Welcome to Tuning Styling Forum Srbija

Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to contribute to this site by submitting your own content or replying to existing content. You'll be able to customize your profile, receive reputation points as a reward for submitting content, while also communicating with other members via your own private inbox, plus much more! This message will be removed once you have signed in.

Countdown until New Years!
Sign in to follow this  
Followers 0
radja

Problem sa VW monopoint motorom

Ovako,

u pitanju je golf 3 sa motorom od 1800ccm (90KS) i monopoint ubrizgavanjem, tj, ima samo jednu diznu i ima ugradjen plin.

E sad problem mi se desava sto na plinu radi savrseno, ali nece da radi na bezin. Naime, ja ga uglavnom i vozim na plin, ali moram da palim na benzin i onda na 2500 obrtaja se prebacuje na plin. U pocetku je poceo bio samo da stuca na benzinu, pa sam oterao u servis i ocistili su mi diznu i nakon toga je lepo radio, jedno vreme. Zatim se opet isti simptomi pojavljuju i ja opet u servisu cistim diznu i evo danas posle nekih 2-3 hiljade km nemogu ni da ga upalim.

Znaci popi**eo sam do j**a.

Ajde ako je neko imao neka iskustva ili ako ima neku ideju o cemu je rec neka napise.

Tri "majstora" sam pitao i sva trojca kazu razlicito, jedan kaze da je loze gorivo, drugi kaze da je prljav rezervoar, a treci kaze da je problem sto imam ugradjen plin i kao zbog toga se stvara neka vlaga, isparavanje, j**em li ga i da zato nece da radi na bezin.

Aj da cujem i cetvrto misljenje.......mozda nesto i upali

HVALA UNAPRED!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

tu foru sa vlagom sam cuo od jednog auto mehanicara.

evo o cemu se radi. desava se na monopoint dvojkama koje su uvezene iz svajcarske da ne mogu da se podese da rade ovde zato sto imaju neke grejace ispred usisne grane (koliko sam skapirao). znaci moraju da se skinu ti grejaci.

sada ako je to kod tebe, mada....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

povezes diznu na akumulator i malo je iscimas ima mema struje prekidas joj dotok struje a nakon toga sipas aditiv u gorivo za ciscenje dizne i vozis ponekad na gorivo i bice sve ok

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je dizna ciscena i auto radi na plinu onda ne diraj ubrizgavanje

1. Vecina monopoint sistema (bosch) ima fabricki ugradjen filter za gorivo koji se menja na 10000km. Neznam gde se nalazi kod tvog golfa, pa ga potrazi.On je 90% uzrok ovakvog problema

2. Problem moze da bude pumpa za gorivo koja je u rezervoaru tj mozda je zapusena resetka a mozda i ona pravi probleme, posto si je ostavio bez goriva kojim se ona i hladi.

Savet - ako vec vozite na plin, sipajte bar trecinu goriva u rezervoar jer se njime pumpa hladi ili nadjite relej kojim se ukljucuje pa neka vam elektricar izvede prekidac on/off za pumpu

PS. ta tri "majstora" zaboravi i ne idi vise kod njih. Najvise mrzim majstore koji nista ne urade i samo pametuju, ali sa druge strane sam im zahvalan sto su me naterali da sam popravljam kola ;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako auto radi ok na plinu...ne stuca ne prekida itd onda je samo do dovoda goriva ili regulatora pritiska goriva.

Mozda ti je majstor za ugradnju plina stavio i relej koji gasi pumpu kad se vozis na plin...vidi ima li tako nesto i da li radi kako valja.Proveri i taj relej kojim automat za plin gasi dovod goriva ..mozda on nece da pusti gorivo ako je crkao.

Proveriti da li pumpa radi(kad das kontakt trebalo bi da radi sekund dva-nek neko da kontakt a ti digni zadnje sediste i slusaj da li ce da zuji kratko)

Ako radi izmeriti pritisak goriva-(i da li drzi pritisak..znaci kad se auto ugasi posle 5 min mora da drzi min pola bara.Ako ne drzi-pumpa)ako ne valja ili je regulator(proveriti vakuum crevo kojim regulator dobija informaciju ne znam ovako ali njima je regulator kod dizne i malo je zeznuto) ili pumpa polako umire .

Ako ne radi skini dovodno crevo i stavi u neku flasu nadji relej od pumpe izvadi ga i spoji kao na slici kontakti3sj.jpg

I trebalo bi da radi stalno i da sipa litar za minut.

Ako to radi proveriti da li je dizna ok(ocistiti)

Zameniti filter goriva u svakom slucaju ako nije skoro menjan.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ili nasteluj prekidac plin/benzin da ti non stop pali na plin dok ne resis problem sa gorivom,znam da nije resenje ali bi mogao da vozis auto...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
evo o cemu se radi. desava se na monopoint dvojkama koje su uvezene iz svajcarske da ne mogu da se podese da rade ovde zato sto imaju neke grejace ispred usisne grane (koliko sam skapirao). znaci moraju da se skinu ti grejaci.

Koliko znam, svi AAM i ABS motori (SPI - monopoint) imaju grijac u usisnoj grani, dakle ne samo oni koji su namijenjeni za Svajcarsko trziste. Npr., moj Passat 3 ima taj grijac, a uvezen je iz Njemacke, a vidio sam ga na jos jednom takvom Passatu.

Edited by dsimic
0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0