi neko reci sta moze biti i sta da radim?!
P.S.Malo nemirno radi na leru,tj. sama pomalo turira.Mozda to ima neke veze.

<{POST_SNAPBACK}>

otprilike taj decko od koga si kupio nije te slagao...toliko trosi,a povecan ti je ocigledno ler gas sto moze da poveca potrosnju maximum 1l ali 5l tesko...
  • 0

#21
shone190

shone190
  • Stage: Extreme
  • 527 posts
  • thanks
  • Location:Beograd
  • Interests:Bodybuilding
  • Automobil / Model Telefona:Kadett GSI 16V 20XEJ

otprilike taj decko od koga si kupio nije te slagao...toliko trosi,a povecan ti je ocigledno ler gas sto moze da poveca potrosnju maximum 1l ali 5l tesko...

<{POST_SNAPBACK}>

Ako nisi video, covek je rekao da mu je crevo bilo probuseno i da je tu curelo gorivo!
  • 0
Pontiac Firebird GTA 5733ccm, Opel Kadett GSI 2.0 16V



Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!



1 user(s) are browsing this forum

0 members, 0 guests, 0 anonymous users


    Google (1)
ExactSeek: Relevant Web Search