Welcome to Tuning Styling Forum Srbija

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Countdown until New Years!
Sign in to follow this  
Followers 0
BojanGTi

Turbina sa Dizela na Benzinca

42 posts in this topic

zna li neko dali moze da radi turbina od dizela na benz. i kako da odradim ulaz na haubi kao sto ima tijana na vektri ili ko to radi

prebaceno iz Stylinga u Tuning

Glogi

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uros je u pravu.

Problem sa temperaturom ako se pojavi moze da se delimicno ili potpuno resi sa umotavanjem turbine u termoizolacioni materijal. Neke firme prave gotove navlake od elasticnih termoizolacionih materijala za razne tipove turbina.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

za golfa 2 td je 300 jevreja nova iz švabije da ti donesu, a i ove su verovatno tako nešto pošto imajuu sličan kapacitet.

Pa može svakako da dođe turbina od dizela na benzinca ali mora da dođe mnogo veći intercooler i verovatni neki veliki usisnik za hlađanje na haubi!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tijanina Vectra ima turbinu na motoru.

Onaj usis na haubi je Mitsu EVO replica ima da se kupi od plexija ili plastike i samo se lepi na haubu.

Turbina sa dizela moze na benzinca.Turbo kompresor ne bi trebalo da ima razlike u konstrukciji(nisam toliko upucen u dizele) najbitniji podatci su velicina turbinskog kola ,kompresorskog i pritisak punjenja ili saznati tzw flow chart za tu turbinu pa je preprviti tj napraviti hibrida.Ugradnja turbine na atmosferski motor nije zamena filtera...posao je obiman i potrebni su propisni zahvati na motoru kako mehanicki tako elektronski.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ? Sta s tim ? :lol::):) i to je celo strucno objasnjenje na tu temu..zasto kako ...Sigurno je da ne moze direktno da se usrafi sto sam i rekao ali da se pravi neki hibrid ne vidim zasto ne bi moglo.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisam ni rekao da ne moze ili moze, samo sam se setio da sam slicnu raspravu vec citao, pa sam hteo to da podelim sa onima koji to nisu vec videli.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

razlika u turbinama je sto novije turbine za dizele imaju varijadilna peraja da bi smanjili turbo udare i drugacija je konstrukcija pogoskog propelera tako da vec ima efekta na nizem broju obrtaja

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

E koliki je to posao... meni za ugradnju vece turbine kazu da mora da se premapira ceo sistem, od usisa, izduva, ubrizgavanja, paljenja. IIIIIIIIIIIIIIIIII koliko kosta samo to... 300e. A tebi su pored ovog potrebni jos i: turbina 300(kako rece bata), izduvna grana, nov cip(mlogo, ako je za injection), i jos masa sitnica, tako da se ne isplati cimati se oko togaa, sve to zbog jeb**nih 30-40 ks. Eeee druga je prica za benzince jer je veca snaga u pitanju, a i mogu da povrate pare :blink: RACE :lol: Stavi sve to na papir, pa ces dobiti cifru novog motora 2.0 GTI 16v, ili vr6, ako radis za sebe, neznam za koja kola.

POZ

Edited by chela
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

e pa jbg. kad tako gledas, stavi cifru na papir, prodaj auto i kupi neku yamahu od 1100cc i vozi se 300km/h za male pare...

PS. kamo srece da se dobije 30-40ks dodavanjem turbine na dizela, dobices MOZDA 15ks :blink:

E sad jeste cimanje ugradnja turbine i to sve, ali ja je vec imam ugradjenu pa kontam da dodam intercooler posto ce dodati jos dosta kiseonika u proces sagorevanja i to ima prednosti

1. ako normalno vozis auto, manje ce trositi posto je vece iskoriscenje dizela

2. Manje dimi

3. Lakse radi

4. Bolje vuce i dobije na KS.

E sad ono sto mene zanima je:

GDE SE I KAKO TO BUDZI !? Jel ima neko makar fotku intercooler turbo motora ?!

Edited by gx-x
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

4 gx-x :

Citas li ti ista po forumu !!??? U drugoj temi si postavio isto pitanje i dobio odgovor i sliku kako to izgleda !!

Link

P.S Yamaha ili koja god zujalica nova 12 000 eur ili u ok stanju je min 8000 eura tako da nije ni malo dzabe voziti se 300.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

@yuguar:

Izvini, citam po forumu ali zadnja dva dana forum cesto ne radi pa mi linkovi sa "odgovorima na temu" ne rade, a posto ucestvujem u desetak tema tesko mi je da se setim gde sam tacno sta video/napisao itd. pogotovo sto pored ovoga ucestvujem na jos 6 foruma, pa je pretpostavljas, to sve malko teze pratiti i zahteva puno vremena, sto ce reci kad forum zeza i ne mogu da otvorim link iz e-maila = nema sanse da se setim gde/sta/kako :blink:

Hvala ti mnogo na slici i svemu, pomogao si mi dosta.

PS. Sto se zujalica tice, imam 3 drugara koji se loze na to kupuju/prodaju itd. pa ako neces da te neko pljacka sa 8.000e za polovan motor - javi :lol: Ja se licno ne razumem u to...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja na Z101 imam turbinu od golfa III dizela.

Vozim ga preko godinu dana i tek neki dan mi je probila ulje i to se desilo na 9000 rpm.

Istina je da je temperatura malo veca ali nije nista strasno sve radi bez ikakvih umotavanja i hladjenja.Vazduh nije extra vruc i intercooler ga pristojno ohladi.

Dobra stvar dizelske turbine je sto gotovo da nema rupe jer je odmah pocinje brzo vrtjeti a losa stvar je da vec preko 5000 rpm dolazi do prilicnog opterecenja iste pa nije bas preprucljivo previse dugo forsiranje motora.

Ja sam imao mapu do 6000 rpm i nikad mi se nista nije desilo,kad sam prije par dana uradio remapiranje i prosirio mapu na 9000 rpm odmah za par kilometara "manijacke " voznje mi je puklo ulje u intercooler i usisnu granu.

Poenta je da na dizel turbini nema visokih obrtaja ali nema ni rupe kad na benzinskoj.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

verovatno se nismo dobro razumeli, meni auto na 2500 obrtaja u drugoj brzini pocinje da ostavlja punta 1.4 iza sebe ;) Tako je oduvek i radio, tako da ne verujem da mu treba servis.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

???? Pa zar nemaju one promenljivu geometriju lopatica bas da bi pocele da se vrte ranije,nemaju intercoolere znaci smanjen lag maximalno tj da bi se ranije osetio efekat punjenja...pre ce biti da mozda vi tek tad osetite efekat max boosta na 2500...pocnu one da zvizde mnogo ranije(bar ih ja cujem kad na semaforu pored mene krecu...nije ni krenuo a vec se cuje turbina) a na 2500 puni max i tad najbolje vuce...na benzincima se ne vrte do 2500...ma ionako su dizeli :huh: nis to ne valja :P

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobro prijatelju, di ima turbina za džabe, oću i ja jednu (jesi siguran da je ispravna) Da i još jedno pitanje. Na koji motor ti to misliš staviti?

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0