• Announcements

    • TuningStyling

      Osnovna Pravila Foruma

      OSNOVNA PRAVILA FORUMA: Niko ne voli pravila i mi ne volimo da članove primoravamo na njih, ali da bi bili sigurni da će ovaj forum biti i ostati zanimljiv pročitajte nekoliko jednostavnih pravila koja očekujemo da poštujete! OBAVEŠTENJE ČLANOVIMA: Administratori i Moderatori kontrloišu sobe onako kako ih vidite i njihove odluke su konačne i neopozive. Oni će editovati i/ili izbrisati postove i/ili njihove delove da bi bili u skladu sa pravilima foruma. Kako Moderatori razumeju pravila foruma je samo na njima i sve zavisi od slučaja do slučaja. Njihova odluka je konačna. Ako mislite da je njihova odluka pogrešna, stavite sebi do znanja da oni ovo posmatraju kao treća strana i da svoje odluke sprovode na činjenicama, a ne emocijama. Protestvovanje protiv tih odluka neće doneti promenu. To vam može samo "doneti" upozorenje (warn). Spamovanje Administratora i Moderatora sa protestvovanjem u vezi postova koji edituju/pomeraju/brišu i zaključavaju može samo rezultirati upozorenjem (warnom). Novi članovi su dužni da se predstave u sobi "Novi članovi" najkasnije u roku od 7 dana od njihovog prvog prijavljivanja na Forum, ili će biti obrisani sa spiska članova bez prethodnog upozorenja. Savetujemo novim članovima da pre nego što počnu da šalju postove pretraže Forum samo zato što je neko već možda ranije odgovorio na ono što oni žele da pitaju. Time izbegavamo "dupliranje" tema i zaključavanje/brisanje ponovljenih. Da bi ste se registrovali na Forum, potrebno je da imate e-mail adresu kod nekog provajdera zato sto besplatne e-mail adrese (Hotmail/MSN, Yahoo, Gmail i slicni) ne mogu biti autorizovane! KAKO IZBEĆI UPOZORENJA (WARNove): Jednostavno! Vodite računa o sebi samima. Ako ste upozoreni jednom za povredu pravila, naučite nešto. Ako opet povredite pravila bićete još jednom upozoreni. Ako i dalje nastavite sa istim ponašanjem, to će dovesti do privremenog "udaljavanja" člana koji krši pravila (bann). Dok poštujete pravila biće sve u redu. NEMOJTE: - da se svađate i prepirete sa Moderatorima/Administratorima, - spamovati (slati vecu količinu beskorisnih postova) forum, - da se svađate sa ostalim članovima foruma, - "pljuvati" po članovima foruma i njihovim postovima, - koristiti pogrdne, proste i one reči koje bi mogle nekog da uvrede. - reklamirati druge sajtove konstantno i - razgovarati o politici, veri, rasizmu i ostalim stvarima koje bi mogle izazvati svakakve rasprave. Ovo je forum o tuningu... Administratori zadržavaju pravo da vas momentalno bannuju ukoliko teže prekršite pravila! AVATARI I POTPISI: Avatari: Pozeljno/preporuceno bi bilo da Vam avatar bude vezan za Vas auto ili slicno, ali u krajnjem slucaju ako nemate svoj auto, radite sa njima sve sto zelite, samo ne postavljajte slike koje su XXX sadrzaja/prirode ili asociraju na upotrebu ilegalnih supstanci... Potpis: Kako je ovo forum koji je posvecen automobilima i njihovom tuningu i stylingu, kao vaš potpis dozvoljeno je postaviti isključivo sliku vašeg (ličnog ili porodičnog) limenog ljubimca (dimenzija 300x150 piksela hostovanu na nekom od free servera), a ne nekakvog automobila koji bi svako na ovoj planeti rado posedovao ili bilo kakve sličice. Ne treba se stideti ukoliko smatrate da vozite auto koji ne zaslužuje da bude "okačen" kao potpis ili ukoliko uopšte nemate auto. U potpis nije dozvoljeno ubacivati reči i/ili slike u kojima ima pornografije, asocijacija na drogu i druge nelegalne supstance. Psovanje i sve što se može nazvati "lošim" rečima takode nije dozvoljeno. Ukoliko imate bilo kakvih nejasnoća u vezi postavljanja vašeg avatara/potpisa, pošaljite privatnu poruku Administratorima/Moderatorima i oni će vam odgovoriti i pomoći u odluci. Uputstvo za slike u potpisu: Ako želite da postavite nekakvu sliku (bolje receno sličicu) u vaš potpis, pronadite sajt koji ce vam je hostovati (www.imageshack.us ili www.photobucket.com) ili je postavite na svoj web-prostor. Slike dimenzija većih od 300x150 piksela nisu dozvoljene. Maksimalna veličina slike je 20kB. Nekoliko linija teksta u potpisu je dozvoljeno, ali nemojte preterivati (Moderatori zadržavaju pravo da procene količinu teksta i upozore vas da ga smanjite ako preterate). Vodite računa o ovome zato što većina članova foruma pristupa preko Dial-Up linija. BROJ VAŠIH POSTOVA: Broj postova nekog člana NE ZNAČI NIŠTA! Ako imate 10 ili 10000 postova nema nikakve veze - vaš status na ovom Forumu nema nikakve veze sa brojem postova! To naravno ne znači da možete da spamujete sobe (rooms) da bi dostigli određeni broj, a ako neko od članova krene tim putem Administratori/Moderatori će se pobrinuti. Učestvujte u punom smislu ali tako da ne morate da odgovorite baš na svaki post. Postove šaljite u za to određene tematske sobe, ili ce Administratori/Moderatori biti prisiljeni da ih pomeraju i/ili brišu "ručno" i na silu. Ako imate nekome nešto lično da kažete - koristite U2U poruke (PM/PP, ICQ, YM, MSNM, bilo šta) ili e-mail poruke. JEZIK: Zvanični jezik ovog Foruma je Srpski, ali naravno da možete koristiti i ostale jezike koji su slični (Hrvatski, BHS, Makednosnki),a pismo latinica. Ovo ne važi za sobu "Foreign Office" u kojoj je jedini jezik koji se može i sme koristiti Engleski. VAŠ MAILBOX ZA PRIVATNE PORUKE: Molimo da održavate vaš mailbox, što bi (otprilike) značilo da pročitane "nevažne" poruke obrišete opcijom "obriši poruku", kako ne bi zauzimale dragoceni prostor i gušile server provajdera. Hvala i uživajte! Admin/Mod Team
    • TuningStyling

      Opsta pravila svake sobe!

      Opsta pravila za sobe: Pravilo 1 Pre nego sto otvorite novu temu, procitajte teme sa istom tematikom da vasa tema ne bi dobila lock ako se nesto ponavlja. Takodje ukoliko vas nesto zanima, koristite "Search" opciju foruma da proverite da li je vec bilo reci o tome. Pravilo 2 Pri smisljanju naslova teme imajte u vidu da je to neki naziv koji je poznat svima tj sam izraz i isto tako da jasno i glasno pretstavlja sustinu vase teme da kad neko bude koristio opciju "Search" imajuci zelju da pronadje nesto na tu temu da i vasa tema bude ukljucena. Pravilo 3 Suzdrzite se off topicharenja i pokretanja pod-teme u okviru teme.Zato postoji "Post new topic" Pravilo 4 Svaka rasprava sa moderatorom/administratorom oko pravila u okviru ovog foruma nema smisla i povlaci posledice
Sign in to follow this  
Followers 0
Guest bata

Projekat Bagi

49 posts in this topic

E ovako hteo bih da započnem novi projekat zvani bagi, pa me interesuje od kog auto bi bilo dobro napraviti takvo vozilo!

Meni bi služilo da se vozamo po okolini i kad idem u lov najverovatnije!

Auto bih kupio preko grane i ne bih ga registrovao već bih ga vozio u "ilegali" i tako da nije bitno godište, bitno mi je samo da ima zadnju vuču(zato što mislim da je bolja za takav tip vozila)!

Ajde sad dajte neke predloge kako i od čega bih ga mogao napraviti!

Ustvari mene uopšte zanima da li je tako nešto moguće, pošto bih ja sa njega skinuo komplet karoseriju i ostavio samo podvožje, motor i vešanje a možda i suspenziju(u zavisnosti da li bude mogla da se ostavi) pa bih vario cevi i stavljao limove po svojoj želji!

Edited by bata
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Naravno dobordošle su i slike ako ih imate, a na kraju kada sve bude gotovo će slediti i jedan How to i to verovatno na cd-u jer će biti sve objašnjeno i svaki korak uslikan!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvo da znas da nisi jedini koji je reazmisljao o tome.

Za to sto si ti planirao, naj bolje je da uzmeš vw bubu.Skineš karoseriju uradiš novu od cevi, malo modifikacije oko vešanja i to je to, i ne moras da ga voziš u ilegali.

Za sve više od toga se ne isplati.

Ja sam pre par godina hteo da radim caterham super 7, ili ti lotus super 7

kupio sam fiat 131 mirafiori za 150dm sa njega poskidao sve sto mi treba.

Motor je napred a vuča zadnja, preko kardana. zadnja osovina se kači na 4 šrafa, ma milina. Planove za izradu sam skinuo sa neta, a delove koji su bili specifični za taj model (tipa prednji kljun) su stigli iz nemačke. Blatobrane sam kupio na bubanj potoku pravljeni su od poliestera verovatno za neku prikolicu, potrebno je bilo da se samo malo prošire i to je to.

Jedan dan sam otišao do mašinskog fakulteta čisto da se raspitam oko nekih detalja oko varenja, posto sam čuo da šasija mora sa vari autogeno i da to mora da vari varilac sa licencom. I znaš šta su mi rekli ?

Atest za šasiju košta oko 5k dm a da bih uopšte napravio tu šasiju koja bi došla na atest moram da registrujem firmu za proizvodnju automobila, što bi bilo van svake pameti, i koštalo bi ok 50k dm. ( 50000 dm).

Posle toga sam odustao od svega, Ono što je moglo da se proda prodalo se i kraj.

Sada jedan tip u novom sadu radi te katerhame i šasija i oplata koštaju negde oko 2500 eur

Sve ostalo bi te koštalo ješ toliko.

Pogledaj sliku.

www.km77.com/.../ superlight-r300/texto.asp

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

A imas da kupis i komplet poliestersku skoljku za Buggy-ja,koja se kachi na bubu.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi ovako Buba ima spec. karoseriju, t.j. ima samo pos na kome je sve, a skoljka se srafi na njega. Samo skines skoljku, i ostaje ti motor sa menjacem, tockovi, pod... za amoritzere nisam siguran. Problem je samo naci poliestersku sasiju bagija, koja nije nimalo jeftina. E sad mozes i da pravis sam od lima, i da savijas lim kako ti je volja, ili da osakatis bubu, pouzimas neke korisne stvari, malo secnes po nesto, malo zavaris po nesto, i to je veliki deo posla.

POZ.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa meni je potrebno samo podvožje i motor a ostalo ću ja da pravim, samo meni je najbitnije zbog rasporeda težine da mi motor bude napred da je zadnja vuča!

A školjku bih ja pravio(čitaj vario) od okruglih cevi kako meni odgovara i onda bih ga prilagodio sebi i svojim potrebama!

Pa ja da imam para da kupim poliestersku karoseriju ja bih kupio sebi auto od metala a ovako hoću sebi da pravim nešto da imam za zezanciju i da radim šta mi je volja sa tim!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa poshto VW Buba nema zadnji pogon ti probaj neshto da izmislish, ali nema tu puno briche ako ti treba auto za zezanje netreba ti zadnja vuch jer ona nije za zezanje;), negdje sam napisao da je neki mij rodjak od NSX htio da napravi Zondu, pa mu se to bash i ne isplati za zezanje pa mu je palo na pamet da to uradi od ficje, da bude slicna atanckovicjevoj, jeste da idem u off ali BATA mozda i tebi nesto korisno padne na pamet, ima li ko da, da meni kakvu ideju?

Poz.;)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

cao,

super podrzavam tvoj projekat imas na raspolaganju gomilu jefftinih automobila a to nije svakako buba, koja je precenjena, po mom misljenju. Gledaj ovako:

1. prednja vuca motor napred - dijana ili spacek jako ces tesko naci jer su romi sve pokupovali, bas zato sto je savrsena ima sasiju motor sa vazdusnim hladjenjem auto jednostavan i ekstremno pouzdan, a amortizeri bre lele...

2. motor nazad zadnja vuca - skoda 120 kupices je za nekih 50-100evrica i ima da leti 65ks, prednje vesanje se skida komplet sa amortima i mehanizmom za upravljanje slicno i zadnji deo bice zabavno za voznju mocices dosta da driftujes a teze ces se zaglavljivati u blatu i pesku jer je tezina tvog buduceg auta na zadnjim tockovima.

3. motor napred, zadnja vuca - definitivno ford escort model 1 i 2malo kockastiji, motor je oko 55-60ks, ali tu dolazi i zveri kao sto je ford capri, to su mehanicki neunistivi automobili, motor prelazi 400000km, menjac radi kao sat, vesanje savrseno za off-road i nase puteve, slican auto je ford sierra svi na zapadu uvek uzimaju sierru ali neznam zasto nesvidja mi se. I da ako se upustas sa fordovima budi svestan da je sa delovima ludnica, jedan model auta naprimer moze da ima 3-5 nacina kako je resena neka glupost koja ce ti zagorcati zivot, naprimer brezon na tocku, neka spona na vesanju ili lezaj tocka. znaci kupis auto u voznom stanju, ali truo do bola pa sve iskoristis...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

o da umalo da zaboravim ako je zadnja vuca blokiraj(zavari) diferencijal zadnji kraj ima da leti na sve strane.

Joj da mi je vremena pa da ja to sklepam, uf!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svakom slučaju auto od kog budem pravio mora da bude sa dugačkim postoljem, i delimično širokim, a predstavnici su ovi automobili što je ajgr naveo!

@ajgr hvala na pomoći, dosta si mi pomogao!

E da evo i za one koji imaju predloge: za auto koji budem kupio neću da dam više od 100 evra zato što znam da u takvom stanju u kakvom ga kupujem ne vredi više, odnosno mene zanima da mu je motor u dosta dobrom stanju a za limariju me boli uvo zato što će svakako ići dole sa auta!

Da nema slučajno možda neko sliku one narandžaste Mante , treba da je vidim zbog vešanja!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

VW buba nema zadnji pogon hahahahaha

Moj glas ide VW bubi tj njenom izvedbi bagija.

Em se karoserija moze odvojit od poda gdje ti ostaje sve osim vjesanja za volan ;) dakle i amortizeri i sve sve (ajd rezervar) Druga bitna stvar je ta sto VW buba ima zracno hladjenje motora tako da nema komplikacija s kilerom i ostalim đinđa minđama.... neg samo natoči i pali.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja gledao neki bagy i Igalu se vozi zeleni, radjen na platformi Bube i extra izgleda

E pa poshto VW Buba nema zadnji pogon ti probaj neshto da izmislish...

Nego koji pogon ima? naravno pogon je na zadnjim tockovima

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ovi iz VW-a su ludi da dovlace kardanom pogon napred :) To je porsche ali samo u VW izvedbi :o Imao sam cast da imam bagija neko vreme u svom (caletovom) vlasnistvu, davno je to bilo, ali nisam izbijao iz njega, pa cak ni kad je kisa padala :) Stvarno je super stvar taj bagi.

POZ.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
VW buba nema zadnji pogon hahahahaha

Moj glas ide VW bubi tj njenom izvedbi bagija.

Em se karoserija moze odvojit od poda gdje ti ostaje sve osim vjesanja za volan :) dakle i amortizeri i sve sve (ajd rezervar) Druga bitna stvar je ta sto VW buba ima zracno hladjenje motora tako da nema komplikacija s kilerom i ostalim đinđa minđama.... neg samo natoči i pali.

Ama opušteno, sve to stoji što ti kažeš za bubu, ali da li znaš i da su kod nas malo preterane cene za bubu(s obzirom na godište i na stanje u kakvom se nalazi motor)!

A inače U Bačkoj Palanci se leti vozi jedan "bagi" koji je napravljen od fiole ali tako što su mu otcekli krov, povarili neke cevi i isčupali zadnje sedište!đ

A ja ne bih baš tako da uradim, a ni da stavim karoseriju od poliestera, šta sam ja tu onda radio osim što sam pukao par hiljada evra!

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa cevasta shasija je jedino reshenje za to shto tebe zanima.... Napravi je sam

08.jpg

09.jpg

inache to je jedan moj prijatelj sa jednog drugog foruma koji se namerachio u odluci da sam napravi shasiju poshto u potrazi za odgovarajucom je potpuno poludeo... i ako vas zanima njegov rad posetite Njegov SAJT

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao sto rece Duchman najednostavnije ti je da sam napravis shasiju, sto bih i ja odradio :) Em sto mozes da pravis po svojoj volji, i naravno da prilagodis svim "pozajmljenim" komponentama drugog automobila. A ako nezelis da se cimas sa tim najlakse ti je da uzmes upravo Bubu jer ima najmanje posla oko nje, motor i menjac su neunistivi, i sto rece AUTOFREAK nemas zezancija oko hladnjaka :) ford sierra takodje nije los, ali on je dobar samo za delove, mislim motor dif.....

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

evo ovaj je od Suzuki Samurai-a, a za bugy bi ti bila idealna 4WD pa ti preporucujem auto mog tipa(u Nemackoj mozes da ga nadjes za dzaba-cale mi kupio jedan za 350eura sa svim hromiranim budzevima:felne,rollbar,double sidepipes,sportski volan,presho 160000!, itd.-samo sto je karoserija sva bila trula-a to ti bash i treba:)-reci cu ti na private koliko je to mocna mashinica:)

zukiwroldpic8gi.th.jpg

Edited by DYNABLASTER
0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Može se registrovati ali sa mnogo novca i za.ebancija!

Ovo nije loša ideja za Suzuki, onda bih mogao da idem i po močvarama!

:):):)

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

suzuki jeste dobra fora ali opet treba da se proveri je li nezavisna shasija ili je shasija na shkoljki ... ako je na shkoljiki kao kod svih novih automobila onda ti je sve jedno koji cesh auto da uzmesh da seckash

a shto se shasije tiche hmmm... okreni priboj oni shto rade fiber burad i slichno ista firma radi odlivak za cobru i imaju nekog lokalnog momka koji im radi cevaste shacije.. pa pitaj njih kolika je zaj**ancija za atest ... ali koliko sam ja chuo atest je najmanji problem trebalo bi da je 50eura max 200 ... a i kicanovic uvek moze da pomogne

srbija je ovo sve moze...

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice atestiranja mislim da se sada promenila procedura, tj sto se rice registracija napravljenog automobila, to moze valjda i u auto-moto savezu da se odradi, tako sam nesto nacuo ili negde procitao

0

Share this post


Link to post
Share on other sites

suzuki samuraj ima nezavisnu sasiju od skoljke. moze se sasvim lepo srediti ali to ako uzmes nemoj nista menjati samo teraj, narodnjaci su zakon

no nisam to hteo, nego nemoj ni razmisljati o bubi, neces naci dobar motor, neki delovi su komplikacija za nabaviti, a uz to ima lose kocnice, nista neces iskoristiti sa nje, a samo pune ruke posla da sve zivo ispopravljas.

definitivno umesto bube nadji skodau 120, 130 ili 135.

0

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  
Followers 0