• Announcements

    • TuningStyling

      Osnovna Pravila Foruma

      OSNOVNA PRAVILA FORUMA: Niko ne voli pravila i mi ne volimo da članove primoravamo na njih, ali da bi bili sigurni da će ovaj forum biti i ostati zanimljiv pročitajte nekoliko jednostavnih pravila koja očekujemo da poštujete! OBAVEŠTENJE ČLANOVIMA: Administratori i Moderatori kontrloišu sobe onako kako ih vidite i njihove odluke su konačne i neopozive. Oni će editovati i/ili izbrisati postove i/ili njihove delove da bi bili u skladu sa pravilima foruma. Kako Moderatori razumeju pravila foruma je samo na njima i sve zavisi od slučaja do slučaja. Njihova odluka je konačna. Ako mislite da je njihova odluka pogrešna, stavite sebi do znanja da oni ovo posmatraju kao treća strana i da svoje odluke sprovode na činjenicama, a ne emocijama. Protestvovanje protiv tih odluka neće doneti promenu. To vam može samo "doneti" upozorenje (warn). Spamovanje Administratora i Moderatora sa protestvovanjem u vezi postova koji edituju/pomeraju/brišu i zaključavaju može samo rezultirati upozorenjem (warnom). Novi članovi su dužni da se predstave u sobi "Novi članovi" najkasnije u roku od 7 dana od njihovog prvog prijavljivanja na Forum, ili će biti obrisani sa spiska članova bez prethodnog upozorenja. Savetujemo novim članovima da pre nego što počnu da šalju postove pretraže Forum samo zato što je neko već možda ranije odgovorio na ono što oni žele da pitaju. Time izbegavamo "dupliranje" tema i zaključavanje/brisanje ponovljenih. Da bi ste se registrovali na Forum, potrebno je da imate e-mail adresu kod nekog provajdera zato sto besplatne e-mail adrese (Hotmail/MSN, Yahoo, Gmail i slicni) ne mogu biti autorizovane! KAKO IZBEĆI UPOZORENJA (WARNove): Jednostavno! Vodite računa o sebi samima. Ako ste upozoreni jednom za povredu pravila, naučite nešto. Ako opet povredite pravila bićete još jednom upozoreni. Ako i dalje nastavite sa istim ponašanjem, to će dovesti do privremenog "udaljavanja" člana koji krši pravila (bann). Dok poštujete pravila biće sve u redu. NEMOJTE: - da se svađate i prepirete sa Moderatorima/Administratorima, - spamovati (slati vecu količinu beskorisnih postova) forum, - da se svađate sa ostalim članovima foruma, - "pljuvati" po članovima foruma i njihovim postovima, - koristiti pogrdne, proste i one reči koje bi mogle nekog da uvrede. - reklamirati druge sajtove konstantno i - razgovarati o politici, veri, rasizmu i ostalim stvarima koje bi mogle izazvati svakakve rasprave. Ovo je forum o tuningu... Administratori zadržavaju pravo da vas momentalno bannuju ukoliko teže prekršite pravila! AVATARI I POTPISI: Avatari: Pozeljno/preporuceno bi bilo da Vam avatar bude vezan za Vas auto ili slicno, ali u krajnjem slucaju ako nemate svoj auto, radite sa njima sve sto zelite, samo ne postavljajte slike koje su XXX sadrzaja/prirode ili asociraju na upotrebu ilegalnih supstanci... Potpis: Kako je ovo forum koji je posvecen automobilima i njihovom tuningu i stylingu, kao vaš potpis dozvoljeno je postaviti isključivo sliku vašeg (ličnog ili porodičnog) limenog ljubimca (dimenzija 300x150 piksela hostovanu na nekom od free servera), a ne nekakvog automobila koji bi svako na ovoj planeti rado posedovao ili bilo kakve sličice. Ne treba se stideti ukoliko smatrate da vozite auto koji ne zaslužuje da bude "okačen" kao potpis ili ukoliko uopšte nemate auto. U potpis nije dozvoljeno ubacivati reči i/ili slike u kojima ima pornografije, asocijacija na drogu i druge nelegalne supstance. Psovanje i sve što se može nazvati "lošim" rečima takode nije dozvoljeno. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća u vezi postavljanja vašeg avatara/potpisa, pošaljite privatnu poruku Administratorima/Moderatorima i oni će vam odgovoriti i pomoći u odluci. Uputstvo za slike u potpisu: Ako želite da postavite nekakvu sliku (bolje receno sličicu) u vaš potpis, pronadite sajt koji ce vam je hostovati (www.imageshack.us ili www.photobucket.com) ili je postavite na svoj web-prostor. Slike dimenzija većih od 300x150 piksela nisu dozvoljene. Maksimalna veličina slike je 20kB. Nekoliko linija teksta u potpisu je dozvoljeno, ali nemojte preterivati (Moderatori zadržavaju pravo da procene količinu teksta i upozore vas da ga smanjite ako preterate). Vodite računa o ovome zato što većina članova foruma pristupa preko Dial-Up linija. BROJ VAŠIH POSTOVA: Broj postova nekog člana NE ZNAČI NIŠTA! Ako imate 10 ili 10000 postova nema nikakve veze - vaš status na ovom Forumu nema nikakve veze sa brojem postova! To naravno ne znači da možete da spamujete sobe (rooms) da bi dostigli određeni broj, a ako neko od članova krene tim putem Administratori/Moderatori će se pobrinuti. Učestvujte u punom smislu ali tako da ne morate da odgovorite baš na svaki post. Postove šaljite u za to određene tematske sobe, ili ce Administratori/Moderatori biti prisiljeni da ih pomeraju i/ili brišu "ručno" i na silu. Ako imate nekome nešto lično da kažete - koristite U2U poruke (PM/PP, ICQ, YM, MSNM, bilo šta) ili e-mail poruke. JEZIK: Zvanični jezik ovog Foruma je Srpski, ali naravno da možete koristiti i ostale jezike koji su slični (Hrvatski, BHS, Makednosnki),a pismo latinica. Ovo ne važi za sobu "Foreign Office" u kojoj je jedini jezik koji se može i sme koristiti Engleski. VAŠ MAILBOX ZA PRIVATNE PORUKE: Molimo da održavate vaš mailbox, što bi (otprilike) značilo da pročitane "nevažne" poruke obrišete opcijom "obriši poruku", kako ne bi zauzimale dragoceni prostor i gušile server provajdera. Hvala i uživajte! Admin/Mod Team
    • TuningStyling

      Opsta pravila svake sobe!

      Opsta pravila za sobe: Pravilo 1 Pre nego sto otvorite novu temu, procitajte teme sa istom tematikom da vasa tema ne bi dobila lock ako se nesto ponavlja. Takodje ukoliko vas nesto zanima, koristite "Search" opciju foruma da proverite da li je vec bilo reci o tome. Pravilo 2 Pri smisljanju naslova teme imajte u vidu da je to neki naziv koji je poznat svima tj sam izraz i isto tako da jasno i glasno pretstavlja sustinu vase teme da kad neko bude koristio opciju "Search" imajuci zelju da pronadje nesto na tu temu da i vasa tema bude ukljucena. Pravilo 3 Suzdrzite se off topicharenja i pokretanja pod-teme u okviru teme.Zato postoji "Post new topic" Pravilo 4 Svaka rasprava sa moderatorom/administratorom oko pravila u okviru ovog foruma nema smisla i povlaci posledice
Sign in to follow this  
Followers 0
radja

Problem sa VW monopoint motorom

8 posts in this topic

Ovako,

u pitanju je golf 3 sa motorom od 1800ccm (90KS) i monopoint ubrizgavanjem, tj, ima samo jednu diznu i ima ugradjen plin.

E sad problem mi se desava sto na plinu radi savrseno, ali nece da radi na bezin. Naime, ja ga uglavnom i vozim na plin, ali moram da palim na benzin i onda na 2500 obrtaja se prebacuje na plin. U pocetku je poceo bio samo da stuca na benzinu, pa sam oterao u servis i ocistili su mi diznu i nakon toga je lepo radio, jedno vreme. Zatim se opet isti simptomi pojavljuju i ja opet u servisu cistim diznu i evo danas posle nekih 2-3 hiljade km nemogu ni da ga upalim.

Znaci popi**eo sam do j**a.

Ajde ako je neko imao neka iskustva ili ako ima neku ideju o cemu je rec neka napise.

Tri "majstora" sam pitao i sva trojca kazu razlicito, jedan kaze da je loze gorivo, drugi kaze da je prljav rezervoar, a treci kaze da je problem sto imam ugradjen plin i kao zbog toga se stvara neka vlaga, isparavanje, j**em li ga i da zato nece da radi na bezin.

Aj da cujem i cetvrto misljenje.......mozda nesto i upali

HVALA UNAPRED!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu foru sa vlagom sam cuo od jednog auto mehanicara.

evo o cemu se radi. desava se na monopoint dvojkama koje su uvezene iz svajcarske da ne mogu da se podese da rade ovde zato sto imaju neke grejace ispred usisne grane (koliko sam skapirao). znaci moraju da se skinu ti grejaci.

sada ako je to kod tebe, mada....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

povezes diznu na akumulator i malo je iscimas ima mema struje prekidas joj dotok struje a nakon toga sipas aditiv u gorivo za ciscenje dizne i vozis ponekad na gorivo i bice sve ok

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je dizna ciscena i auto radi na plinu onda ne diraj ubrizgavanje

1. Vecina monopoint sistema (bosch) ima fabricki ugradjen filter za gorivo koji se menja na 10000km. Neznam gde se nalazi kod tvog golfa, pa ga potrazi.On je 90% uzrok ovakvog problema

2. Problem moze da bude pumpa za gorivo koja je u rezervoaru tj mozda je zapusena resetka a mozda i ona pravi probleme, posto si je ostavio bez goriva kojim se ona i hladi.

Savet - ako vec vozite na plin, sipajte bar trecinu goriva u rezervoar jer se njime pumpa hladi ili nadjite relej kojim se ukljucuje pa neka vam elektricar izvede prekidac on/off za pumpu

PS. ta tri "majstora" zaboravi i ne idi vise kod njih. Najvise mrzim majstore koji nista ne urade i samo pametuju, ali sa druge strane sam im zahvalan sto su me naterali da sam popravljam kola ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako auto radi ok na plinu...ne stuca ne prekida itd onda je samo do dovoda goriva ili regulatora pritiska goriva.

Mozda ti je majstor za ugradnju plina stavio i relej koji gasi pumpu kad se vozis na plin...vidi ima li tako nesto i da li radi kako valja.Proveri i taj relej kojim automat za plin gasi dovod goriva ..mozda on nece da pusti gorivo ako je crkao.

Proveriti da li pumpa radi(kad das kontakt trebalo bi da radi sekund dva-nek neko da kontakt a ti digni zadnje sediste i slusaj da li ce da zuji kratko)

Ako radi izmeriti pritisak goriva-(i da li drzi pritisak..znaci kad se auto ugasi posle 5 min mora da drzi min pola bara.Ako ne drzi-pumpa)ako ne valja ili je regulator(proveriti vakuum crevo kojim regulator dobija informaciju ne znam ovako ali njima je regulator kod dizne i malo je zeznuto) ili pumpa polako umire .

Ako ne radi skini dovodno crevo i stavi u neku flasu nadji relej od pumpe izvadi ga i spoji kao na slici kontakti3sj.jpg

I trebalo bi da radi stalno i da sipa litar za minut.

Ako to radi proveriti da li je dizna ok(ocistiti)

Zameniti filter goriva u svakom slucaju ako nije skoro menjan.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili nasteluj prekidac plin/benzin da ti non stop pali na plin dok ne resis problem sa gorivom,znam da nije resenje ali bi mogao da vozis auto...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
evo o cemu se radi. desava se na monopoint dvojkama koje su uvezene iz svajcarske da ne mogu da se podese da rade ovde zato sto imaju neke grejace ispred usisne grane (koliko sam skapirao). znaci moraju da se skinu ti grejaci.

Koliko znam, svi AAM i ABS motori (SPI - monopoint) imaju grijac u usisnoj grani, dakle ne samo oni koji su namijenjeni za Svajcarsko trziste. Npr., moj Passat 3 ima taj grijac, a uvezen je iz Njemacke, a vidio sam ga na jos jednom takvom Passatu.

Edited by dsimic
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0