Find us on Google+

Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google Sign In
  • Create Account
Welcome to Tuning & Styling Forum Srbija
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Turbina sa Dizela na Benzinca


Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!


  • This topic is locked This topic is locked
41 replies to this topic

#1
BojanGTi

BojanGTi
  • Stage: Stock
  • 5 posts
  • 0 thanks
  • Automobil / Model Telefona:Golf II

zna li neko dali moze da radi turbina od dizela na benz. i kako da odradim ulaz na haubi kao sto ima tijana na vektri ili ko to radi




prebaceno iz Stylinga u Tuning
Glogi

  • 0

#2
Uros Piperski

Uros Piperski
  • Stage: Customizer
  • 465 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Interests:Trkacki motori sus
  • Automobil / Model Telefona:Dedra 1.8 karavan
    NSU
Moze da radi. Kako i koliko, to je vec pitanje. Dizeli imaju mnogo manju temperaturu izduvnih gasova od benzinaca.
  • 0

#3
Nenad

Nenad
  • Stage: Customizer
  • 447 posts
  • 0 thanks
  • Location:011-7(495)
  • Interests:kola,hi-fi,psi
  • Automobil / Model Telefona:VW Passat 3B5-V6,4Motion,Supercharged
Uros je u pravu.
Problem sa temperaturom ako se pojavi moze da se delimicno ili potpuno resi sa umotavanjem turbine u termoizolacioni materijal. Neke firme prave gotove navlake od elasticnih termoizolacionih materijala za razne tipove turbina.
  • 0
Speed costs money. How fast do you want to go?

#4
Darko

Darko
  • Stage: Extreme
  • 1,031 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Interests:sve po malo
  • Automobil / Model Telefona:GOLF 1
malo da se nadovezem na temu.
kako se krecu cene polovnih turbina od golfa 2 TD, una turba, ranoa 5 turbo itd?
  • 0
odbacite kučiće i mačiće i gajite prasiće!

#5
BojanGTi

BojanGTi
  • Stage: Stock
  • 5 posts
  • 0 thanks
  • Automobil / Model Telefona:Golf II

malo da se nadovezem na temu.
kako se krecu cene polovnih turbina od golfa 2 TD, una turba, ranoa 5 turbo itd?

<{POST_SNAPBACK}>



nemam pojma ja sam je dobio za dz.
  • 0

#6
bata

bata
  • Banned
  • 10,239 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:Tokio
  • Interests:Cice, cice, cice, cice, cice, karatistkinje (samo sa crnim pojasom), cice i poneki auto :D
za golfa 2 td je 300 jevreja nova iz švabije da ti donesu, a i ove su verovatno tako nešto pošto imajuu sličan kapacitet.

Pa može svakako da dođe turbina od dizela na benzinca ali mora da dođe mnogo veći intercooler i verovatni neki veliki usisnik za hlađanje na haubi!
  • 0

#7
gx-x

gx-x
  • Stage: Customizer
  • 257 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Sad
  • Interests:dizajn, zene, muzika, kola...
  • Automobil / Model Telefona:Vectra B 1.7TD
Tijana nema turbinu, vectra 2.0 DI .
  • 0

#8
yuguar

yuguar

    Replacement for displacement is BOOST

  • Stage: Extreme
  • 740 posts
  • 0 thanks
  • Location:Zemun
  • Interests:Tuning......INTERCOOLED TURBO je zakon :)
  • Automobil / Model Telefona:punto 1372 ccm
Tijanina Vectra ima turbinu na motoru.
Onaj usis na haubi je Mitsu EVO replica ima da se kupi od plexija ili plastike i samo se lepi na haubu.
Turbina sa dizela moze na benzinca.Turbo kompresor ne bi trebalo da ima razlike u konstrukciji(nisam toliko upucen u dizele) najbitniji podatci su velicina turbinskog kola ,kompresorskog i pritisak punjenja ili saznati tzw flow chart za tu turbinu pa je preprviti tj napraviti hibrida.Ugradnja turbine na atmosferski motor nije zamena filtera...posao je obiman i potrebni su propisni zahvati na motoru kako mehanicki tako elektronski.
  • 0

#9
cosworth

cosworth
  • Stage: Extreme
  • 1,975 posts
  • 0 thanks
  • Location:BG
  • Automobil / Model Telefona:Yugo
http://idata4.networ...opic.php?t=1190
  • 0
XXX

#10
yuguar

yuguar

    Replacement for displacement is BOOST

  • Stage: Extreme
  • 740 posts
  • 0 thanks
  • Location:Zemun
  • Interests:Tuning......INTERCOOLED TURBO je zakon :)
  • Automobil / Model Telefona:punto 1372 ccm
I ? Sta s tim ? :lol: :) :) i to je celo strucno objasnjenje na tu temu..zasto kako ...Sigurno je da ne moze direktno da se usrafi sto sam i rekao ali da se pravi neki hibrid ne vidim zasto ne bi moglo.
  • 0

#11
cosworth

cosworth
  • Stage: Extreme
  • 1,975 posts
  • 0 thanks
  • Location:BG
  • Automobil / Model Telefona:Yugo
Pa nisam ni rekao da ne moze ili moze, samo sam se setio da sam slicnu raspravu vec citao, pa sam hteo to da podelim sa onima koji to nisu vec videli.
  • 0
XXX

#12
Guest_mala maja_*

Guest_mala maja_*
  • Guests
  • 0 thanks
razlika u turbinama je sto novije turbine za dizele imaju varijadilna peraja da bi smanjili turbo udare i drugacija je konstrukcija pogoskog propelera tako da vec ima efekta na nizem broju obrtaja
  • 0

#13
chela

chela

    Diesel, petrol... just TURBO, and over 150 bhp!!!

  • Stage: Extreme
  • 770 posts
  • thanks
  • Location:B.Bgd
  • Interests:kola, kola, i samo kola
  • Automobil / Model Telefona:Punto II JTD, Audi A6
E koliki je to posao... meni za ugradnju vece turbine kazu da mora da se premapira ceo sistem, od usisa, izduva, ubrizgavanja, paljenja. IIIIIIIIIIIIIIIIII koliko kosta samo to... 300e. A tebi su pored ovog potrebni jos i: turbina 300(kako rece bata), izduvna grana, nov cip(mlogo, ako je za injection), i jos masa sitnica, tako da se ne isplati cimati se oko togaa, sve to zbog jeb**nih 30-40 ks. Eeee druga je prica za benzince jer je veca snaga u pitanju, a i mogu da povrate pare :blink: RACE :lol: Stavi sve to na papir, pa ces dobiti cifru novog motora 2.0 GTI 16v, ili vr6, ako radis za sebe, neznam za koja kola.


POZ

Edited by chela, 04 June 2005 - 12:44 AM.

  • 0
Xtreme power

#14
gx-x

gx-x
  • Stage: Customizer
  • 257 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Sad
  • Interests:dizajn, zene, muzika, kola...
  • Automobil / Model Telefona:Vectra B 1.7TD
e pa jbg. kad tako gledas, stavi cifru na papir, prodaj auto i kupi neku yamahu od 1100cc i vozi se 300km/h za male pare...

PS. kamo srece da se dobije 30-40ks dodavanjem turbine na dizela, dobices MOZDA 15ks :blink:

E sad jeste cimanje ugradnja turbine i to sve, ali ja je vec imam ugradjenu pa kontam da dodam intercooler posto ce dodati jos dosta kiseonika u proces sagorevanja i to ima prednosti

1. ako normalno vozis auto, manje ce trositi posto je vece iskoriscenje dizela
2. Manje dimi
3. Lakse radi
4. Bolje vuce i dobije na KS.

E sad ono sto mene zanima je:

GDE SE I KAKO TO BUDZI !? Jel ima neko makar fotku intercooler turbo motora ?!

Edited by gx-x, 04 June 2005 - 12:55 AM.

  • 0

#15
yuguar

yuguar

    Replacement for displacement is BOOST

  • Stage: Extreme
  • 740 posts
  • 0 thanks
  • Location:Zemun
  • Interests:Tuning......INTERCOOLED TURBO je zakon :)
  • Automobil / Model Telefona:punto 1372 ccm
4 gx-x :

Citas li ti ista po forumu !!??? U drugoj temi si postavio isto pitanje i dobio odgovor i sliku kako to izgleda !!

Link

P.S Yamaha ili koja god zujalica nova 12 000 eur ili u ok stanju je min 8000 eura tako da nije ni malo dzabe voziti se 300.
  • 0

#16
gx-x

gx-x
  • Stage: Customizer
  • 257 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Sad
  • Interests:dizajn, zene, muzika, kola...
  • Automobil / Model Telefona:Vectra B 1.7TD
@yuguar:

Izvini, citam po forumu ali zadnja dva dana forum cesto ne radi pa mi linkovi sa "odgovorima na temu" ne rade, a posto ucestvujem u desetak tema tesko mi je da se setim gde sam tacno sta video/napisao itd. pogotovo sto pored ovoga ucestvujem na jos 6 foruma, pa je pretpostavljas, to sve malko teze pratiti i zahteva puno vremena, sto ce reci kad forum zeza i ne mogu da otvorim link iz e-maila = nema sanse da se setim gde/sta/kako :blink:

Hvala ti mnogo na slici i svemu, pomogao si mi dosta.

PS. Sto se zujalica tice, imam 3 drugara koji se loze na to kupuju/prodaju itd. pa ako neces da te neko pljacka sa 8.000e za polovan motor - javi :lol: Ja se licno ne razumem u to...
  • 0

#17
KRVOLOK

KRVOLOK
  • Stage: Customizer
  • 134 posts
  • 0 thanks
  • Location:Gradiska
ja na Z101 imam turbinu od golfa III dizela.
Vozim ga preko godinu dana i tek neki dan mi je probila ulje i to se desilo na 9000 rpm.
Istina je da je temperatura malo veca ali nije nista strasno sve radi bez ikakvih umotavanja i hladjenja.Vazduh nije extra vruc i intercooler ga pristojno ohladi.

Dobra stvar dizelske turbine je sto gotovo da nema rupe jer je odmah pocinje brzo vrtjeti a losa stvar je da vec preko 5000 rpm dolazi do prilicnog opterecenja iste pa nije bas preprucljivo previse dugo forsiranje motora.

Ja sam imao mapu do 6000 rpm i nikad mi se nista nije desilo,kad sam prije par dana uradio remapiranje i prosirio mapu na 9000 rpm odmah za par kilometara "manijacke " voznje mi je puklo ulje u intercooler i usisnu granu.

Poenta je da na dizel turbini nema visokih obrtaja ali nema ni rupe kad na benzinskoj.
  • 0

#18
gx-x

gx-x
  • Stage: Customizer
  • 257 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Sad
  • Interests:dizajn, zene, muzika, kola...
  • Automobil / Model Telefona:Vectra B 1.7TD
moja se pali na 2500rpm (TD motor)
  • 0

#19
yuguar

yuguar

    Replacement for displacement is BOOST

  • Stage: Extreme
  • 740 posts
  • 0 thanks
  • Location:Zemun
  • Interests:Tuning......INTERCOOLED TURBO je zakon :)
  • Automobil / Model Telefona:punto 1372 ccm

moja se pali na 2500rpm (TD motor)

<{POST_SNAPBACK}>


Onda je zrela za servis :unsure: Na mom puntu 1.4 pocinje da puni na 2500 !
  • 0

#20
gx-x

gx-x
  • Stage: Customizer
  • 257 posts
  • 0 thanks
  • Location:Novi Sad
  • Interests:dizajn, zene, muzika, kola...
  • Automobil / Model Telefona:Vectra B 1.7TD
verovatno se nismo dobro razumeli, meni auto na 2500 obrtaja u drugoj brzini pocinje da ostavlja punta 1.4 iza sebe ;) Tako je oduvek i radio, tako da ne verujem da mu treba servis.
  • 0

#21
chela

chela

    Diesel, petrol... just TURBO, and over 150 bhp!!!

  • Stage: Extreme
  • 770 posts
  • 0 thanks
  • Location:B.Bgd
  • Interests:kola, kola, i samo kola
  • Automobil / Model Telefona:Punto II JTD, Audi A6
HA,HA!!! Meni turbina radi i kad nije upaljen ;)


POZ.
  • 0
Xtreme power

#22
Guest_mala maja_*

Guest_mala maja_*
  • Guests
  • 0 thanks
menice turbina da krene da puni sa 0,4 od 3200 a sa 0,9 5900 i tu ce over bast ventil da regulise dalje
  • 0

#23
PASHKE

PASHKE

    VENI VIDI VICI

  • Stage: Extreme
  • 614 posts
  • thanks
  • Location:Beograd
  • Interests:.....
  • Automobil / Model Telefona:Golf 4 1.9 TDI, Maserati Quattroporte

Onda je zrela za servis :huh: Na mom puntu 1.4 pocinje da puni na 2500 !

<{POST_SNAPBACK}>


@juguar, to je dizel a ne beznac, dizel turbine se i pale od 2500rpm, ista situcaija je i sa mojom fabiom 1.9tdi
  • 0

#24
yuguar

yuguar

    Replacement for displacement is BOOST

  • Stage: Extreme
  • 740 posts
  • 0 thanks
  • Location:Zemun
  • Interests:Tuning......INTERCOOLED TURBO je zakon :)
  • Automobil / Model Telefona:punto 1372 ccm
???? Pa zar nemaju one promenljivu geometriju lopatica bas da bi pocele da se vrte ranije,nemaju intercoolere znaci smanjen lag maximalno tj da bi se ranije osetio efekat punjenja...pre ce biti da mozda vi tek tad osetite efekat max boosta na 2500...pocnu one da zvizde mnogo ranije(bar ih ja cujem kad na semaforu pored mene krecu...nije ni krenuo a vec se cuje turbina) a na 2500 puni max i tad najbolje vuce...na benzincima se ne vrte do 2500...ma ionako su dizeli :huh: nis to ne valja :P
  • 0

#25
Guest_Daljac_*

Guest_Daljac_*
  • Guests
  • 0 thanks
Dobro prijatelju, di ima turbina za džabe, oću i ja jednu (jesi siguran da je ispravna) Da i još jedno pitanje. Na koji motor ti to misliš staviti?
  • 0



Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!



0 user(s) are browsing this forum

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

ExactSeek: Relevant Web Search