Find us on Google+

Jump to content

  • Log in with Facebook Log in with Twitter Log in with Windows Live Log In with Google Sign In
  • Create Account
Welcome to Tuning & Styling Forum Srbija
Register now to gain access to all of our features. Once registered and logged in, you will be able to create topics, post replies to existing threads, give reputation to your fellow members, get your own private messenger, post status updates, manage your profile and so much more. If you already have an account, login here - otherwise create an account for free today!
Photo

Cipovanje Automobila


Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!


  • This topic is locked This topic is locked
23 replies to this topic

#1
MugenPower

MugenPower
  • Stage: Stock
  • 36 posts
  • 0 thanks
  • Location:BEOGRAD
  • Interests:tjuniranje auta motora spoljasnjosti i muzike <br />veoma zainteresovan za drag i drift
  • Automobil / Model Telefona:HONDA CRX VTEC

Da li su stvarne cifre proizvodjaca koji tvrde da se cipovanem dobija od 15 pa ca do 30 konja?To su vam samo bajke da bih vas navukli na kupovinu i ojadili vas za 400e a pogotovo laz da se smanjuje potrosnja.Jedini primer u svetu je golf !.8t ili bolo koji auto iz te grupacije sa tim motorom jer taj motor ugradnjom cipa i SPORTSKOG FILTERA izvlaci 50 konja a sa podizanjem na sa 150 na 200 konja potrosnja sigurno nece biti manja jer vi ne bih imali vise motor.Na svim drugim kolima prosek je od 5-7 konja i mozda neogranicen broj obrtaja sve zavisi od proizvodjaca.
Cipovanjem se menjaju mape goriva sto znaci da se ubrizgava veca kolicina goriva i mape paljenja palje se pomera da bih se izvuklo koji konj vise.Ako imate dodatne radove poput hladnog usisa, komletnog izduva od grane sa zadnjim lonce, brergaste moglibiste tek onda izvuci nesto vise konja, ali ugradnjom vec pomenutih stvari vec ste na velikom dobitku bez cipa.
Ako ne verujete zasto nijedan CHIP TJUNER kod nas nema dokaze koliko je neko dobijo pre i posle tjuniranja?
Zasto niko ne ide u centar Boban da dokaze svoju pricu?
Zakljucite sami da li je vredno trositi 400e kod nas na cipovanje kad to moze i jeftinije da se nadje na netu
  • 0

#2
Miljan3

Miljan3
  • Stage: Customizer
  • 138 posts
  • 0 thanks
  • Location:USA IL
  • Automobil / Model Telefona:VW GTI 2003 25th anniversary i BMW M3
Vecina Turbo auta ce dobit 40+ks samo stavljanjem cipa,ne samo Golf 1.8T,jer na turbo autima kad se stavi cip podignu im Boost,gorivo,povecaju im top speed i pomjere blokadu na obrtajima.
I chip je veoma vazan i na ostalim autima kad stavis npr izduvne grane,intek,bregaste, jer bez odredjenog cipa samo bi gubio snagu.
Po mom misljenju cip nije los,e sada koliko ce dat snage sve zavisi od auta i sta imas na njemu,normalno nemozes ocekivat samo od cipa 15-20ks na nekom slabijem autu ali ako sa cipom stavis filter,auspuh onda se moze primjetit razlika



i da kakva je ovo moda sada da sa samo jednim postom postanes moderator? :)
sorry for off topic

Edited by Miljan3, 09 February 2006 - 01:27 AM.

  • 0

#3
MugenPower

MugenPower
  • Stage: Stock
  • 36 posts
  • 0 thanks
  • Location:BEOGRAD
  • Interests:tjuniranje auta motora spoljasnjosti i muzike <br />veoma zainteresovan za drag i drift
  • Automobil / Model Telefona:HONDA CRX VTEC
To moze da bude slucaj samo ako je BOOST kontrolisan kopjuterski a ako je mehanicki nema nista od toga

Da li je stvarno vazno koliko postova imam ili koliko vam mogu pomoci oko nekih stvari u tjuningu?
  • 0

#4
TuningStyling

TuningStyling

    Aj Ti Men

  • [Admin]
  • 3,042 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Location:TuningStyling.Net
  • Automobil / Model Telefona:Opel Vectra A 2000 4x4 16v / S4
Ajde da pitam sledeci primer:

koliko ocekujete da se moze dobiti cipovanjem na Opel Vectri 2000 iz '91 sa cuvenim C20XE mororom koji fabricki ima 150Ks?

naravno da nije bitan broj postova...
Pozdrav Kamikaze,
Never drive faster than your Guardian Angel can fly.

LikeNation.com - Get Free YouTube Subscribers by sub4sub Auto Traffic Exchange

#5
radja

radja
  • Stage: Customizer
  • 459 posts
  • 0 thanks
  • Location:Indjija
  • Automobil / Model Telefona:PEUGEOT 307 2.0 16v (150ps)
Do 10% makimalno, samo chipom
  • 0
Posted Image

#6
Mickey038

Mickey038

    N/A

  • Stage: Customizer
  • 392 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Automobil / Model Telefona:Ford Escort RS2000 16V MKV

Ajde da pitam sledeci primer:

koliko ocekujete da se moze dobiti cipovanjem na Opel Vectri 2000 iz '91 sa cuvenim C20XE mororom koji fabricki ima 150Ks?

naravno da nije bitan broj postova...

<{POST_SNAPBACK}>


samim chip-om neces dobiti vise od 5-7%. Chip se uglavnom ugradjuse u kombinaciji sa filterom vazduha, izduvnim sistemom, promenom regulatora pritiska goriva...

Hoce li neko da mi objasni sta je uslov da postanes moderator/administrator no ovom forumu?
  • 0
CheeRS!

#7
jankoster

jankoster
  • Stage: Customizer
  • 152 posts
  • 0 thanks
  • Location:beograd
  • Automobil / Model Telefona:skoda fabia 1.9 tdi
daj ne lupajte gluposti.ko god je cipovao auto ne moze vise da ga prepozna. a kad smo vec kod motora 1.8t razlika izmedju verzije sa 180ks i 150ks je iskljucivo u drugacijoj mapi. postoje brojni testovi na dyno koji pokazuju povecanje snage cak mislim i da kod nas negde ima dyno pre i dyno posle. a inace sportskim filterom se ne dobija nista . inace naravno auta sa turbom imaju mnogo veci potencijal za chip nego bez. sa turbom oko 30% a bez mnogo manje. inace motor ti je spoj kompromisa izmedju snage, trajnosti, otpornosti na lose gorivo i sl. a sa cipom malo menjas taj kompromis u korist snage. ne moze se ocekivati na autu sa 200k km dobitak snage. chip se radi na autima do 100k i treba znati da tada auto nece moci da predje 300k+ nego ce manje i morace redovnije da se menja ulje i slicno.
  • 0

#8
Dulle

Dulle
  • Stage: Customizer
  • 51 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Peugeot 206

Da li su stvarne cifre proizvodjaca koji tvrde da se cipovanem dobija od 15 pa ca do 30 konja?To su vam samo bajke da bih vas navukli na kupovinu i ojadili vas za 400e a pogotovo laz da se smanjuje potrosnja.Jedini primer u svetu je golf !.8t ili bolo koji auto iz te grupacije sa tim motorom jer taj motor ugradnjom cipa i SPORTSKOG FILTERA izvlaci 50 konja a sa podizanjem na sa 150 na 200 konja potrosnja sigurno nece biti manja jer vi ne bih imali vise motor.Na svim drugim kolima prosek je od 5-7 konja i mozda neogranicen broj obrtaja sve zavisi od proizvodjaca.
Cipovanjem se menjaju mape goriva sto znaci da se ubrizgava veca kolicina goriva i mape paljenja palje se pomera da bih se izvuklo koji konj vise.Ako imate dodatne radove poput hladnog usisa, komletnog izduva od grane sa zadnjim lonce, brergaste moglibiste tek onda izvuci nesto vise konja, ali ugradnjom vec pomenutih stvari vec ste na velikom dobitku bez cipa.
Ako ne verujete zasto nijedan CHIP TJUNER kod nas nema dokaze koliko je neko dobijo pre i posle tjuniranja?
Zasto niko ne ide u centar Boban da dokaze svoju pricu?
Zakljucite sami da li je vredno trositi 400e kod nas na cipovanje kad to moze i jeftinije da se nadje na netu

<{POST_SNAPBACK}>

Sto otvaras temu i pricas o necemu sto ne znas i pritom pricas gluposti! Jesi li mozda ti radio chip pa znas? Ili si mozda cuo usput pricu od komsije pa dosao ovde kao moderator da se napravis pametan?
I sa filterom se bas dobijaju konji! :)
A sto ljudi ne proveravaju koliko su dobili cipom niste ne znaci jednostavno nema potrebe za tim kad sednes u auto i vidis kako ide posle chipa nemas razlog da sumnjas, a i nije ti toliko bitno da li si dobio 25 ili 30 ks kad si zadovoljan rezultatom!
A ni provera nije besplatna tako da je i to jedan od razloga! Vecina ce pre dati lupam 50eura za nesto drugo nego za dyno test!

Ja sve sto pricam pricam iz licnog iskustva, a ne od nekog komsije Pere itd..

Ako te jos nesto zanima rado cu ti pojasniti!

Poz i bez ljutnje!

P.s. Ipak moderator treba da bude malo ozbiljniji!
  • 0

#9
MugenPower

MugenPower
  • Stage: Stock
  • 36 posts
  • 0 thanks
  • Location:BEOGRAD
  • Interests:tjuniranje auta motora spoljasnjosti i muzike <br />veoma zainteresovan za drag i drift
  • Automobil / Model Telefona:HONDA CRX VTEC
Dulle nema ljutnje tu smo da razmenimo misljenja i da pomognemo jedan drugom a ne da se vadjamo oko nekih gluposti.Sto se tice mog iskustva ja nisam ugradio cip sebi al planiram piggy back system ako znas staje to to je mnogo bolje nego bilo koje cipovanje.O cipovanju sam poceo temu samo zato sto sam citao radove mnogo vecih tjunera nego bilo ko kod nas covek koji ima iskustva sa tim vec 15 godina a i druzio sam se sa ljudima koji su imali najbrzi mitsubishi na svetu koji je na dragu isao ispod 10 sec pa to pricam iz iskustva.Kako jedan cip koji je programiran na nekom autu koji mozda nema nista modifikovano ili je neka od modifikacija uradjena ti ne znas sta ces dobiti nabolji su chipovi koji se programiraju na licu mesta posto posto reprogramatori kojima se programiraju mape na cipu dok je komp u autu i na dinamometru to traje po par sati al to je najbolj a sve gotove proizvode koje mozemo da kupimo i nisu tako sjajni.Ne protivim se ja ugradnji cipa al kritikuje ove ovde derace koze kojiti traze 400e i meni su licno rekli da cu dobiti 30 ks a kada ih pitas sta ako to nije tako ako to proveris na dino jetu oni nemaju ogovor a kad shvate da si im postavio suvise mnogo pitanja onda negiraju neke stvari samo zato sam dao neku temu o chip tjuningu nego da vidimo moze li se doci do cipova za mnogo manje para da nekim tjunerima se omoguci neki jeftiniji pristup chip tjuningu.
  • 0

#10
Dulle

Dulle
  • Stage: Customizer
  • 51 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Peugeot 206

Dulle nema ljutnje tu smo da razmenimo misljenja i da pomognemo jedan drugom a ne da se vadjamo oko nekih gluposti.Sto se tice mog iskustva ja nisam ugradio cip sebi al planiram piggy back system ako znas staje to to je mnogo bolje nego bilo koje cipovanje.O cipovanju sam poceo temu samo zato sto sam citao radove mnogo vecih tjunera nego bilo ko kod nas covek koji ima iskustva sa tim vec 15 godina a i druzio sam se sa ljudima koji su imali najbrzi mitsubishi na svetu koji je na dragu isao ispod 10 sec pa to pricam iz iskustva.Kako jedan cip koji je programiran na nekom autu koji mozda nema nista modifikovano ili je neka od modifikacija uradjena  ti ne znas sta ces dobiti nabolji su chipovi koji se programiraju na licu mesta posto posto reprogramatori kojima se programiraju mape na cipu dok je komp u autu i na dinamometru to traje po par sati al to je najbolj a sve gotove proizvode koje mozemo da kupimo i nisu tako sjajni.Ne protivim se ja ugradnji cipa al kritikuje ove ovde derace koze kojiti traze 400e i meni su licno rekli da cu dobiti 30 ks a kada ih pitas sta ako to nije tako ako to proveris na dino jetu oni nemaju ogovor a kad shvate da si im postavio suvise mnogo pitanja onda negiraju neke stvari samo zato sam dao neku temu o chip tjuningu nego da vidimo moze li se doci do cipova za mnogo manje para da nekim tjunerima se omoguci neki jeftiniji pristup chip tjuningu.

<{POST_SNAPBACK}>


Ma ok. Svima je u interesu da razmenjuju iskustva i po nesto novo nauce!
Nego sto se tice cene chipa u zrenjaninu je duplo jeftinije nego u bg, pa ako nekog nesto vise zanima nek se javi na PM da ga uputim!

Poz
  • 0

#11
Bigneda

Bigneda
  • Stage: Customizer
  • 130 posts
  • 0 thanks
  • Location:BG Vozdovac
  • Interests:Beograd Vozdovac !
  • Automobil / Model Telefona:E34 M5, E36 325is
ajde napisi javno posto ti na pm ne prima poruke, gde to u ZR-u ima duplo jeftinije i koliko je kvalitetno ?
  • 0
Posted Image

#12
Dulle

Dulle
  • Stage: Customizer
  • 51 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Peugeot 206
http://www.mschiptuning.com/
  • 0

#13
Mickey038

Mickey038

    N/A

  • Stage: Customizer
  • 392 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Automobil / Model Telefona:Ford Escort RS2000 16V MKV

http://www.mschiptuning.com/

<{POST_SNAPBACK}>


Kontaktirao sam coveka pre 2-3 meseca u vezi chip tuning-a i naslusao se gluposti za citavu godinu.
  • 0
CheeRS!

#14
Dulle

Dulle
  • Stage: Customizer
  • 51 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Automobil / Model Telefona:Peugeot 206

Kontaktirao sam coveka pre 2-3 meseca u vezi chip tuning-a i naslusao se gluposti za citavu godinu.

<{POST_SNAPBACK}>


Aj malo obrazlozi ovo!

Ja koliko znam svi koji su radili chip u zrenjaninu su zadovoljni i niko nema nikakvih primedbi!
  • 0

#15
sifacca

sifacca
  • Stage: Customizer
  • 485 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd
  • Automobil / Model Telefona:lancia delta hf turbo integrale 2.0L 8V

Ajde da pitam sledeci primer:

koliko ocekujete da se moze dobiti cipovanjem na Opel Vectri 2000 iz '91 sa cuvenim C20XE mororom koji fabricki ima 150Ks?

naravno da nije bitan broj postova...

<{POST_SNAPBACK}>



to najbolje pitaj lexmaul,on ce ti reci koliko je dobio sa cipom
  • 0

#16
Mickey038

Mickey038

    N/A

  • Stage: Customizer
  • 392 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Automobil / Model Telefona:Ford Escort RS2000 16V MKV

Aj malo obrazlozi ovo!

Ja koliko znam svi koji su radili chip u zrenjaninu su zadovoljni i niko nema nikakvih primedbi!

<{POST_SNAPBACK}>


Raspitivao sam se za reprogramiranje chip-a za RS2000. Covek mi je prvo rekao da nepostoji externi chip za moj auto vec da mora da se reprogramira ECU. I pored mog objasnjavanja da externi chip postoji (i da ga imam) tip je uporno tvrdio suprotno i za sumu od 200 evra pokusavao da me ubedi da reprogramiram ECU.
Provereno znam da ECU kod RS2000 ne treba dirati. Postoji mesto na samom ECU-u u koje se ubacuje externi chip koji menja mapu. Vadjenjem chipa, auto nastavlja da radi po fabrickim parametrima.
Mozda su neki drugi ljudi zadovoljni njegovom uslugom ali ja nisam. Niti sam dobio tacne informacije niti uslugu koju sam trazio
  • 0
CheeRS!

#17
jankoster

jankoster
  • Stage: Customizer
  • 152 posts
  • 0 thanks
  • Location:beograd
  • Automobil / Model Telefona:skoda fabia 1.9 tdi
iskreno mnogo ocekujes da ti za 200e naprave tuning box. mnogo im je lakse samo da prikljuce auto na komp i izmene softver. ipak ovo je srbija i ne znam da li ovde ima znanja da neko uradi to sto ti hoces. to jedino da kupis preko interneta ili da nadjes generalnog zastupnika kod nas mada ja nisam cuo ni za jednog.
  • 0

#18
nisevic

nisevic

    Brateeee..ILEGALA, moras da dodjes ovde njih pola nema tabliceee

  • Stage: Extreme
  • 771 posts
  • 0 thanks
  • Location:Batajnica
  • Interests:Tuning &amp; Styling
  • Automobil / Model Telefona:Zastava Yugo 1301ccm Turbo I.E.
Ljudi mozete da ulozite 150.000EUR u motor i da ima 600ks, i odete kod nas na chip tuning i oni vam upropaste motor.
Oni samo preko mail-a dobiju mape za eprom, ucitaju ih u vas stari cip(ili kupe isti takav samo prazan) i stave.
Te mape se podesene za neke aute u Austriji ili nebitno gde i ovi shupci okd nas nemaju mogucnost da ih optimizuju.Tako da zaboravite na ovo osim ako vasm s ebas ne baca 400-500eur.
Sto se tice piggy-back, to je malo bolje ali opet to nije to.Ne kazem da ne valja.
Idealno bi bilo kad bi se mogo iznajmiti lepo DYNO na par sati minimum i na njemu podesavati mape.

koji ima iskustva sa tim vec 15 godina a i druzio sam se sa ljudima koji su imali najbrzi mitsubishi na svetu koji je na dragu isao ispod 10 sec pa to pricam iz iskustva

I sta sad to treba da znaci?
Ti si se druzio sa nekim ko je vozio neki brz auto i sad ti odma znas sve a?!

I ti ljudi sa micubisijem su u SCG?
Sa prednjom vucom(mzoe ali...)?
Gde je to dokazano?
Ajde sad majstore napisi nam nesto o tom "najbrzem' micubisiju.
  • 0
Posted Image
BOOSTED OR BLOWN?

#19
Mickey038

Mickey038

    N/A

  • Stage: Customizer
  • 392 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Automobil / Model Telefona:Ford Escort RS2000 16V MKV

iskreno  mnogo ocekujes da ti za 200e naprave tuning box. mnogo im je lakse samo da prikljuce auto na komp i izmene softver. ipak ovo je srbija i ne znam da li ovde ima znanja da neko uradi to sto ti hoces. to jedino da kupis preko interneta ili da nadjes generalnog zastupnika kod nas mada ja nisam cuo ni za jednog.

<{POST_SNAPBACK}>


Mozda me nisi razumeo. Ja modul odnosno chip vec posedujem. Sve sto je trebao da uradi jeste da taj modul reprogramira, umesto da reprogramira sam ECU.
Generalni zastupnik ne postoji kod nas ali sam dobio informaciju od same kompanije Superchip da bilo koji lokalni diler (odnosno, ko god se bavi time) moze da reprogramira mapu u samom chipu bez nekih vecih poteskoca.

Samo reprogramiranje chip-a je oko 50 evra u zavisnosti od modela automobila (Ford-a).

Inace Superchip kosta oko 200 funti, medjutim polovan moze da se nadje i za 150 evra.
  • 0
CheeRS!

#20
Mickey038

Mickey038

    N/A

  • Stage: Customizer
  • 392 posts
  • 0 thanks
  • Gender:Male
  • Automobil / Model Telefona:Ford Escort RS2000 16V MKV

iskreno  mnogo ocekujes da ti za 200e naprave tuning box. mnogo im je lakse samo da prikljuce auto na komp i izmene softver. ipak ovo je srbija i ne znam da li ovde ima znanja da neko uradi to sto ti hoces. to jedino da kupis preko interneta ili da nadjes generalnog zastupnika kod nas mada ja nisam cuo ni za jednog.

<{POST_SNAPBACK}>


Mozda me nisi razumeo. Ja modul odnosno chip vec posedujem. Sve sto je trebao da uradi jeste da taj modul reprogramira, umesto da reprogramira sam ECU.
Generalni zastupnik ne postoji kod nas ali sam dobio informaciju od same kompanije Superchip da bilo koji lokalni diler (odnosno, ko god se bavi time) moze da reprogramira mapu u samom chipu bez nekih vecih poteskoca.

Samo reprogramiranje chip-a je oko 50 evra u zavisnosti od modela automobila (Ford-a).

Inace Superchip kosta oko 200 funti, medjutim polovan moze da se nadje i za 150 evra.
  • 0
CheeRS!

#21
MugenPower

MugenPower
  • Stage: Stock
  • 36 posts
  • 0 thanks
  • Location:BEOGRAD
  • Interests:tjuniranje auta motora spoljasnjosti i muzike <br />veoma zainteresovan za drag i drift
  • Automobil / Model Telefona:HONDA CRX VTEC

Ljudi mozete da ulozite 150.000EUR u motor i da ima 600ks, i odete kod nas na chip tuning i oni vam upropaste motor.
Oni samo preko mail-a dobiju mape za eprom, ucitaju ih u vas stari cip(ili kupe isti takav samo prazan) i stave.
Te mape se podesene za neke aute u Austriji ili nebitno gde i ovi shupci okd nas nemaju mogucnost da ih optimizuju.Tako da zaboravite na ovo osim ako vasm s ebas ne baca 400-500eur.
Sto se tice piggy-back, to je malo bolje ali opet to nije to.Ne kazem da ne valja.
Idealno bi bilo kad bi se mogo iznajmiti lepo DYNO na par sati minimum i na njemu podesavati mape.
I sta sad to treba da znaci?
Ti si se druzio sa nekim ko je vozio neki brz auto i sad ti odma znas sve a?!

I ti ljudi sa micubisijem su u SCG?
Sa prednjom vucom(mzoe ali...)?
Gde je to dokazano?
Ajde sad majstore napisi nam nesto o tom "najbrzem' micubisiju.

<{POST_SNAPBACK}>

NE NISU U SCG-U VEC SU U AMERICI KOD NAS NIKO NEMA PARA ZA TO A AKO TE INTERESUJE MOGU DA TI POSALJEM KOPIJU CASOPISA AKO TE BAS INTERESUJE A MOZGU I FILM O HONDA PREDNJA VUCA SA 660 HP NA TOCKOVIMA.sTO JE NEMOGUCE IMATI TOLIKU SNAGU NA PREDNJOJ VUCI?SAMO TREBA IMATI PARA SVE URADITI KAKO TREBA A NE ICI KO MAJSTOR ZIKE DA TI NAPRAVI STO SAM VEC VIDJO OVDE URADI PROSIRENJE NA KOLIMA I ODNE SE DA MU SE NAVARE POLUOSOVINE LJUDI TO MNOGO KOSTA DA SE DOBIJE PRAVA STVAR.IDI NA GREDYY-JEV SAJT PA PROCITAJ MALO O PIGGY BACK SISTEMU ILI NA HONDATA PA CE SHVATITI DA JE TO SKORO SAVRSEN SYSTM ILI AEM ONI PRODAJU CEO KOMP ZA REPROGRAMIRANJE.VALJKE MOZES DA IZNAJMIS NA KOLIKO SATI HOCES U CENTRU BOBAN SAT TI JE OKO 60e A SVAKI SLEDECI JA MISLIM DA JE OKO 30e POSLE AKO ZAKUPIS NA DUZE.
  • 0

#22
jankoster

jankoster
  • Stage: Customizer
  • 152 posts
  • 0 thanks
  • Location:beograd
  • Automobil / Model Telefona:skoda fabia 1.9 tdi
a stvarno kako to? 600ks na tosckovima koji moraju da vrse skretanje najveci deo kocenja i vucu naravno. a ne tvrdim da nije moguce naravno da jeste ali CEMU TO . koliki je oversteer na tom auto ne smem ni da zamislim. a verovatno moze ceo asortiman brzina da izvrti u mestu. neki limiti su oko 250ks recimo kao alfa 147gt a da te podsetim auto uopste nije prosao dobro na testovima upravo zbog skretanja. a da u usa krivine i nisu bitne.....



mugen mislim da si suvise napredan za ove nase krajeve. ipak je ovo balkan i retko ko je bio van bg a ti u USA imas drugare koji voze micubisije preko 600ks na prednjoj. bolje si te okani ovog foruma i idi na taj gde su oni i njima slicni. ne moras da nas ubedjujes u tvoju pamet ne zato sto ti ne verujemo nego zato stosmo mi srbi zadrt narod recimo spre odlucujemo za recimo svinjetinu od dimljenog lososa i radije se odlucujemo za golf2 dizel nego honda civik.
  • 0

#23
djavo666

djavo666
  • Stage: Stock
  • 68 posts
  • 0 thanks
  • Location:Beograd zvezdara
  • Automobil / Model Telefona:vectra 2000 16v , ford ka
vidi prijatelju i ako se ne osecam prozvanim za taj komentar o srbima , mozda si i u pravu ali tema je tuning chip je strava ako ces dalje da menjas neke stvari on je preduslov za ulicno budzenje a za te masine o kojima vi pricate likovi imaju komp u kolima i maltene u voznji mogu da ga podesavaju zato manite se corava posla sta ima u americi nego lepo rtecenice treba da budu kod nas ima to i to ili taj u bg radi strava auspuhe i tako dalje a da bi se bilo ko od vas "razumeo" u t sto prica treba da ima skolu i da zna kako to radi a ne da cita novine pa da prepricava.

Ja licno radije sve volim da modifikujem sam -ne zato da bih ustedeo pare nego iz licne satisfakcije jer sam onda to sam poboljsao ili cak nesto novo izmislio jer kada bi svi kupovali tudje i postojece razvoj bi stao dyno jeste skup ali promene mozes da pratis i sam NIJE mi bitno koliko imam konja vec koliko moze da ide ili koliko mu treba do 100km/h i kada sam svojim trudom i mozganjem to postignem onda se dobro osecam ,zato ne citam novine nego knjige , a i zato sam upisao masinac

tako da postujem ja sve to sto vi kazete ali to je TUDJ rad probajte malo svog!Lako je da skupis 150.000 eur da odes u servis i platis, napravi sam e to nemoze svako i zato se osecam lepo kad ustanem ujutru ! Mozda je vas auto brzi od mog mozda i nije ali ja sam ga sam MODIFIKOVAO i to je (bar za mene) poenta Pozdrav svima nadam se da se niko nece osetiti uvredjenim jer to nisam hteo da postignem . . . :)
  • 0

#24
nisevic

nisevic

    Brateeee..ILEGALA, moras da dodjes ovde njih pola nema tabliceee

  • Stage: Extreme
  • 771 posts
  • 0 thanks
  • Location:Batajnica
  • Interests:Tuning &amp; Styling
  • Automobil / Model Telefona:Zastava Yugo 1301ccm Turbo I.E.

tuning chip je strava ako ces dalje da menjas neke stvari on je preduslov za ulicno budzenje a za te masine o kojima vi pricate likovi imaju komp u kolima i maltene u voznji mogu da ga podesavaju zato manite se corava posla

Hoces da kazes da treba voziti sa losim paljenje, siromasnom/prebogatom smesom.... SAMO zbog toga sto ne zelis da ugradis custom ubrizgavanje jer ga nisi sam napravio?! :) :huh:
Ja cu radje da skupljam sve godine 1500-2000eur da uradim nov ECU i imam programirane mape za za vishe vrsta goriva i da ne moram da se bojim da ce mi popucati klipovi zbog naseg goriva kadm patosiras gas.

I sta znaci to ulicno budzenje?
To znaci da je karb obavezan?Da ubrizgavanje mora da bude stock bez obzira sto se motor tako muci i sto uopste ne iskoriscava potenbcijal svih dodataka koje si dodao?Da ne sme da ima profi ogibljenje jer to nisi sam radio nego moraju sasecene opruge?

TUDJ rad probajte malo svog!Lako je da skupis 150.000 eur da odes u servis i platis, napravi sam e to nemoze svako i zato se osecam lepo kad ustanem ujutru

Niko nije pominjao bacanje 150.000eur na auto, pa i dodjavola cak i da uzmes na primer HKS turbinu od par hiljada eura sve se svodi na to da ces je sam ugradjivati ;)
A i neke stvari je NEMOGUCE da sam napravis.

PROCITAJ MALO O PIGGY BACK SISTEMU

Nikad necu smatrati piggy-back savrsenim sistemom sta god mi rekao.
Sto se tice onog micubishija nisam video da ne zivis u SCG pa mi je to bilo smesno tako da se izvinjavam ako sam te uvredio.
Dalje tih 660ks bojim da da nije dovoljno da auto ide ispod 10sec osim ako nije ceo od plastike a itad je pitanje...
Dovoljno je da ti kazem da SAABovi koji imaju i po 700-800 a i vishe konja NA TOCKU ne sa prednjom vucom ne mogu da spuste ispod 10sec ili je to pak retko.

E sad da se vratimo na chip-tuning.
Ako se iole razumete u motore i imate vremena to mozete i sami, samo ne preterujte.
Treba vam eprom programmator,softver za citanje i prepravku i nekoilko eproma tipa koji ide u vas auto.
  • 0
Posted Image
BOOSTED OR BLOWN?



Old topic!
Guest, the last post of this topic is over 360 days and a new post will now be considered as flood!



0 user(s) are browsing this forum

0 members, 0 guests, 0 anonymous users

ExactSeek: Relevant Web Search